Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et lite DENON-kompaktanlegg i stua og lurer på om jeg kan få slike knyttet til det. Enkel forklaring mottas med takk. 

Anonymkode: c13c9...d5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste trådløse øretelefoner kommuniserer via bluetooth. 

Du må se om denon-anlegget ditt støtter bluetooth - gjør det det, kan du bruke det med trådløse øretelefoner som også støtter dette. 

Anonymkode: 467fe...5cb

Skrevet
5 hours ago, Mons said:

Hvis anlegget ikke har bluetooth kan du kjøpe en mottager som kobles til en ledig linjeinngang. For best mulig lyd ved Android spør etter aptX codec. Med Iphone telefon AAC.

F eks denne  Argon Audio BT2 Mk2 – lettvinn Bluetooth til alle anlegg (hifiklubben.no)

Det er ikke alle anlegg som har lyd ut på usb-port. Så det vil ikke hjelpe med en usb-blåtann-sender. Og det du har linket til er en mottaker, altså noe som tar imot signaler fra en mobil. 

Skrevet

Bluetooth, men selve anlegget kan bruke Wi-FI til å sende signal. Det kan påvirke WI-Fi signalet ditt hvis den benytter Wi-Fi.

Anonymkode: 2f750...30d

Skrevet
newman01 skrev (18 minutter siden):

Det er ikke alle anlegg som har lyd ut på usb-port. Så det vil ikke hjelpe med en usb-blåtann-sender. Og det du har linket til er en mottaker, altså noe som tar imot signaler fra en mobil. 

Får skylde på tannlegen i dag. Han må ha bedøvet tankene mine. Jeg svarte uten å tenke meg om og tenkte motsatt vei.

Ja, selvfølgelig. Jeg linket til en mottager. I seg selv et meget godt tips til de som vil oppdatere en eldre forsterker og spille fra mobilen

TS vil spille trådløst fra anlegget sitt til øretelefoner. I stedet for fra mobil som er vanligst. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...