AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #1 Skrevet 14. februar 2023 Det er kanskje et håpløst spørsmål... Alle er så forskjellige. Jeg er veldig glad i noen som over lang tid har gitt meg signaler på at han også liker meg. Men det virker som det er vanskelig å være spesielt direkte. Så jeg prøver å være ærlig om mine følelser for å trygge han litt på at jeg er ekte, og han blir ikke skremt av det. Noen som har erfaringer med sånt? Anonymkode: 74f47...6ed
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #2 Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det er kanskje et håpløst spørsmål... Alle er så forskjellige. Jeg er veldig glad i noen som over lang tid har gitt meg signaler på at han også liker meg. Men det virker som det er vanskelig å være spesielt direkte. Så jeg prøver å være ærlig om mine følelser for å trygge han litt på at jeg er ekte, og han blir ikke skremt av det. Noen som har erfaringer med sånt? Anonymkode: 74f47...6ed Hvis han ikke klarer å være direkte med at han liker deg så liker han deg ikke godt nok på den måten du håper. Bortkastet tid å prøve å øse kjærlighet på sånne, gå videre Anonymkode: 6b801...07f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå