Gå til innhold

nip + fab, bra produkter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tidligere hatt en ansiktsmaske og en krem fra merke som jeg likte veldig godt og fikk gode resultater av (begge produktene er nå ute av markedet). Er litt nysgjerrig på flere av hudpleie produktene deres, men lurer på om det er gode produkter med bra ingredienser?

Anonymkode: 33b1c...23c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Basert på ingrediensene er dette ganske gode produkter, noen bedre enn andre. Retinolproduktene inneholder  f.eks. ikke retinol, men retinylpalmitat, som er det minst effektive retinoidet, så man kan ikke forvente å få særlig resultater av disse produktene. De inneholder også parfyme, som ikke alle liker i ansiktspleie.

C-vitaminproduktene inneholder også parfyme, men ser ellers bra ut, og passer bra for de dom ikke er vant med c-vitamin fra før. Pga parfymen tror jeg imidlertid at de ikke vil være spesielt godt egnet til sensitiv hud. 

Jeg har faktisk brukt bodylotion'en med glykolsyre fra dette merket før, og likte den veldig godt, den tok knekken på både nupper og inngrodde hår. Glad for at den er i salg igjen, jeg trodde den var gått ut av produksjon 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...