Friluftsmann70 Skrevet 14. februar 2023 #21 Skrevet 14. februar 2023 Forstår deg veldig godt. En av de dagene vi følger det tradisjonelle mønster, hvor gutten selvfølgelig betaler middag. Roser kjøper man eller holder kj... Tenker typen din ikke er den du trenger.
exictence Skrevet 14. februar 2023 #22 Skrevet 14. februar 2023 Er det ikke like mye damen som mannen som gir en kjærlighetsoppmerksomhet? Det trodde jeg 7 1
svartkatt Skrevet 14. februar 2023 #23 Skrevet 14. februar 2023 Alt dere i forhold er så misfornøyd med... 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #24 Skrevet 14. februar 2023 Det var jo ekstremt merkelig av deg å si det med betalingen da. Mannen min kunne sikkert også blitt litt småfornærmet av det. Han ringer og inviterer deg med ut på restaurant og ordner og fikser også er du frekk tilbake. Han taklet det samtidig dårlig, men det er ikke så rart når du var så uhøflig som du var. Og så sitter du attpåtil og GRINER og nekter å spise som et lite barn? Jeg hadde dumpa deg på flekken. Anonymkode: d7c36...52d 15
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #25 Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Huff, jeg forstår deg sååå godt. Mannen kom hjem med orange bestemorsblomster. Og det etter solid hinting der jeg var klar på at jeg liker hvite roser vest. Ingen gave. Kort hadde han heller ikke fikset. Ikke en romantisk post-it-lapp da jeg stod opp en gang Så foreslo han rester til middag. Fordi de ellers ville blitt kastet etter helgen. Har forresten bare tre katter. Anonymkode: ab1a0...389 Og hva har du gjort for ham? Gave? Kort? Anonymkode: be36c...5e7 9 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #26 Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det var jo ekstremt merkelig av deg å si det med betalingen da. Mannen min kunne sikkert også blitt litt småfornærmet av det. Han ringer og inviterer deg med ut på restaurant og ordner og fikser også er du frekk tilbake. Han taklet det samtidig dårlig, men det er ikke så rart når du var så uhøflig som du var. Og så sitter du attpåtil og GRINER og nekter å spise som et lite barn? Jeg hadde dumpa deg på flekken. Anonymkode: d7c36...52d Det var ikke noe ornde og fikse... Vi gikk til flere steder for å finne et ledig sted å sitte å spise en romantisk middag. Jeg og typen har pleid å spleise på maten også.. Og i det siste har det ikke vært noe bra mellom oss. Med tanke på at vi stort sett spleiser og han ber meg om å vippse han ofte for lunsj og middager så er det vel ikke rart jeg spør nå om han tar dette på hans kappe? Jeg har tross alt aldri blitt spandert valentines middag på. Dessuten sa han det veldig alvorlig og mente det... Sa at vi splitter fordi jeg har mer penger enn han fordi han har lite penger om dagen. Det er først etter flere minutter hvor vi diskuterer at han sier "jeg hadde egentlig tenkt å spandere på deg.... Jeg hadde egentlig tenkt å gi deg roser"..... Anonymkode: b5fd9...ccb
Wednesday Addams Skrevet 14. februar 2023 #27 Skrevet 14. februar 2023 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det var ikke noe ornde og fikse... Vi gikk til flere steder for å finne et ledig sted å sitte å spise en romantisk middag. Jeg og typen har pleid å spleise på maten også.. Og i det siste har det ikke vært noe bra mellom oss. Med tanke på at vi stort sett spleiser og han ber meg om å vippse han ofte for lunsj og middager så er det vel ikke rart jeg spør nå om han tar dette på hans kappe? Jeg har tross alt aldri blitt spandert valentines middag på. Dessuten sa han det veldig alvorlig og mente det... Sa at vi splitter fordi jeg har mer penger enn han fordi han har lite penger om dagen. Det er først etter flere minutter hvor vi diskuterer at han sier "jeg hadde egentlig tenkt å spandere på deg.... Jeg hadde egentlig tenkt å gi deg roser"..... Det her er jo det vesentlige, egentlig. Dere pleier å spleise, og så slang du ut en kommentar om at han skulle betale? Hvis du allerede vet at han er dårligere stilt enn deg økonomisk forstår jeg godt at han slang en kommentar tilbake. Endret 14. februar 2023 av Vixella Skrivefeil. 17
Gjest Mysticgirl Skrevet 14. februar 2023 #29 Skrevet 14. februar 2023 Jeg hadde ikke begynt å gråte, men jeg hadde forlatt restauranten ja. Jeg skjønner deg godt ❤️ At han inviterer og sier i etterkant at dere skal dele, er veldig smålig. Tror han i etterkant sa det var kødd fordi han så reaksjonen din. Ikke noe å samle på. Trøsteklem til deg ❤️
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #30 Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og hva har du gjort for ham? Gave? Kort? Anonymkode: be36c...5e7 Jeg for han? Jeg mener, det er jo valentines, mannen får stille opp. Så selvfølgelig blir det tårer når blomstene er orange og ikke hvite. Kattene, alle sammen, har selvfølgelig fått ekstra våtfor og kos. Og mulig de får sove i senga i natt, mens mannen blir henvist til sofaen. Anonymkode: ab1a0...389 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #31 Skrevet 14. februar 2023 Vixella skrev (16 minutter siden): Jeg trodde at i dagens feministiske Norge hadde en kvinne blitt glad for at mannen ikke automatisk ville betale for en. Jeg har aldri noensinne vært ute med en mann uten at han har betalt. Vært sammen med min mann i mange år og det har aldri vært tema at vi skal dele eller jeg betale, selv lenge før vi ble gift og fikk barn. Ikke mye til mann i et forhold om han ikke betaler når en er ute på date, spesielt ikke om det er mannen som inviterer. Samme er det med mine brødre og mennene til venninner, alle betaler som en selvfølge når de har med partner ut for å spise. Noe så dårlig stemning som å dele på regningen Anonymkode: c87b9...b51 1 1
Wednesday Addams Skrevet 14. februar 2023 #32 Skrevet 14. februar 2023 Just now, AnonymBruker said: Jeg har aldri noensinne vært ute med en mann uten at han har betalt. Vært sammen med min mann i mange år og det har aldri vært tema at vi skal dele eller jeg betale, selv lenge før vi ble gift og fikk barn. Ikke mye til mann i et forhold om han ikke betaler når en er ute på date, spesielt ikke om det er mannen som inviterer. Samme er det med mine brødre og mennene til venninner, alle betaler som en selvfølge når de har med partner ut for å spise. Noe så dårlig stemning som å dele på regningen Anonymkode: c87b9...b51 Det kommer jo an på hvordan ulike par har det. Jeg og min forlovede har det som deg, men jeg får dårlig samvittighet av det og tilbyr meg som regel å spleise. Da får jeg streng beskjed om å legge telefonen tilbake i lomma så jeg ikke vipser over noe. Men jeg er ikke feminist heller, så. Det er jo annerledes hvordan ulike kvinner reagerer på slike ting åpenbart. 1
Gjest Vitalogy Skrevet 14. februar 2023 #33 Skrevet 14. februar 2023 (endret) Friluftsmann70 skrev (22 minutter siden): Forstår deg veldig godt. En av de dagene vi følger det tradisjonelle mønster, hvor gutten selvfølgelig betaler middag. Roser kjøper man eller holder kj... Tenker typen din ikke er den du trenger. "Selvfølgelig" meg i ræva. edit: slang på en emoji, skal jo ikke framstå aggressiv på valentinerdagen Endret 14. februar 2023 av Vitalogy
Kaneel Skrevet 14. februar 2023 #34 Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Valentines day... Aldri feiret dette. Fikk en tlf i dag fra typen som bad meg med ut i kveld. Lite visste jeg at denne koselige dagen endte opp med at jeg satt og gråt på restauranten. Når jeg møter han sier han at han hadde tenkt å gi meg roser, men at han ikke ønsket jeg skulle gå med de rundt omkring mens vi skulle finne et sted å spise. Vi kom inn på restauranten og jeg sier spøkefullt når vi ser på menyen "du betaler da nå som det er valentines day? ".. Han ser på meg og sier "nei vi kan betale for hver vår rett". Dette ender opp med å såre meg så jeg begynner å felle tårer ved bordet! Deretter går jeg inn på do for å tørke meg. Han hadde da alt bestilt rettene vi planla og bestille når jeg kommer ut. Jeg sier til kelnere på at jeg vil kansellere maten på trass da jeg var så såret. Endte opp med at vi drakk hver vår cola. Deretter får jeg skylden for å lage et stort ståhei og gråte for han tullet jo egentlig bare og hadde tenkt å betale likevel? Dette sier han 1 time etter at jeg har blitt såret og har gjort narr av meg selv i restauranten? Jeg er nok litt hårsår her nå, men jeg er et veldig følsomt menneske. Så her ble det verken mat eller roser. Aldri feiret valentines day før, men jeg er bare såret over denne dagen her. Anonymkode: b5fd9...ccb Gud for et kvinnfolk du er! Ska du først være ei jævla kjerring lær å snakk til en mann og oppføre deg så han tar regningen istefor å spørre på tidens kleineste måte! Ikke date menn som ikke spanderer, de kanseleres deg selv. Ta det som en selvfølge. Skjønner godt han ikke gadd når du spurte om det og i tillegg griner og furtet 3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #35 Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Valentines day... Aldri feiret dette. Fikk en tlf i dag fra typen som bad meg med ut i kveld. Lite visste jeg at denne koselige dagen endte opp med at jeg satt og gråt på restauranten. Når jeg møter han sier han at han hadde tenkt å gi meg roser, men at han ikke ønsket jeg skulle gå med de rundt omkring mens vi skulle finne et sted å spise. Vi kom inn på restauranten og jeg sier spøkefullt når vi ser på menyen "du betaler da nå som det er valentines day? ".. Han ser på meg og sier "nei vi kan betale for hver vår rett". Dette ender opp med å såre meg så jeg begynner å felle tårer ved bordet! Deretter går jeg inn på do for å tørke meg. Han hadde da alt bestilt rettene vi planla og bestille når jeg kommer ut. Jeg sier til kelnere på at jeg vil kansellere maten på trass da jeg var så såret. Endte opp med at vi drakk hver vår cola. Deretter får jeg skylden for å lage et stort ståhei og gråte for han tullet jo egentlig bare og hadde tenkt å betale likevel? Dette sier han 1 time etter at jeg har blitt såret og har gjort narr av meg selv i restauranten? Jeg er nok litt hårsår her nå, men jeg er et veldig følsomt menneske. Så her ble det verken mat eller roser. Aldri feiret valentines day før, men jeg er bare såret over denne dagen her. Anonymkode: b5fd9...ccb Ja, du er hårsår, Anonymkode: 280cd...c17 3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #36 Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg for han? Jeg mener, det er jo valentines, mannen får stille opp. Så selvfølgelig blir det tårer når blomstene er orange og ikke hvite. Kattene, alle sammen, har selvfølgelig fått ekstra våtfor og kos. Og mulig de får sove i senga i natt, mens mannen blir henvist til sofaen. Anonymkode: ab1a0...389 Det er Valentines. Det betyr ikke at mennene skal varte opp kvinnene. Tror du blander Valentines med morsdag. Anonymkode: be36c...5e7 10 1
Festlig Skrevet 14. februar 2023 #37 Skrevet 14. februar 2023 Vel .. eh, nå er det jo Valentines Day for begge to, eller tar jeg feil? Det er jo ikke kvinnedagen. versjon 2? Det var klønete av han dette med blomstrene. Han er ingen taktiker tydeligvis. Men hvorfor diskutere betalingen før dere bestiller og spiser? Det synes jeg var merkelig . Men i store trekk så ødela du hele kvelden. Det toppet seg når du avbestilte maten 🙈. Det var bare pinlig hele greia , og mest for din del 10
Jdz Skrevet 14. februar 2023 #38 Skrevet 14. februar 2023 Ikke bra håndtert av noen av dere, men hans oppførsel var uten tvil mye verre. 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #39 Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er Valentines. Det betyr ikke at mennene skal varte opp kvinnene. Tror du blander Valentines med morsdag. Anonymkode: be36c...5e7 Tror du blander faktum med ironi Hvor mange katter har du? Anonymkode: ab1a0...389
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #40 Skrevet 14. februar 2023 Trolle tråd, denne går igjen på Facebook også.. Anonymkode: c507a...739 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå