Avstand Skrevet 14. februar 2023 #1 Skrevet 14. februar 2023 Jeg ser gjennom klær på gøy, har egt lovet meg selv at jeg ikke skal shoppe. Men jeg har ikke allværsjakke. De jeg har er for varme for temperaturene nå. Som vanlig kommer jeg over en rimelig jakke som er veldig min stil. Ingen irriterende mønster, men denn gangen har designeren fucket opp med å gjøre jakken for kort. Det er altså en kort modell som skal gå bare rett under magen... arg....
Fjollefyr Skrevet 14. februar 2023 #2 Skrevet 14. februar 2023 Hahahaha! 😃 Ja!!! Enig, har hatt det sånn utallige ganger. Opplever ofte at alt er bra, men så er det én ting som ødelegger. Enten farge, ermene et feil i forhold til ønsket, kjolen er perfekt men så er det åpen rygg til korsryggen, eller en eller annen detalj som ødelegger hele greia. 😅 3
Avstand Skrevet 14. februar 2023 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2023 Fjollefyr skrev (2 timer siden): Hahahaha! 😃 Ja!!! Enig, har hatt det sånn utallige ganger. Opplever ofte at alt er bra, men så er det én ting som ødelegger. Enten farge, ermene et feil i forhold til ønsket, kjolen er perfekt men så er det åpen rygg til korsryggen, eller en eller annen detalj som ødelegger hele greia. 😅 Hvorfor gjør de sånn? Er fargen perfekt, er det feil stoff eller noen stygge mønster. Er den helt perfekt både prismessig og utseendemessig, så er det feil modell/str.. altså noe så upraktisk som en kalle som går rett under magen..
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #4 Skrevet 14. februar 2023 Jepp. Bestilte hjem en kort ullkåpe og en kort trench. Ullkåpa hadde alt for spisse skuldre og trenchen ga meg anderumpe, den sto rett ut bak! Og det her var French Connection og Ralph Lauren, ikke noe billige merker som jeg oftere synes har problematiske snitt. Søken etter den perfekte ullkåpa og trenchcoaten fortsetter 😭 Anonymkode: 3d852...508 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #5 Skrevet 14. februar 2023 Jeg liker fasongen på et par hoodies jeg har, men skulle gjerne hatt de UTEN hoodie, men bare litt høy hals. Hvorfor finner jeg ikke det? Og så har jeg en favorittgenser i svart. Bestemte meg for å kjøpe en til fra samme sjappe i turkis. Samme merke, samme butikk, samme størrelse. Men den er jo pokker meg dritkort på ermene. Jeg HATER når ermene på gensere er litt korte. Derfor ble denne genseren mer eller mindre ubrukelig. Jeg har snart slitt ut den svarte og vurderer å kjøpe en svart til, men da får jeg sikkert enda en med korte ermer. Og en annen ting. Jeg liker gensere som ikke har flaggermusermer. Bolen på genseren bør være smal helt til oppunder armhulene. Når de skrår ut ser genseren ut som et flak og hele kroppen ser uformelig ut med det. Anonymkode: c632f...384 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #6 Skrevet 15. februar 2023 Ofte. Et påsydd bånd i en glorete farge på en ellers fin genser eller bukse. Teit trykk på en fin genser. Stygge, fake perler eller "gull"knapper. Fin genser, men altfor kort. Fin kåpe, men for kort i livet til min lange rygg. Åpen rygg på topp eller kjole. Ja, det er mye å ta av.... Anonymkode: dfbf6...4e3 3 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #7 Skrevet 15. februar 2023 Det er naturligvis veldig mye som får meg til å styre unna et plagg (forskjellige grader av feil lengde, feil farge, feil materiale og feil passform), men i tillegg finnes det enkelte detaljer som gjør at jeg sier nei takk til ellers fine plagg og tenker at søren, det var nære på. I farten kan jeg komme på disse: utenpålommer på bukser (jeg må ha stikklommer eller ingen lommer) synlige logoer syntetiske materialer (med noen unntak) rysjestrikk (heter det det?) i livet på bukser synlige glidelåser puffermer Anonymkode: da6c1...e6b 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #8 Skrevet 15. februar 2023 Jepp, bare én søm, eller én knapp, eller fargen, eller feil mansjetter på en genser, eller at den er for vid i bunn, hater når genseren går over i en bord som er samme vidde som genseren og bare henger ned som en slags rett kort kjole. Men ja, detaljer på alt. Tåsømmen på sokker. Ikke glidelås på jakkelommer. Anonymkode: 0193f...e40 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #9 Skrevet 16. februar 2023 Har en regnkåpe som passer meg perfekt og er skikkelig deilig å ha på, men så glemte jeg å sjekke hetta skikkelig på butikken. Den er så kort i panna, at håret i front blir kliss vått ute i regn! Sjukt irriterende. Har også en turbukse som er helt perfekt - bortsett fra at den ikke har lommer! Whyyy? Kjøpte den likevel, for den var så sykt digg å ha på, men irriterer meg hver gang. Anonymkode: ca237...5a6 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #10 Skrevet 16. februar 2023 Kjøpte nylig en Jean Paul jakke/parkas. Nydelig farge, akkurat passe tykk, hetten passet, alt bra. Glemte å teste lommene, bare sjekket at de var skrå og ikke rette.... jeg vet ikke hvor mange ganger lommeboka eller nøklene har falt utav fordi lommene ikke er dype nok! 😅 den forrige parkasen min var Didriksons, den var også helt perfekt, dyyype skrå lommer - men hetten blåste bare av hodet, og den hadde en falsk pelskant som ikke var avtakbar. Alltid noe 😅 Anonymkode: 425f1...898 4
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #11 Skrevet 16. februar 2023 Turbukse som har turkise sømmer og glidelås, buksa er lys brun. Veldig behagelig, men så stygg! Anonymkode: 8ce2e...8a8 3
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #12 Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 16.2.2023 den 15.21): Turbukse som har turkise sømmer og glidelås, buksa er lys brun. Veldig behagelig, men så stygg! Anonymkode: 8ce2e...8a8 Mange skrekkelige fargekombinasjoner på turbukser nå til dags. Anonymkode: dfbf6...4e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå