AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #1 Del Skrevet 14. februar 2023 Har dere en riskoker å anbefale? Gjerne en som er lett å forstå, trenger ikke en veldig stor en. Anonymkode: d128f...361 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cisco Skrevet 14. februar 2023 #2 Del Skrevet 14. februar 2023 Du har vel en gryte hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cisco Skrevet 14. februar 2023 #3 Del Skrevet 14. februar 2023 Cisco skrev (Akkurat nå): Du har vel en gryte hjemme? Det er ikke vanskelig å koke ris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cisco Skrevet 14. februar 2023 #4 Del Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har dere en riskoker å anbefale? Gjerne en som er lett å forstå, trenger ikke en veldig stor en. Anonymkode: d128f...361 Det er ikke vanskelig å koke ris i gryte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Einus Skrevet 14. februar 2023 #5 Del Skrevet 14. februar 2023 Toyota 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #6 Del Skrevet 14. februar 2023 Kjele med lokk. Anonymkode: 2f622...836 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Einus Skrevet 14. februar 2023 #7 Del Skrevet 14. februar 2023 Ops, trodde du mente japansk bil 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #8 Del Skrevet 14. februar 2023 Herregud for teite svar. Min datter har akkurat flyttet hjemmefra og ønsker seg også en riskoker. Må kunne koke en liten porsjon og helst også kunne dampe grønnsaker. Ja, hun har kjele. Hun ønsker seg likevel en riskoker til bursdagen. Anonymkode: 4d342...3c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #9 Del Skrevet 14. februar 2023 Noen som er bitre og sinna for at de må sitte alene i kveld? Herregud 😅 Jeg bor alene og synes det er unødvendig å bruke tid på å koke ris porsjonsvis, når jeg heller kan lage større porsjoner og ha det stående i en riskoker. Jeg har råd til å gjøre livet hakket lettere, så da gjør jeg det. Så får dere være så misunnelige, bitre eller hva enn dere er. Anonymkode: d128f...361 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #10 Del Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Noen som er bitre og sinna for at de må sitte alene i kveld? Herregud 😅 Jeg bor alene og synes det er unødvendig å bruke tid på å koke ris porsjonsvis, når jeg heller kan lage større porsjoner og ha det stående i en riskoker. Jeg har råd til å gjøre livet hakket lettere, så da gjør jeg det. Så får dere være så misunnelige, bitre eller hva enn dere er. Anonymkode: d128f...361 ??? Hvor lenge har du risen stående i riskokeren egentlig? Anonymkode: a0c55...5ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #11 Del Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): ??? Hvor lenge har du risen stående i riskokeren egentlig? Anonymkode: a0c55...5ac Jeg har ikke riskoker, derav tråden....? Men slik jeg har forstått det så kan den holde risen varm og fersk i hvert fall et par dager? Eller mulig man må sette risen i kjøleskapet, for å så varme den raskt opp i riskokeren når det skal spises. Det skal gjøre det lettere og mindre tidskrevende i hvert fall, noe jeg trenger som student med jobb og i tillegg en interesse for trening (som krever mye mat). Men det er vel totalt irrelevant, spørsmålet er hvorfor faen dere er så brydd over at jeg ønsker meg en riskoker? Dere får vel hakeslep av å høre at jeg har brødrister og isbitmaskin også.. 🤦♀️ Anonymkode: d128f...361 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M71 Skrevet 14. februar 2023 #12 Del Skrevet 14. februar 2023 Gjør det enkelt https://www.netonnet.no/art/hjem-fritid/kjokkenmaskin/riskoker/hamilton-beach-digital-simplicity-riskokare/1003352.11304/ Litt stor, men kan brukes til litt mer enn bare ris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 14. februar 2023 #13 Del Skrevet 14. februar 2023 (endret) Tydelig at det er mange her som aldri har vært i et asiatisk hjem, iaf. OG om dere noen gang ender opp på besøk hos noen som gjerne spiser ris flere ganger om dagen - så håper jeg dere er flinke til å informere om "kjele og lokk", og kanskje poteter også ... Har dessverre ikke noe å spesifikk merke å anbefale, TS... Endret 14. februar 2023 av AnonymBruker 42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå