AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #1 Del Skrevet 14. februar 2023 Hallo. Kjøpte meg The Ordinary sitt salicylic acid 2% serum på H&M, men merker at dette ikke trekker inn i huden? Det ligger jo bare på overflaten og renner nedover ansiktet. Påfører svært, svært lite pga den er så rennende, men får jo ikke smurt på nattkrem - ellers smører jeg jo vekk serumet???? Noen som kan hjelpe, eller er dette normalt 😂😂 Anonymkode: 7eab9...45c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone83 Skrevet 14. februar 2023 #2 Del Skrevet 14. februar 2023 Ta mindre på? Smøre ut, la tørke helt før du tar på noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 14. februar 2023 #3 Del Skrevet 14. februar 2023 Kan det ha noe med renseproduktet ditt å gjøre? Og hvordan påfører du serumet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #4 Del Skrevet 15. februar 2023 Roci skrev (22 timer siden): Kan det ha noe med renseproduktet ditt å gjøre? Og hvordan påfører du serumet? Det tviler jeg på. Påfører serumet helt normalt, men siden det er såpass rennende passer jeg på å bare få ut bittelitt slik at det ikke renner nedover. Dette skrev jeg jo i HI. Anonymkode: 7eab9...45c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #5 Del Skrevet 15. februar 2023 Tone83 skrev (22 timer siden): Ta mindre på? Smøre ut, la tørke helt før du tar på noe annet Les HI en gang til ☺️. Hjelper ikke hvor lite jeg tar på, der renner nedover ansiktet mitt. Tar ekstremt lite punktvis et par steder i ansiktet. Anonymkode: 7eab9...45c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #6 Del Skrevet 15. februar 2023 Ta serumet på fingrene og klapp det på i ansiktet da? Anonymkode: ba9f0...a69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #7 Del Skrevet 15. februar 2023 Du må jo smøre det inn. Tørker med en gang. Anonymkode: e6abd...116 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #8 Del Skrevet 15. februar 2023 Du bruker garantert en rens som legger et lag over huden. Selv kan jeg kikke påføre denne raskt nok før den tørker Anonymkode: 000e6...190 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #9 Del Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Les HI en gang til ☺️. Hjelper ikke hvor lite jeg tar på, der renner nedover ansiktet mitt. Tar ekstremt lite punktvis et par steder i ansiktet. Anonymkode: 7eab9...45c Du påfører det feil. Anonymkode: 63a76...617 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 15. februar 2023 #10 Del Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det tviler jeg på. Påfører serumet helt normalt, men siden det er såpass rennende passer jeg på å bare få ut bittelitt slik at det ikke renner nedover. Dette skrev jeg jo i HI. Anonymkode: 7eab9...45c Jeg tenkte at dersom du bruker en oljebasert rens, kunne det gjøre at serumet ikke trekker ordentlig inn i huden. Jeg er litt usikker på hva du mener med at du påfører serumet helt normalt, men måten jeg gjør det på med tyntflytende serum, er å ta noen dråper i håndflaten, deretter stryke håndflatene forsiktig mot hverandre for å fordele serumet før jeg stryker det utover ansiktet.. Deretter klapper jeg serumet forsiktig inn i huden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 16. februar 2023 #11 Del Skrevet 16. februar 2023 Ja? Alt i vandig/tynn konsistens renner - men bare så jeg forstår det riktig: Du smører inn serumet - eller klapper det inn? Og så opplever du at det fortsetter å renne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå