AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #81 Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Valentines day... Aldri feiret dette. Fikk en tlf i dag fra typen som bad meg med ut i kveld. Lite visste jeg at denne koselige dagen endte opp med at jeg satt og gråt på restauranten. Når jeg møter han sier han at han hadde tenkt å gi meg roser, men at han ikke ønsket jeg skulle gå med de rundt omkring mens vi skulle finne et sted å spise. Vi kom inn på restauranten og jeg sier spøkefullt når vi ser på menyen "du betaler da nå som det er valentines day? ".. Han ser på meg og sier "nei vi kan betale for hver vår rett". Dette ender opp med å såre meg så jeg begynner å felle tårer ved bordet! Deretter går jeg inn på do for å tørke meg. Han hadde da alt bestilt rettene vi planla og bestille når jeg kommer ut. Jeg sier til kelnere på at jeg vil kansellere maten på trass da jeg var så såret. Endte opp med at vi drakk hver vår cola. Deretter får jeg skylden for å lage et stort ståhei og gråte for han tullet jo egentlig bare og hadde tenkt å betale likevel? Dette sier han 1 time etter at jeg har blitt såret og har gjort narr av meg selv i restauranten? Jeg er nok litt hårsår her nå, men jeg er et veldig følsomt menneske. Så her ble det verken mat eller roser. Aldri feiret valentines day før, men jeg er bare såret over denne dagen her. Anonymkode: b5fd9...ccb Dette handler ikke om å være et følsomt menneske. Dette handler om at du er en usikker og nærtagende person ☺️. Og skikkelig dramaqueen. Du kansellerer maten på pur F, for å "bevise" noe ovenfor typen din.. Hvor gammel er du egentlig? Klarer du ikke bruke munnen din til å snakke? 🤨🥴 Anonymkode: dae52...5a8 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #82 Skrevet 15. februar 2023 Hvordan er tonen mellom dere i dag? Har dere fått snakket om dette? Viktig å snakke ut om ting, ellers baller det bare på seg. Dere trenger en ny start hvor begge er innstilt på å forbedre seg, ellers vil ikke dette fungere. Anonymkode: 63d47...ca7
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #83 Skrevet 15. februar 2023 Beklager, men du er nok ikke moden nok for et seriøst forhold ennå Anonymkode: ca726...3d9
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #84 Skrevet 15. februar 2023 Oi, trodde jeg hadde lest mye rart tidligere men dette var voldsomt til overreaksjon. Snakk om å ødelegge daten deres med drama som dette. Anonymkode: 9ce44...5a7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå