Gå til innhold

Dame eldre enn mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en ganske attraktiv dame i slutten av 30 årene. Får høre at jeg virker 10 år yngre og at jeg har en sprudlene og fengslende utstråling.  

Vil det være helt vilt å tenke at en mann 19/20 år kan være interessert og ha følelser for meg? 

Anonymkode: 01316...ead

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet veldig mange unge menn tenner på damer i 30 årene. 

Skrevet

De vil hvertfall ha sex med deg. 

• Liker 3
Skrevet

Litt større sjanse for at de bare ønsker sex. 
Dere er dessuten på ganske ulike plasser i livet. 

Anonymkode: b1ca3...25c

• Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor i all verden vil en dame i slutten av 30-åra ha en gutt/mann på 19-20???? 😳

Anonymkode: d4679...9f6

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet

Herregud, vet du hvor ufattelig umodne gutter er i den alderen? 

Anonymkode: d448c...9d4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg er en ganske attraktiv dame i slutten av 30 årene. Får høre at jeg virker 10 år yngre og at jeg har en sprudlene og fengslende utstråling.  

Vil det være helt vilt å tenke at en mann 19/20 år kan være interessert og ha følelser for meg? 

90% av gutter i den alderen ville gått gjennom ild og vann for å få dyppet laksen i deg. Facts 

Anonymkode: d7591...687

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Interessert i å ha sex med ja. Hvorfor skal noen av dere være interessert i mer enn det? 

Anonymkode: 6ec62...e67

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hvorfor i all verden vil en dame i slutten av 30-åra ha en gutt/mann på 19-20???? 😳

Anonymkode: d4679...9f6

Det er viktig at dere forstår kvinnelig seksualitet.

Anonymkode: c41b5...a15

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

90% av gutter i den alderen ville gått gjennom ild og vann for å få dyppet laksen i deg. Facts 

Anonymkode: d7591...687

Det fordrer jo at hun er milevis over snittet attraktiv. Noe som er tvilsomt.

Anonymkode: 322d9...d84

Skrevet

Det er vel ikke noe verre med en sånn aldersforskjell hvor kvinnen er eldst og ikke mannen. Så lenge begge er voksne og det er samtykkende fra begge parter så er det ikke noe galt i det.

Om du finner en såpass ung mann er jo annen sak. Jeg er selv en kvinne på 41, og ville følt meg veldig gammel sammen med en på 19, men vi har alle våre preferanser.

Anonymkode: c7b04...5e2

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.2.2023 den 18.55):

Det fordrer jo at hun er milevis over snittet attraktiv. Noe som er tvilsomt.

Anonymkode: 322d9...d84

Vil ikke si det akkurat, når jeg teker tilbake på meg selv  som 19.  Jeg (og flere med meg) var sprengkåte på modne damer iden alderen. Så det meste (innenfor normalen) hadde nok gått, om det er bare snakk om sex.

Anonymkode: babef...577

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...