AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #1 Skrevet 14. februar 2023 Får man strømmen med en gang? Eller tar det tid før man får det? Anonymkode: ac098...3c5
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #2 Skrevet 14. februar 2023 Noen? Trenger å vite det☹️ Anonymkode: ac098...3c5
Guddla Skrevet 14. februar 2023 #3 Skrevet 14. februar 2023 Strøm skal være på plass med en gang. Du overfører bare strømen til ditt navn.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #4 Skrevet 14. februar 2023 Guddla skrev (7 minutter siden): Strøm skal være på plass med en gang. Du overfører bare strømen til ditt navn. Har det noe å si hvilken leverandør jeg velger? Anonymkode: ac098...3c5
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #5 Skrevet 14. februar 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Har det noe å si hvilken leverandør jeg velger? Anonymkode: ac098...3c5 Bare for prisen. Strømmen er den samme og jeg tror alle tilbyr automatisk betaling med e-faktura og autogiro via din nettbank så det ikke blir vanskelig å betale. Jeg har byttet mange ganger, også når jeg ikke har flyttet. Det er bare å kontakte de du bytte til så ordner de resten uten avbrudd i stømmen. Like enkelt som å bytte leverandør av mobilabonnement. Anonymkode: 72a9a...6b2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #6 Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Bare for prisen. Strømmen er den samme og jeg tror alle tilbyr automatisk betaling med e-faktura og autogiro via din nettbank så det ikke blir vanskelig å betale. Jeg har byttet mange ganger, også når jeg ikke har flyttet. Det er bare å kontakte de du bytte til så ordner de resten uten avbrudd i stømmen. Like enkelt som å bytte leverandør av mobilabonnement. Anonymkode: 72a9a...6b2 Takk for svar! Har du tips om hva som er billigst? Blant leverandørene Anonymkode: ac098...3c5
Taluno Skrevet 14. februar 2023 #7 Skrevet 14. februar 2023 Strøm har man hele tiden. Det er bare dyrere uten abonnement. Pga av angreretten så tar det vanligvis to uker før det nye abonnementet trør i kraft. Om du ikke har abonnement fra før kan du kontakte selskapet for å be om at det skal trå i kraft tidligere. Hvilken leverandør som er billigst kommer an på hvor du bor. Men se på spotpris, påslag, og fastbeløp.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #8 Skrevet 14. februar 2023 Det spørs jo hvordan du bor? Bor du i sameie/borettslag kan du ofte ikke velge strømleverandør da sameiet/borettslaget ofte har egen avtale hos leverandør/strømselskap. Så hvordan bor du? Hus eller hva? Anonymkode: 8d2e0...654
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå