AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #1 Skrevet 14. februar 2023 Hei er det noen som har fått gratis øyelokksoperasjon som kan si noe om hvor mye heng man må ha. Jeg føler øyelokkene henger litt over øynene. Dessverre har jeg noen kilo for mye, har dette noe å si for om man får operajon. I slekten er vi flere som har tunge øyelokk, så tviler på om de har hengt mindre om jeg hadde vært tynnere. Anonymkode: 0fd7a...5fb
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #2 Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei er det noen som har fått gratis øyelokksoperasjon som kan si noe om hvor mye heng man må ha. Jeg føler øyelokkene henger litt over øynene. Dessverre har jeg noen kilo for mye, har dette noe å si for om man får operajon. I slekten er vi flere som har tunge øyelokk, så tviler på om de har hengt mindre om jeg hadde vært tynnere. Anonymkode: 0fd7a...5fb Dra til fastlegen så avgjør han det. Jeg er også overvekt men fikk gratis operasjon Anonymkode: bee0d...4d9 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #3 Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dra til fastlegen så avgjør han det. Jeg er også overvekt men fikk gratis operasjon Anonymkode: bee0d...4d9 Da prøver jeg det, jeg ser så gammel ut når øyelokkene henger så mye. er liksom ikke vits og sminke seg heller for man ser ikke noe av sminka på øyelokkene. Takk for svar Anonymkode: 0fd7a...5fb
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #4 Skrevet 14. februar 2023 Jeg fikk pga mye leamus og vondt i hodet. Anonymkode: 31006...4fa 1
tirben Skrevet 14. februar 2023 #5 Skrevet 14. februar 2023 Jeg fikk operasjonen dekket. Ble henvist av optiker. Måtte gjennomgå en "test" på klinikken hvordan øyelokkene påvirket sidesynet mitt. Jeg var også arvelig belastet og flere i familien har fått utført øyelokkoperasjon. Gikk til fastlegen for noen år siden for å be om henvisning, men han mente at dette ikke var alvorlig nok, så fikk ingen henvisning. Ble overrasket da optikeren sa at han kunne henvise meg. Og da fikk jeg det godkjent!! 1
Superpusen Skrevet 14. februar 2023 #6 Skrevet 14. februar 2023 Jeg har fått dekket dette. Grunnlaget var at sidesyn ble svekket på det ene og det andre øyet ville måtte ha behandling på senere tidspunkt. Fikk gjort det hos privat øyelege. 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #7 Skrevet 14. februar 2023 Jeg har fått det dekket. Det er vel ca 5 år siden. Øyelokket mitt dekket halve øyet, så det var selvsagt en plage. Anonymkode: dbf79...2c2 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #8 Skrevet 15. februar 2023 Det har ikke noe med hvor mye heng du har, men med hvor mye det påvirker synet, evt. om det gir hodepine eller andre (ikke-kosmetiske) plager. Og du kan opereres selv om du er overvektig. Men om du sier at du har tenkt å gå ned, kan det hende de vil vente med operasjon, i tilfelle du får mer overflødig hud av det og evt. må re-opereres senere. Anonymkode: b0dc0...ecb
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #9 Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det har ikke noe med hvor mye heng du har, men med hvor mye det påvirker synet, evt. om det gir hodepine eller andre (ikke-kosmetiske) plager. Og du kan opereres selv om du er overvektig. Men om du sier at du har tenkt å gå ned, kan det hende de vil vente med operasjon, i tilfelle du får mer overflødig hud av det og evt. må re-opereres senere. Anonymkode: b0dc0...ecb Takk for svar, ja må egentlig prøve og gå ned litt så kanksje lurt og vente da. Anonymkode: 0fd7a...5fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå