Gå til innhold

Noen med eksempler på at gresset var grønnere på den andre siden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle sier jo at gresset er grønnest der du vanner det, men hender det at gresset er grønnest på den andre siden? At det var det rette å forlate mann/kone for en annen?

Anonymkode: f5ce0...7d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, litt utafor selvfølgelig. Men jeg er han andre. Vil absolutt si at jeg er det beviset på at gresset er grønnere på andre siden. Rettåslett fordi jeg ikke trengte like mye vann som det andre gresset. Jeg gjorde henne lykkeligere, med mindre innsats fra henne. Vi har vært sammen i snart 25 år. 🥰 Jeg er den perfekte mannen. 

Anonymkode: 70e88...fad

• Liker 1
Skrevet

Ja, forlot samboer da jeg var i 20-årene (ingen barn, leide bolig), og ble sammen med en annen. Det er 20 år siden, vi er gift nå.

Litt mer styrete hvis man er mer etablert, selvsagt.

Anonymkode: 9d904...e87

Skrevet

Jeg gjorde det forsåvidt selv og da jeg var i 20 årene, og jeg angret IKKE på det. Det gikk fra kjedelig og ingen glød til masse kjærlighet. Men da hadde jeg ikke unger og hus, så det sitter lengre inne nå. 
TS

Anonymkode: f5ce0...7d9

Skrevet

Hvis det er tørt og brunt der du er det ikke så vanskelig med det grønne budskapet.. 

Anonymkode: a9ad4...324

Skrevet

Individuell situasjon avgjør om gresset er grønnere på den andre siden eller ikke.

Er man i et dødt forhold, voldelig forhold, partneren er utro, ja da er det åpenbart grønnere på andre siden.

Er man i et godt forhold, er gresset grønnest der man vanner det. Hverdagen inntreffer alle. Smiger, flørt, bekreftelse uten i fra brukes av mange til å vanne med hjemme. Det er selvforklarende at godt humør sprer seg og smitter. På lik linje er det lett å ta med seg uhyggelige kommentarer og stress hjem.

Anonymkode: 4575a...b71

Skrevet

Eksen min.

Anonymkode: feb84...4d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...