Drizzt Skrevet 14. februar 2023 #1 Skrevet 14. februar 2023 https://www.vg.no/nyheter/i/wAnb0P/ny-vg-maaling-stort-flertall-vil-ha-ny-regjering Huff da. Støre og Vedum får det rett og slett ikke til å ha tillit hos befolkningen. Men merk hva Støre sier her. Han er optimist, han tar tilbakemeldingene på stort alvor, han mener han tar Norge trygt gjennom krisene. Ja, han kan godt være optimist, men de andre to påstandene er beviselig feil. Hadde han tatt tilbakemeldingene på stort alvor, ville han for lengst langt om kurset. Han mistet tilliten til velgerne for leeeeeeeenge siden. Han har også sagt flere ganger han tar dette på alvor, men det er bare ord som ikke støttes av handlinger. Han mener også at han tar Norge trygt gjennom krisene. Det er helt feil. Hverken Norge, nordmenn eller norsk næringsliv tas trygt gjennom krisene. Staten - kanskje. Staten tjener jo grovt på bekostning av befolkning og næringsliv som sliter og er på kanten av stupet, men bortsett fra staten er det ingen andre i dette landet som er trygge gjennom krisen. Ah, politikerne også, selvfølgelig. Som en del av staten. Den andre delen av sitatet er fult med så grove løgn at jeg lurer på om han virkelig tror på det han sier eller om det er bare noe Aps spinndoktorer har sagt han skulle si? – Jeg er ikke fornøyd med disse tallene og tar tilbakemeldingen fra velgerne på stort alvor. Vi skal oppover på målingene, og jeg er optimist ved starten av et nytt år og har tro på at vi vil klare det, fordi regjeringen tar Norge trygt gjennom krisene. Jeg har tro på at politikken vår vil virke på det som treffer hverdagen til folk. Vi jobber for lave og stabile strømpriser, og at renteoppgangen og prisstigningen på andre varer skal stoppe. Så må vi som styrer tåle at folk gir tydelige tilbakemeldinger og har høye forventninger. Det skulle bare mangle.
Daraya Skrevet 14. februar 2023 #2 Skrevet 14. februar 2023 Støre kommer ikke til å bli gjenvalgt som statsminister, Vedum må håpe at SP kommer over sperregrense ved neste stortingsvalg. Burde lært av Clintons valgkamp. "It's the economy, stupid!" Nordmenn blør penger og liker det ikke. 1
Tilbudstøs Skrevet 14. februar 2023 #3 Skrevet 14. februar 2023 Støre foran Erna any day..han gjør en en kjempejobb og tar bare dritt for det. Høyres politikk er hundre ganger verre enn AP og Senterpartiet: "Ta fra de fattige og gi til de rike" er svært dekkende for Høyre-politikken. Takk og lov for at regjeringen har reversert litt av Høyres drittpolitikk. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå