Gå til innhold

Leker du hard to get når du dater noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hvis du er interessert i noen og dere i sånn talking stage, leker du hard to get for den andre personen, eller ikke? Isåfall hva funker best?

Anonymkode: 86c95...615

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Men jeg liker ikke å være veldig pågående i starten, men se det an over tid for å bli kjent.

Skrevet

Nei jeg lekte aldri slik. Ut fra det jeg har observert pleier slik falskhet å bli gjennomskuet, og virker bare dumt. 

Som kvinne som ikke fort og lett faller hardt, som ikke verken klarte eller ville hoppe til sengs fort, og som hadde såpass mange egne baller i lufta at jeg ikke verken ville eller kunne stå på pinne for menn jeg datet var jeg nok litt hard to get, men det var ikke spill, det var slik, og det er noe annet enn å spille. Spilling er bare tåpelig. 

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hei!

Hvis du er interessert i noen og dere i sånn talking stage, leker du hard to get for den andre personen, eller ikke? Isåfall hva funker best?

Hvordan leker man hard to get? Jeg er bare meg selv. 

Skrevet

Nei, for det første er det manipulerende og slemt og for det andre så er det bare ødeleggende. Jeg holdt på sånn når jeg var 16 fordi det liksom var en greie med at man ville unngå å få rykte på seg å være lett på tråden, men når jeg ble eldre skjønte jeg jo at de som stempler damer som lette på tråden fordi de liker noen, de er kvinnefiendtlige som vil kneble kvinners selvstendighet og følelser. Det er giftig for kvinner. Og det å leke hard to get ble giftig ovenfor mennene også fordi når det var gutter som oppriktig likte meg så ble de bare såret og forvirret av oppførselen min, og da ble jo alt ødelagt. De fant seg en som behandlet de bra og som gjorde de trygg på at følelsene deres var velkomne og ble ivaretatt. Og det er det viktigste med noen man vil i forhold med å ivareta følelsene deres og være en god, trygg og stabil person. Er man ikke det så får man aldri et godt, trygt og stabilt forhold heller.

Liker du noen så vær åpen om det. Tør å være sårbar. Ikke lek hard to get men bruk god tid på å bli kjent og ikke la forelskelsen lure deg til å tro at den andre nødvendigvis er riktig partner for deg, men føles han som riktig partner så vær god og åpen og varm mot han

Manipulerende spill og hekting som det å leke hard to get er giftig

Anonymkode: 1a550...4b8

• Liker 2
Skrevet

Hæ? Nei. Hvordan? Hvorfor er det så mange som tror det er et spill med regler osv.. urk.

Skrevet

Ja, for jeg hadde klart å lure mange?

😂😂😂

Nei. Jeg bare sier at jeg er kåt.

Skrevet

Nei.

leker aldri. «Spill» er meningsløst.

Anonymkode: 4cc33...a74

Skrevet

Nope.

Anonymkode: 48641...798

Skrevet

Liker best å leke hard to want.

• Nyttig 1
Skrevet

Nei, jeg leker ikke hard to get. 

Jeg viser interesse, også er jeg åpen om at jeg er nysgjerrig på personen. Men, jeg holder litt tilbake hvert fall i starten. 

Jeg tror det kan være litt sunt og ikke være så alt for tilgjengelig og "på". For innimellom har jeg veldig lyst til å være "på". Men, det kan fort bli litt for meget er min erfaring. 🙈

Jeg vil kalle det at jeg har "modent" litt når det kommer til dating å relasjoner, og ikke et "spill". 

Gir det mening ? :)

Anonymkode: e6fce...3c5

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hei!

Å leke hard to get vitner om umodenhet i min bok, og bør bli lagt vekk i ungdomstiden. 

En voksen person som er trygg i seg selv gidder ikke spille spill. 

Anonymkode: 75a38...295

• Liker 2
Skrevet

Å spille spill er for umodne mennesker, funker ikke å late som man er en annen enn man er 

Skrevet
Kalikalinka skrev (4 timer siden):

Liker best å leke hard to want.

Du liker best og leke "vanskelig å  like"? 🤣

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du liker best og leke "vanskelig å  like"? 🤣

Jeg tøysa altså 😊😂

Skrevet
Snok1 skrev (15 timer siden):

Ja, for jeg hadde klart å lure mange?

😂😂😂

Nei. Jeg bare sier at jeg er kåt.

Så du er "hard, ready to get"...

• Liker 1
Skrevet
Flintis skrev (31 minutter siden):

Så du er "hard, ready to get"...

Tradisjonelt har jeg stått mer for den linja. Det stemmer.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Nei, men jeg er ganske laidback, tar ting som det kommer. Stresser ikke over noe.Er bare meg selv :) 

Skrevet

Hva om Person A bare "leker" at man ikke er interessert, samtidig som man bare gjør dette for å spille ett spill - samtidig som man i virkeligheten er VELDIG interessert i de som flørter.

Senere møter den som flørter Person B som overhodet ikke er interessert. Hvordan kan egentlig de som flørter vite om denne personen  virkelig IKKE er interessert? Eller kanskje Person B faktisk er interessert, akkurat som Person A var? 

Anonymkode: c41a1...1a8

Skrevet

Nei. Har aldri lekt noe, verken med venner eller potensielle kjærester. Bare vært meg selv. 

Mannen sier at det var en av de tingene han falt for da vi først traff hverandre. Det var bare enkelt. Meldinger ble besvart, initiativ ble tatt begge veier, og åpne samtaler om forventninger knyttet til valentines, bursdager og slik, i stedet for krav om at mannen er tankeleser. 

Anonymkode: ff4a3...eb0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...