Gå til innhold

Bedt ut på middag med typen i dag og ble såret.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Valentines day... Aldri feiret dette. Fikk en tlf i dag fra typen som bad meg med ut i kveld. Lite visste jeg at denne koselige dagen endte opp med at jeg satt og gråt på restauranten. Når jeg møter han sier han at han hadde tenkt å gi meg roser, men at han ikke ønsket jeg skulle gå med de rundt omkring mens vi skulle finne et sted å spise. 

Vi kom inn på restauranten og jeg sier spøkefullt når vi ser på menyen "du betaler da nå som det er valentines day? ".. Han ser på meg og sier "nei vi kan betale for hver vår rett". Dette ender opp med å såre meg så jeg begynner å felle tårer ved bordet! Deretter går jeg inn på do for å tørke meg. Han hadde da alt bestilt rettene vi planla og bestille når jeg kommer ut. Jeg sier til kelnere på at jeg vil kansellere maten på trass da jeg var så såret. Endte opp med at vi drakk hver vår cola. Deretter får jeg skylden for å lage et stort ståhei og gråte for han tullet jo egentlig bare og hadde tenkt å betale likevel? Dette sier han 1 time etter at jeg har blitt såret og har gjort narr av meg selv i restauranten? 

Jeg er nok litt hårsår her nå, men jeg er et veldig følsomt menneske. Så her ble det verken mat eller roser. Aldri feiret valentines day før, men jeg er bare såret over denne dagen her. 

Anonymkode: b5fd9...ccb

• Liker 1
  • Hjerte 4
Skrevet

Hvor mange katter har du? 

Anonymkode: 1c7b7...532

• Liker 17
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvis dette er sant så må da ta deg sammen. Hvis ikke er det dårlig trolling.

Anonymkode: 3aaef...206

• Liker 25
  • Nyttig 2
Skrevet

Du ødelegger dagen for deg selv. Du er hårsår... 

Anonymkode: ec08d...606

• Liker 18
  • Nyttig 5
Gjest Maatte_ha_konto
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor mange katter har du? 

Anonymkode: 1c7b7...532

😂😂

Skrevet

Det med rosene kunne han spart seg, bedre å ikke si noe i det hele tatt siden han ikke hadde kjøpt.. Når det gjelder restauranten, så var det vel ikke særlig pent gjort av deg å "spøkefullt" spørre om han betalte heller? Det er vel en selvfølge når man ber kjæresten ut på valentinsmiddag? Mulig han var litt fornærmet og "spøkte" tilbake? Hele greia høres egentlig litt merkelig ut, og dere virker veldig usikre på hvor dere har hverandre. 

Anonymkode: 0448b...e6c

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Uromantisk type du har. Typisk norsk uppdragen gutt. 

Anonymkode: dcf73...428

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet

Hvor gammel er du? Det avgjør hvorvidt du kan unnskyldes som hårsår.

Anonymkode: eef0d...471

• Liker 5
Skrevet

Løp mens du kan.

Løp mann, løp!

Anonymkode: ebb90...fea

• Liker 5
Skrevet

Huff, jeg forstår deg sååå godt.

Mannen kom hjem med orange bestemorsblomster. Og det etter solid hinting der jeg var klar på at jeg liker hvite roser vest. Ingen gave. Kort hadde han heller ikke fikset. Ikke en romantisk post-it-lapp da jeg stod opp en gang

Så foreslo han rester til middag. Fordi de ellers ville blitt kastet etter helgen.

Har forresten bare tre katter. 

Anonymkode: ab1a0...389

• Hjerte 4
Skrevet

For en ubrukelig fyr.

Anonymkode: 51b52...45d

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Valentines day... Aldri feiret dette. Fikk en tlf i dag fra typen som bad meg med ut i kveld. Lite visste jeg at denne koselige dagen endte opp med at jeg satt og gråt på restauranten. Når jeg møter han sier han at han hadde tenkt å gi meg roser, men at han ikke ønsket jeg skulle gå med de rundt omkring mens vi skulle finne et sted å spise. 

Vi kom inn på restauranten og jeg sier spøkefullt når vi ser på menyen "du betaler da nå som det er valentines day? ".. Han ser på meg og sier "nei vi kan betale for hver vår rett". Dette ender opp med å såre meg så jeg begynner å felle tårer ved bordet! Deretter går jeg inn på do for å tørke meg. Han hadde da alt bestilt rettene vi planla og bestille når jeg kommer ut. Jeg sier til kelnere på at jeg vil kansellere maten på trass da jeg var så såret. Endte opp med at vi drakk hver vår cola. Deretter får jeg skylden for å lage et stort ståhei og gråte for han tullet jo egentlig bare og hadde tenkt å betale likevel? Dette sier han 1 time etter at jeg har blitt såret og har gjort narr av meg selv i restauranten? 

Jeg er nok litt hårsår her nå, men jeg er et veldig følsomt menneske. Så her ble det verken mat eller roser. Aldri feiret valentines day før, men jeg er bare såret over denne dagen her. 

Du er en drama queen….

Anonymkode: 21fef...127

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg håper du tuller, for du fremstår som ekstremt dramaqueen og hårsår 

Anonymkode: dc91c...329

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Den som inviterer betaler. For en idiot. Kvitt deg med fyren 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Annonse
Skrevet

Han ber deg ut, han betaler. Har dere flere issues i forholdet hvor du ikke føler deg verdsatt, siden du reagerte såpass sterkt emosjonelt? 

Anonymkode: 9937d...15e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han ber deg ut, han betaler. Har dere flere issues i forholdet hvor du ikke føler deg verdsatt, siden du reagerte såpass sterkt emosjonelt? 

Anonymkode: 9937d...15e

Det har vært en del. Men fikk til svar at vi får splitte regningen fordi jeg har mer penger enn han

• Hjerte 1
Skrevet

Du begynte å grine på restauranten fordi han foreslo å spleise på maten? Sånn i etterkant...du synes ikke det var en voldsom overreaksjon?

• Liker 38
  • Nyttig 7
Skrevet

Jeg trodde at i dagens feministiske Norge hadde en kvinne blitt glad for at mannen ikke automatisk ville betale for en. 

• Liker 6
Skrevet

Dere klarer jo ikke kommunisere.

Du er ekstremt hårsår, han har dårlig humor (eller dårlig fremføring når du ikke forstår at det er tull).

Ellers feirer jeg ikke valentines, så jeg klarer ikke sette meg inn i at det er så grusomt å ikke få roser. Jeg tror ikke engang mannen vet at det er valentines. 🤣

• Liker 9
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...