AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #1 Skrevet 14. februar 2023 Hei, befinner meg i en kinkig situasjon hvor jeg nå må bestemme meg for hvor jeg ønsker at barna skal vokse opp med mamma og pappa. Vi står mellom Kristiansand og Stavanger. Hva ville du valgt og på hvilket grunnlag? Familie begge plasser. Anonymkode: ecd59...396
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #2 Skrevet 14. februar 2023 Kristiansand. Anonymkode: 4cc69...b9e 2
UtenRøtter Skrevet 14. februar 2023 #3 Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kristiansand. Anonymkode: 4cc69...b9e Hvorfor?
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #4 Skrevet 15. februar 2023 Stavanger, definitivt. Anonymkode: 2d405...bb8 4
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #5 Skrevet 15. februar 2023 Smak og behag, men personlig liker jeg ikke Stavanger og føler det er litt mer «vanskelig» ungdom der avhengig av område. På Sola har du kakseunger som mobber deg på skolen når du ikke har dyre klær, i Stavanger er det noe form for gjengoppgjør og skumle ungdom. Kristiansand er en mindre by så alle vet så si alt om alle - det kan være en fordel og en ulempe. Anonymkode: 73438...03b
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #6 Skrevet 15. februar 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Smak og behag, men personlig liker jeg ikke Stavanger og føler det er litt mer «vanskelig» ungdom der avhengig av område. På Sola har du kakseunger som mobber deg på skolen når du ikke har dyre klær, i Stavanger er det noe form for gjengoppgjør og skumle ungdom. Kristiansand er en mindre by så alle vet så si alt om alle - det kan være en fordel og en ulempe. Anonymkode: 73438...03b Du kjenner hverken Kristiansand eller Stavanger særlig godt... Anonymkode: 89f96...b3e 1 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #7 Skrevet 15. februar 2023 Begge steder har sine fordeler og ulemper, du må nesten selv finne ut hvor det er best for dere å bo. Anonymkode: 8622b...d9f
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #8 Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Smak og behag, men personlig liker jeg ikke Stavanger og føler det er litt mer «vanskelig» ungdom der avhengig av område. På Sola har du kakseunger som mobber deg på skolen når du ikke har dyre klær, i Stavanger er det noe form for gjengoppgjør og skumle ungdom. Kristiansand er en mindre by så alle vet så si alt om alle - det kan være en fordel og en ulempe. Anonymkode: 73438...03b 🤣 Jeg er oppvokst i Kr.Sand, og dette stemmer overhodet ikke. Anonymkode: 8622b...d9f
Snok1 Skrevet 15. februar 2023 #9 Skrevet 15. februar 2023 Begge byer er universitetsbyer med et bredt kulturtilbud, og begge byer har et bredt arbeidsmarked både innenfor offentlige og private arbeidsgivere. Jeg ville valgt Kristiansand på grunn av skjærgården og bedre klima.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #10 Skrevet 15. februar 2023 Innflytter til kr.sand. Flott by og koselig by. Vi trives. Jeg synes at de lokale er litt reservert, og ikke så kontaktsøkende. Mitt inntrykk er at vestlendinger er mer utadvendt. Anonymkode: c58c7...a2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå