AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #1 Skrevet 14. februar 2023 Noen som har opplevd dette? Pakken ankom byen jeg bor i natt til torsdag forrige uke, og torsdag morgen, i 10-tiden, ble statusen oppdatert til "Pakken er på vei til *NAVN PÅ UTLEVERINGSSTED*" og siden har det ikke kommet noen oppdateringer. Skjønner jo at forsinkelser kan forekomme, men fire virkedager for pakken å bli fraktet mellom to punkter innad i samme by virker litt voldsomt Anonymkode: c680b...74d
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #2 Skrevet 14. februar 2023 He he dessverre slikt med post Nord...jeg fikk vite at min pakke lå 4 dager på langhus...da jeg kontaktet PostNord fikk jeg beskjed at jeg kanskje fikk den i morgen..eller neste uke engang...5 minutter etter fikk jeg beskjed at pakken var levert i min butikk haha... Så du må nok vente til neste uke og håpe den kommer frem. PostNord er kjent for dette Anonymkode: 785cc...446 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #3 Skrevet 14. februar 2023 Ja. Pakken var hos butikken i nesten en uke, de lot være å scanne den. Slutta å bruke butikken som utleveringssted etter dette, og bruker hjemlevering om det ikke finnes andre alternativ enn den butikken. Anonymkode: fa27b...f69
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #4 Skrevet 15. februar 2023 Høres ut som den ikke har blitt scannet inn på utleveringsstedet.. Jeg ville dratt dit og spurt. Du kan også kontakte postnord på f.eks facebook eller noe? Hvis de har åpnet for det da. Anonymkode: edbdf...3c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå