Gå til innhold

Trenger tips, jeg skal skrive endel små lapper til mannen, kjærlighetserklæringer og ting som gjør han spesiell for meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg er så dårlig på sånt, så sitter pris på om noen har noen gode tips og forslag🙈🙏

Eg kjenner jo han selvsagt, men jeg har ikke så mye fantasi, så om noen har noen gode tips blir jeg takknemlig🙏

Anonymkode: 10dc2...c9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er den som holder meg oppe i tunge stunder, den som får meg opp av bølgedalene og den som leder meg ut av mørket. Du er solen i mittt liv og min lederstjerne.

Du er den som får meg til å stråle av bunnløse glede.

Du er min største skatt som jeg ikke ønsker å dele med andre. Uten deg er jeg fortapt.

Du lyser opp hverdagen min med ditt strålende humør.

Du er min aller viktigste skatt, den som jeg holder aller nærmest til mitt hjerte.

Du er det beste som har hendt meg og uten deg visner jeg som en blomst når vinteren kommer.

Skrevet
Useless skrev (16 minutter siden):

Du er den som holder meg oppe i tunge stunder, den som får meg opp av bølgedalene og den som leder meg ut av mørket. Du er solen i mittt liv og min lederstjerne.

Du er den som får meg til å stråle av bunnløse glede.

Du er min største skatt som jeg ikke ønsker å dele med andre. Uten deg er jeg fortapt.

Du lyser opp hverdagen min med ditt strålende humør.

Du er min aller viktigste skatt, den som jeg holder aller nærmest til mitt hjerte.

Du er det beste som har hendt meg og uten deg visner jeg som en blomst når vinteren kommer.

Tusen takk, det er akkurat slike ting jeg er ute etter🙏❤️

Anonymkode: 10dc2...c9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...