AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #1 Skrevet 14. februar 2023 Hallo. Kjøpte meg The Ordinary sitt salicylic acid 2% serum på H&M, men merker at dette ikke trekker inn i huden? Det ligger jo bare på overflaten og renner nedover ansiktet. Påfører svært, svært lite pga den er så rennende, men får jo ikke smurt på nattkrem - ellers smører jeg jo vekk serumet???? Noen som kan hjelpe, eller er dette normalt 😂😂 Anonymkode: 7eab9...45c
Tone83 Skrevet 14. februar 2023 #2 Skrevet 14. februar 2023 Ta mindre på? Smøre ut, la tørke helt før du tar på noe annet
Roci Skrevet 14. februar 2023 #3 Skrevet 14. februar 2023 Kan det ha noe med renseproduktet ditt å gjøre? Og hvordan påfører du serumet?
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #4 Skrevet 15. februar 2023 Roci skrev (22 timer siden): Kan det ha noe med renseproduktet ditt å gjøre? Og hvordan påfører du serumet? Det tviler jeg på. Påfører serumet helt normalt, men siden det er såpass rennende passer jeg på å bare få ut bittelitt slik at det ikke renner nedover. Dette skrev jeg jo i HI. Anonymkode: 7eab9...45c
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #5 Skrevet 15. februar 2023 Tone83 skrev (22 timer siden): Ta mindre på? Smøre ut, la tørke helt før du tar på noe annet Les HI en gang til ☺️. Hjelper ikke hvor lite jeg tar på, der renner nedover ansiktet mitt. Tar ekstremt lite punktvis et par steder i ansiktet. Anonymkode: 7eab9...45c
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #6 Skrevet 15. februar 2023 Ta serumet på fingrene og klapp det på i ansiktet da? Anonymkode: ba9f0...a69
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #7 Skrevet 15. februar 2023 Du må jo smøre det inn. Tørker med en gang. Anonymkode: e6abd...116 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #8 Skrevet 15. februar 2023 Du bruker garantert en rens som legger et lag over huden. Selv kan jeg kikke påføre denne raskt nok før den tørker Anonymkode: 000e6...190
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #9 Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Les HI en gang til ☺️. Hjelper ikke hvor lite jeg tar på, der renner nedover ansiktet mitt. Tar ekstremt lite punktvis et par steder i ansiktet. Anonymkode: 7eab9...45c Du påfører det feil. Anonymkode: 63a76...617
Roci Skrevet 15. februar 2023 #10 Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det tviler jeg på. Påfører serumet helt normalt, men siden det er såpass rennende passer jeg på å bare få ut bittelitt slik at det ikke renner nedover. Dette skrev jeg jo i HI. Anonymkode: 7eab9...45c Jeg tenkte at dersom du bruker en oljebasert rens, kunne det gjøre at serumet ikke trekker ordentlig inn i huden. Jeg er litt usikker på hva du mener med at du påfører serumet helt normalt, men måten jeg gjør det på med tyntflytende serum, er å ta noen dråper i håndflaten, deretter stryke håndflatene forsiktig mot hverandre for å fordele serumet før jeg stryker det utover ansiktet.. Deretter klapper jeg serumet forsiktig inn i huden.
AprilLudgate Skrevet 16. februar 2023 #11 Skrevet 16. februar 2023 Ja? Alt i vandig/tynn konsistens renner - men bare så jeg forstår det riktig: Du smører inn serumet - eller klapper det inn? Og så opplever du at det fortsetter å renne? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå