TIRE Skrevet 14. februar 2023 #1 Skrevet 14. februar 2023 Hei, Jeg har søkt NAV om fastsettelse av barnebidrag og fått dert innvilget fra Oktober 2022. Får far automatisk regning fra NAV om å betale til meg eller er dette noe jeg må søke om
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #2 Skrevet 14. februar 2023 Nav innkreving skal ta seg av dette. Anonymkode: 0a6a5...a6c
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #3 Skrevet 14. februar 2023 Nav innkreving tar seg av dette og så utbetaler de til deg. De første utbetalingene vil nok være noe større i en periode da du får fra og med da du søkte. Anonymkode: 805a3...b4c
TIRE Skrevet 14. februar 2023 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Nav innkreving tar seg av dette og så utbetaler de til deg. De første utbetalingene vil nok være noe større i en periode da du får fra og med da du søkte. Anonymkode: 805a3...b4c Ja skjønner at Nav innkreving tar seg av dette. Men jeg lurer på, etter at jeg igår fikk vedtaket innvilget per brev igår, får far da ett krav i form av regning av Nav som han må betale eller må jeg selv kreve at han betaler dette til meg
Leselusa Skrevet 14. februar 2023 #5 Skrevet 14. februar 2023 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Mvh. Leselusa, mod.
Anbefalte innlegg