AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #1 Skrevet 14. februar 2023 Tror jeg har brukket halebeinet. Falt på tur i skogen i ettermiddag og landet selvfølgelig på en spiss stein som traff meg midt på halebeinet. Klarer hverken å sitte eller ligge på ryggen. Gjør vondt å ligge på siden også, men det gjør hvertfall mindre vondt. Kommer kneppelyder eller en følelse av at noe sklir ut og inn i posisjon når jeg beveger beina eller hoften. Vanskelig å forklare 😅 Kjennes ut som noe har løsnet 😳 hele området er vondt og føles hovent. Må dette undersøkes og behandles av lege de nærmeste dagene? Eller jeg eventuelt se det an og heller dra til legen hvis det varer såpass mange dager at jeg trenger sykemelding? Aldri skadet meg på denne måten før 😅 men tviler jo på at det er så mye de kan gjøre med det? Anonymkode: 69c31...484
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #2 Skrevet 14. februar 2023 https://www.lommelegen.no/muskel-ledd-og-skjelett/artikkel/smerter-i-halebein-etter-fall-fire-tegn-pa-at-du-bor-oppsoke-lege/76730373 Anonymkode: 8d7b8...313
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå