Gå til innhold

PCOS, Letrozol, Clearblue advanced 🥵

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har PCOS og har gått på min første kur med Provera og Letrozol etter å ikke hatt EL på 6 mnd.

Har tatt digitale Advanced EL-tester fra Clearblue siste uka, og i går ettermiddag fikk jeg plutselig blinkende fjes (høy fertilitet), som vil si at den har merket økning i østrogen, men ikke LH enda. Vanlig Clearblue digital plukker ikke opp noe. Synes strekene var så svake på Advanced-testen at jeg tok to til (i går kveld og i dag ettermiddag), men samme resultat på alle, høy fertilitet. 

Er på CD17 nå og har EL-slim, «vondt» på høyre side fremme og bake i perioder, relativt lav temperatur. Har dog hatt det en ukes tid. Er det håp for eggløsning? 

Anonymkode: f09d6...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vanskelig å si...beste er å dra til gynekolog og ta ultralyd dag 14 og 18. Dessverre med pcos er det stor mulighet å få falsk positiv test. En positiv test vil vise at du kan få eggløsning..men den viser ikke at den slipper.

Jeg måtte igjennom 9 runder med letzerol..og hadde ofte ultra... masse positive tester...men ingen egg som slapp.

Om du eventuelt får positive test...ta blodprøver 7 dager etterpå for å se om du faktisk hadde eggløsning 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...