Gå til innhold

Nasolabiale linjer gjør at jeg ser dobbelt så gammel ut, hindrer meg litt i å date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ingen vits å avspore med hvorfor jeg bryr meg om hva menn syns, jeg er singel og ønsker å date så jeg lurer faktisk på hva menn tenker om dette da det er det eneste jeg har svært dårlig selvtillit over.

Har ikke tenkt å ta fillers fordi syns mange ser oppblåste og rare ut med det. Og det kan migrere. Har aldri fikset på utseende før med filler og kirurgi. Men tenker å begynne å spare til flere laserbehandlinger, som koster såpass mange tusen at jeg isåfall må avvente dating et år. Hvor dealbreaker er det hvis man har nasolabiale folder/smilerynker som på før-bildene? Det er vel en grunn til så mange eliminerer disse linjene, de blir sett på som stygge.
 

image.jpeg.b880d125daa77cb6474ba815eb76ef61.jpeg

image.thumb.jpeg.72a3a0fc3db35fc5240ff90fe5d78fa2.jpeg
 

image.thumb.jpeg.b069dd012bb6acc46a19ab5c455daff7.jpeg
 

image.jpeg.942943d41cbc1cb06dc6edef55c1bbf5.jpeg

Anonymkode: 50d18...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er fint med sånne linjer. Jeg tenker at om det er en dealbreaker for noen, sier det mer om dem enn deg. Det er jo en relativt liten detalj som kanskje man tenker mest på selv. 

Anonymkode: 15fdf...fda

  • Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 100% sikker på at dette ikke er dealbreaker for noen. Alle har det også menn!

Slutt å granske deg selv i speilet så mye, og slutt å følge profiler som tilbyr behandlinger. Det er det som lurer deg til å tro at du trenger det.

Laser vil heller ikke hjelpe på det, så spar pengene dine.  Bruk de på psykolog eller noen elsk deg selv bøker istedet ☺️

Anonymkode: 84c28...fa0

  • Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Blueberrysmoothie said:

Nasolabiale linjer er helt vanlig. Til og med barn har de og de skal være der. Det ser rart og uttrykssløst ut uten.

happy-smiling-baby-871295107960hz2.jpg

baby.2.jpg

Takk for svar. Men det er bare når de smiler. Jeg har høye kinnben og flate kinn, som gjør at de nasolabiale linjene kommer veldig frem og ser jeg de i lyset på T-banen eller i sterkt sidelys blir jeg lei meg rett og slett, ser få andre med dette 😕 Har ingen rynker fordi jeg har vært så flink med solkrem så hatt veldig uflaks som har disse dype linjene i ung alder. Ser eldgammel ut

Anonymkode: 50d18...619

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ingen vits å avspore med hvorfor jeg bryr meg om hva menn syns, jeg er singel og ønsker å date så jeg lurer faktisk på hva menn tenker om dette da det er det eneste jeg har svært dårlig selvtillit over.

Har ikke tenkt å ta fillers fordi syns mange ser oppblåste og rare ut med det. Og det kan migrere. Har aldri fikset på utseende før med filler og kirurgi. Men tenker å begynne å spare til flere laserbehandlinger, som koster såpass mange tusen at jeg isåfall må avvente dating et år. Hvor dealbreaker er det hvis man har nasolabiale folder/smilerynker som på før-bildene? Det er vel en grunn til så mange eliminerer disse linjene, de blir sett på som stygge.
 

image.jpeg.b880d125daa77cb6474ba815eb76ef61.jpeg

image.thumb.jpeg.72a3a0fc3db35fc5240ff90fe5d78fa2.jpeg
 

image.thumb.jpeg.b069dd012bb6acc46a19ab5c455daff7.jpeg
 

image.jpeg.942943d41cbc1cb06dc6edef55c1bbf5.jpeg

Anonymkode: 50d18...619

Er faen ikke noe galt med noen her på FØR bildene 

Anonymkode: d5d4a...49d

  • Liker 25
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle har vel det? Kanskje blir de mer fremtredende med alderen, men hva blir vel ikke det? Jeg tipper du er flott, og at du bare har fått en usunn hang-up på dette ❤️

Anonymkode: 82056...b78

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok noe helt annet en de linjene der som hindrer deg i å date....

Anonymkode: 7bd38...d95

  • Liker 14
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for svar. Men det er bare når de smiler. Jeg har høye kinnben og flate kinn, som gjør at de nasolabiale linjene kommer veldig frem og ser jeg de i lyset på T-banen eller i sterkt sidelys blir jeg lei meg rett og slett, ser få andre med dette 😕 Har ingen rynker fordi jeg har vært så flink med solkrem så hatt veldig uflaks som har disse dype linjene i ung alder. Ser eldgammel ut

Anonymkode: 50d18...619

Alle har de linjene med slapt ansikt og med lys ovenfra, nedenfra eller fra siden vil skyggelinjene fremheves mere. Bilder du ser av andre på nett med lyset rett forfra demper synligheten til skyggene de naturlige linjene gir, men det betyr ikke at de ikke har de linjene. T-bane lys og sidelys vil få frem de værste sidene hos alle så du må ikke tro at det er sånn du ser ut!

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er nok noe helt annet en de linjene der som hindrer deg i å date....

Anonymkode: 7bd38...d95

Nei, det er ikke det, annet enn at jeg jobber fryktelig mye turnus og har lite tid. Men har tenkt å få ut fingeren snart og sette i gang snart. Komplekser er vel normalt, andre har det for vekt og høyde men jeg har komplekset midt i ansiktet så får ikke skjult det akkurat 😅

Takker for alle svar 😊

Anonymkode: 50d18...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er nok noe helt annet en de linjene der som hindrer deg i å date....

Anonymkode: 7bd38...d95

Dette skulle jeg skrive selv.

TS, det er helt normalt med slike ''linjer''. De gjør ansiktet naturlig og gir et naturlig utseende.

Jeg snes du må prøve å finne ut den egentlige grunnen som hindrer deg i å date for det er ikke disse linjene.

Skulle jeg tippe noe, så er det lav selvtillit og at du tror ingen mann vil like deg som du er. 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Blueberrysmoothie said:

Alle har de linjene med slapt ansikt og med lys ovenfra, nedenfra eller fra siden vil skyggelinjene fremheves mere. Bilder du ser av andre på nett med lyset rett forfra demper synligheten til skyggene de naturlige linjene gir, men det betyr ikke at de ikke har de linjene. T-bane lys og sidelys vil få frem de værste sidene hos alle så du må ikke tro at det er sånn du ser ut!

Det var godt å høre, takk 😊 Syns jeg ser fin ut med direkte lys eller dempet belysning, for da er de ikke i fokus 

Anonymkode: 50d18...619

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Drizzt said:

Dette skulle jeg skrive selv.

TS, det er helt normalt med slike ''linjer''. De gjør ansiktet naturlig og gir et naturlig utseende.

Jeg snes du må prøve å finne ut den egentlige grunnen som hindrer deg i å date for det er ikke disse linjene.

Skulle jeg tippe noe, så er det lav selvtillit og at du tror ingen mann vil like deg som du er. 

Tenkte det hadde gitt en boost til selvtilliten om jeg fikk strammet opp huden. Har tidligere tenkt over linjene på date og om det synes godt, spesielt på høyre siden er det et ekstra dypt søkk inn fordi jeg har smilehull også. Hadde likt å føle meg mer fri :)  Men klart man burde jo være god nok som man er, jeg tror en mann kan like meg som jeg er men han må bli tiltrukket først

Anonymkode: 50d18...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det plager deg så veldig så ta fillers da vel.

Anonymkode: 305d3...09c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at man får pumpet leppehud og nebb med på kjøpet med behandling. Lekkert.. not.

Anonymkode: 4d106...990

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvis det plager deg så veldig så ta fillers da vel.

Anonymkode: 305d3...09c

Tør ikke pga fare for migrasjon og at gjentatte fillers utvider søkkene på sikt, var en erfaren plastisk kirurg som advarte mot det. 

Anonymkode: 50d18...619

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Tenkte det hadde gitt en boost til selvtilliten om jeg fikk strammet opp huden. Har tidligere tenkt over linjene på date og om det synes godt, spesielt på høyre siden er det et ekstra dypt søkk inn fordi jeg har smilehull også. Hadde likt å føle meg mer fri :)  Men klart man burde jo være god nok som man er, jeg tror en mann kan like meg som jeg er men han må bli tiltrukket først

Anonymkode: 50d18...619

Anbefaler deg å se denne filmen. En komedie som gikk på tv her forleden dag som jeg tror mange kvinner kan se seg selv litt i!

Når rollekarakteren spilt av Amy Schumer fikk mer selvtillit så syntes menn at hun var kjempeattraktiv. Karakteren trodde det var pga utseendet endret seg, men utseendet var det samme utseendet hun trodde ingen kunne like. Alle har komplekser men det er viktig å føle seg bra nok! Hvis ikke så vil du finne nye komplekser for hver ting du fikser på, og "skal bare fikse på den så blir det bra" og aldri egentlig føle deg bra nok.

Sånn du kritiserer deg selv og huden din er ikke samme måte andre ser deg, det skal jeg love deg :)

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Blueberrysmoothie said:

Anbefaler deg å se denne filmen. En komedie som gikk på tv her forleden dag som jeg tror mange kvinner kan se seg selv litt i!

Når rollekarakteren spilt av Amy Schumer fikk mer selvtillit så syntes menn at hun var kjempeattraktiv. Karakteren trodde det var pga utseendet endret seg, men utseendet var det samme utseendet hun trodde ingen kunne like. Alle har komplekser men det er viktig å føle seg bra nok! Hvis ikke så vil du finne nye komplekser for hver ting du fikser på, og "skal bare fikse på den så blir det bra" og aldri egentlig føle deg bra nok.

Sånn du kritiserer deg selv og huden din er ikke samme måte andre ser deg, det skal jeg love deg :)

Takk 😊 skal sjekke ut filmen 

Anonymkode: 50d18...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke tør fillers, så bør du booke en konsultasjonstime hos en klinikk for å høre om andre muligheter. Laser en fin ting som jeg har brukt på arr etter kviser, men funker det også på rynker? Vil ikke det ta masse tid før det forsvinner? Laser hjalp meg skikkelig mot arr, men det tok litt tid før huden ble fin

Anonymkode: 2110a...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...