Gå til innhold

Når flyttet barna dine hjemmefra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammel var barnet når det flydde fra redet? 

Anonymkode: ac5b6...e75

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var 19. 

Barna mine er 17 og 13 og bor fortsatt hjemme. 

Anonymkode: 830c2...5e8

Skrevet

Første var 20, andre var 34 :)

Anonymkode: 00043...b0e

Skrevet

Jeg var 17

Anonymkode: 3d630...7ef

Skrevet

24 og 18, den neste tror jeg vi brenner inne med til han er minst 30. 

Anonymkode: 2ad60...a12

• Liker 2
Skrevet

Jeg var 19. Barna mine er 19 og 16. Jeg håper de flytter (for sin egen utvikling) i alder 19- 23, avh av valg av studier, jobb og ellers behov 

Anonymkode: 04466...ede

• Nyttig 1
Skrevet

Nå er barna mine små enda, men jeg var 21 år når jeg flyttet hjemmefra og min søster var 19. Gruer meg til barna mine flytter ut, da tror jeg at jeg må skaffe meg en valp 😅

Anonymkode: 678a7...7dc

• Hjerte 1
Skrevet

Har ikke barn, men flyttet selv hjemmefra rett etter jeg fylte 18. Hadde det vært opp til meg hadde jeg flyttet litt tidligere mens jeg fortsatt var 17, men sånn ble det ikke. 

Skrevet

Jeg flyeetet når jeg var 18. Jeg håper barna mine venter litt lenger. 20-23 kanskje? Hvis de skal studere i nærheten

Anonymkode: 48f91...cbf

Skrevet

Flyttet ut da jeg var 21. (Men bodde et år hjemmefra på skole da jeg var 19).

Anonymkode: 5f003...6b8

Skrevet

Eldste er 19 og skal flytte utenlands til høsten! 😭😭😭 blir nok verst for mor... 

Anonymkode: fd38a...9cf

• Hjerte 1
Skrevet

Selv var jeg 18 år og eldstemann var 20. Har to til hjemme enda,men når de nærmere seg 20 har de godt av å leve sitt liv.

Anonymkode: 0e0c4...9cf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hvor gammel var barnet når det flydde fra redet? 

Anonymkode: ac5b6...e75

Jeg var 15, barna tja tells det at de prøvebor på hybel i kjelleren når de er 15 (godkjent hybel) og kun kommer opp på søndagsmiddag? Flytter helt ut rundt 18-20 for å bo utenlands noen år. (Tar kun utgangspunkt i de som er fylt 15 her i huset nå)

Skrevet

Jeg var 16 år, som er ganske vanlig her jeg er fra pga lang vei til videregående skoler.

Anonymkode: 55245...314

Skrevet

Jeg var 23, mye grunnet covid og at jeg gikk realfagskurs på et lokalt universitet. Flytter faktisk hjem igjen nå til helgen, fordi jeg skal bytte studievei. Og vil ikke få unødvendig studielån, selv om studielån er noe av det mest gunstige du kan ha. Så for å spare fremtidig økonomi er planen å bo hjemme fra februar til august (og jobbe i mellom). 
Storebroren min var vel 22-23 han også, men skal sies at han hadde en operasjon som gjorde at det ble litt usatt, han hadde nok vært ute ett år tidligere om det ikke var for det. Skal også nevnes at han var lærling på oljeplattform, så han gikk fra februar til rundt juli å søkte på nye stillinger ute, når han ikke fikk noe særlig napp så søkte han på et firma på land og deretter flyttet når han fikk fast.  

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Eldste er 19 og skal flytte utenlands til høsten! 😭😭😭 blir nok verst for mor... 

Anonymkode: fd38a...9cf

Oi, studere eller jobbe =D ? 

Skrevet

Jeg flyttet når jeg var 16. Bodde et halvår hjemme når jeg var 17, men etter det har jeg ikke flyttet tilbake. Søsken (20 og 31) bor fortsatt hjemme.

Anonymkode: 212ae...88d

Skrevet

Flyttet først da jeg var 21, men hjem igjen etter et år. Ble boende hjemme noen år for å spare (men var lærling, så tjente ikke så mye).

Flyttet så ut igjen da jeg var 24, men hjem igjen etter nok et år fordi venninnen min (som jeg bodde med) skulle flytte med kjæresten. Skulle egentlig bare bo hjemme for å finne noe billigere, men da kom korona. 

Flyttet så ut igjen da jeg var 27 fordi jeg skulle studere i en annen kant av landet. Så nå håper jeg er ferdig med å flytte hjem, men mulig jeg kanskje må en svipptur innom før jeg eventuelt finner meg noe eget på hjemstedet. Må se litt hvordan dette ender. 

Men veldig glad for at mor har latt meg komme hjem ved behov. Spesielt når koronaen kom og jeg mistet jobben. 

Anonymkode: 292db...859

• Liker 1
Skrevet

18, snart 19. Han flytter akkurat nå faktisk; jeg skal kjøre ham på flyplassen om 20 minutter 🥺

Prøver mitt beste å holde igjen gråten til jeg sitter alene i bilen på vei hjem 🙈 Første barnet mitt som forlater redet, så det føles veldig rart... 

Anonymkode: 5ec84...487

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg flyttet ut da jeg skulle studere. Jeg var da 19 år.

Søskenene mine var 19 (militæret), 16 (for å bo på hybel på videregående), 16 (videregående internatskole) og 26 år (for å bo nærmere jobben) da de flyttet hjemmefra.

Anonymkode: ce7e3...65b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...