Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke slitt med å være trøtt før nå i svangerskapet, begynte uke 13 ca .. nå jobber jeg og har fysisk krevende jobb. Idag har vært ekstremt.  Jeg har vært i sengen siden kom hjem og føler meg helt utmattet og klarer ingenting.

Er det vanlig å føle seg så trøtt? Gruer meg til å jobbe i morgen 

Anonymkode: 8d5a6...687

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var konstant(!) trøtt gjennom hele svangerskapet, ble verre i 2. trimester. Alle verdier osv var perfekt, så jeg var en av de som bare var trøtt hele jævla tiden. 

Anonymkode: 21404...7d5

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Var konstant(!) trøtt gjennom hele svangerskapet, ble verre i 2. trimester. Alle verdier osv var perfekt, så jeg var en av de som bare var trøtt hele jævla tiden. 

Kan det være tegn på svangerskapsdiabetes? Hadde det sist gang... Men husker ikke være så trøtt

Skrevet

Mener å huske at jeg var helt usannsynlig trøtt rundt den tiden selv frem til rundt uke 20! Sikkert helt normalt 😊

Anonymkode: 34fc6...68c

Skrevet

Pleier bli unormalt trøtt jeg også, sniker meg til å sove i pauser på jobb …. (Alene )

Anonymkode: 7c98d...76b

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kan det være tegn på svangerskapsdiabetes? Hadde det sist gang... Men husker ikke være så trøtt

Hadde ikke snev av det, så det er det ikke nødvendigvis 

Skrevet

Jeg var helt sjukt trøtt i begge svangerskap, i det første ga det seg i tredje trimester. I det andre har det roa seg nå - men så er ingen 14 mnd også da 🤪😂

Anonymkode: 3e7f4...88d

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Ikke slitt med å være trøtt før nå i svangerskapet, begynte uke 13 ca .. nå jobber jeg og har fysisk krevende jobb. Idag har vært ekstremt.  Jeg har vært i sengen siden kom hjem og føler meg helt utmattet og klarer ingenting.

Er det vanlig å føle seg så trøtt? Gruer meg til å jobbe i morgen 

Jeg er i uke 24, fortsatt trøtt.
Varierer helt sikkert fra person til person som alt annet ved en graviditet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...