AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #1 Del Skrevet 14. februar 2023 Har PCOS og har gått på min første kur med Provera og Letrozol etter å ikke hatt EL på 6 mnd. Har tatt digitale Advanced EL-tester fra Clearblue siste uka, og i går ettermiddag fikk jeg plutselig blinkende fjes (høy fertilitet), som vil si at den har merket økning i østrogen, men ikke LH enda. Vanlig Clearblue digital plukker ikke opp noe. Synes strekene var så svake på Advanced-testen at jeg tok to til (i går kveld og i dag ettermiddag), men samme resultat på alle, høy fertilitet. Er på CD17 nå og har EL-slim, «vondt» på høyre side fremme og bake i perioder, relativt lav temperatur. Har dog hatt det en ukes tid. Er det håp for eggløsning? Anonymkode: f09d6...adf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #2 Del Skrevet 14. februar 2023 Anonymkode: f09d6...adf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 14. februar 2023 #3 Del Skrevet 14. februar 2023 Det er vanskelig å si...beste er å dra til gynekolog og ta ultralyd dag 14 og 18. Dessverre med pcos er det stor mulighet å få falsk positiv test. En positiv test vil vise at du kan få eggløsning..men den viser ikke at den slipper. Jeg måtte igjennom 9 runder med letzerol..og hadde ofte ultra... masse positive tester...men ingen egg som slapp. Om du eventuelt får positive test...ta blodprøver 7 dager etterpå for å se om du faktisk hadde eggløsning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå