AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #1 Skrevet 14. februar 2023 Jeg har et lite DENON-kompaktanlegg i stua og lurer på om jeg kan få slike knyttet til det. Enkel forklaring mottas med takk. Anonymkode: c13c9...d5e
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #2 Skrevet 14. februar 2023 De fleste trådløse øretelefoner kommuniserer via bluetooth. Du må se om denon-anlegget ditt støtter bluetooth - gjør det det, kan du bruke det med trådløse øretelefoner som også støtter dette. Anonymkode: 467fe...5cb
Mons Skrevet 14. februar 2023 #3 Skrevet 14. februar 2023 Hvis anlegget ikke har bluetooth kan du kjøpe en mottager som kobles til en ledig linjeinngang. For best mulig lyd ved Android spør etter aptX codec. Med Iphone telefon AAC. F eks denne Argon Audio BT2 Mk2 – lettvinn Bluetooth til alle anlegg (hifiklubben.no)
newman01 Skrevet 14. februar 2023 #4 Skrevet 14. februar 2023 5 hours ago, Mons said: Hvis anlegget ikke har bluetooth kan du kjøpe en mottager som kobles til en ledig linjeinngang. For best mulig lyd ved Android spør etter aptX codec. Med Iphone telefon AAC. F eks denne Argon Audio BT2 Mk2 – lettvinn Bluetooth til alle anlegg (hifiklubben.no) Det er ikke alle anlegg som har lyd ut på usb-port. Så det vil ikke hjelpe med en usb-blåtann-sender. Og det du har linket til er en mottaker, altså noe som tar imot signaler fra en mobil.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #5 Skrevet 14. februar 2023 Bluetooth, men selve anlegget kan bruke Wi-FI til å sende signal. Det kan påvirke WI-Fi signalet ditt hvis den benytter Wi-Fi. Anonymkode: 2f750...30d
Mons Skrevet 14. februar 2023 #6 Skrevet 14. februar 2023 newman01 skrev (18 minutter siden): Det er ikke alle anlegg som har lyd ut på usb-port. Så det vil ikke hjelpe med en usb-blåtann-sender. Og det du har linket til er en mottaker, altså noe som tar imot signaler fra en mobil. Får skylde på tannlegen i dag. Han må ha bedøvet tankene mine. Jeg svarte uten å tenke meg om og tenkte motsatt vei. Ja, selvfølgelig. Jeg linket til en mottager. I seg selv et meget godt tips til de som vil oppdatere en eldre forsterker og spille fra mobilen TS vil spille trådløst fra anlegget sitt til øretelefoner. I stedet for fra mobil som er vanligst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå