AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #1 Skrevet 14. februar 2023 Fikk en forespørsel av en ukjent på facebook. Vi har et par felles venner. Han sendte først meld i syv tiden på morgenen. Jeg svarte ikke da. Jeg var på vei til jobb. Deretter sendte han meld i fem tiden på ettermiddagen. Da holdt jeg på med middag og lekser med gutten. Bruker uansett ikke tlf når jeg er med barnet mitt. Da han var lagt i syv tiden så tenkte jeg og ta meg tid til og svare. Da er han utilgjengelig. Søkte opp navnet men fant ingenting. Jeg blir bare litt sjokkert over enkeltes oppførsel. Bare bra at søplet fjerner seg selv, men må si jeg ble overrasket. Er folk vanligvis så utålmodige? Anonymkode: 985eb...08c
Million Skrevet 14. februar 2023 #2 Skrevet 14. februar 2023 (endret) Strengt tatt kaller jeg ikke 12 timers drøying før man svarer noen som at de blir "utålmodige" da. Men er det en ukjent person, så kan de jo på den annen side heller ikke forvente å bli særlig høyt prioritert. Du vet jo ikke hvem de er. Endret 14. februar 2023 av Million omformulert en setning 5 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #3 Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er folk vanligvis så utålmodige? Anonymkode: 985eb...08c Tror ikke det😂 Anonymkode: fcd3d...26c 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #4 Skrevet 14. februar 2023 Selv har jeg ikke varsler på noen sosiale medier. Der kan meldinger/bilder etc bli liggende ulest frem til jeg finner det for godt å logge meg inn på face, insta, snap. Det kan lett gå en ukes tid. Er det noe viktig, så ringer man eller sender sms. Anonymkode: fcd3d...26c 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #5 Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Tror ikke det😂 Anonymkode: fcd3d...26c Bra😅 Anonymkode: 985eb...08c
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #6 Skrevet 14. februar 2023 Det er uinteressant å vente i 12 timer før den andre svarer. Men det var nok ikke viktig heller… Anonymkode: 66872...950 3
BobTheNoob Skrevet 14. februar 2023 #7 Skrevet 14. februar 2023 En teori : Noen har stjålet identiteten hans og sendt ut meldinger til folk. Den fake FB-kontoen har blitt rapportert og fjernet i mellomtiden. Jeg har opplevd å bli kontaktet av falske profiler. De har en tendens til å bli borte av seg selv. 3
exictence Skrevet 14. februar 2023 #8 Skrevet 14. februar 2023 Nei, men han eller hun ombestemte seg vel. 1
Trolltunge Skrevet 14. februar 2023 #9 Skrevet 14. februar 2023 exictence skrev (Akkurat nå): Nei, men han eller hun ombestemte seg vel. Eller angret seg/ble flau når det ikke kom svar. Fikk kalde føtter. 1
svartkatt Skrevet 14. februar 2023 #10 Skrevet 14. februar 2023 Hehe har opplevd lignende flere ganger.. ikke på Facebook, men..
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #11 Skrevet 14. februar 2023 Fikk match og melding på tinder fra en jeg var interessert i å prate med, var midt i arbeidsdagen med høyt tempo så jeg ventet 3 timer før jeg skulle svare, da var jeg allerede slettet etter så kort tid Anonymkode: 8d1c1...da1 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #12 Skrevet 14. februar 2023 Sånne folk er vel et mareritt å være sammen med så er like greit 😅 Anonymkode: 8d1c1...da1 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #13 Skrevet 14. februar 2023 Han kan ha sendt feil eller angret seg, fått kalde føtter 🤷♀️ Eller ekstremt utålmodig, bipolar eller høy på seg selv 😄 Anonymkode: ef063...835
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #14 Skrevet 14. februar 2023 Hvorfor gidder du å lage tråd om dette, ble du så såra? Anonymkode: 3cb03...190
Blått Skrevet 14. februar 2023 #15 Skrevet 14. februar 2023 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor gidder du å lage tråd om dette, ble du så såra? Anonymkode: 3cb03...190 Jeg skjønner henne litt. Jeg ville ikke laget tråd om det, men man stiller jo litt spørsmål om hva som foregår i hodet på folk til tider. Å bli blokkert for sånn er jo rett og slett merkelig - den andre personen fremstår jo som veldig smålig. Selv så blokkerer jeg noen bare om de sender mange ubehagelige meldinger. Endret 14. februar 2023 av Blått 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #16 Skrevet 14. februar 2023 Det har jeg opplevd noen ganger på Tinder. Da har jeg tenkt å svare, men har blitt slettet etter noen få timer og det ene gangen var rekorden etter kanskje 10-15 minutter. Rakk akkurat å se en passiv aggressiv melding før alt ble borte. Veldig rart. Tror folk seriøst at den de skriver til ikke har jobb eller et liv? Man bare sitter klar foran telefonen til alle døgnets tider, klar for å svare på meldinger? Veldig spesielt synes jeg. Anonymkode: 823d6...07a 4
Blått Skrevet 14. februar 2023 #18 Skrevet 14. februar 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Fikk en forespørsel av en ukjent på facebook. Vi har et par felles venner. Han sendte først meld i syv tiden på morgenen. Jeg svarte ikke da. Jeg var på vei til jobb. Deretter sendte han meld i fem tiden på ettermiddagen. Da holdt jeg på med middag og lekser med gutten. Bruker uansett ikke tlf når jeg er med barnet mitt. Da han var lagt i syv tiden så tenkte jeg og ta meg tid til og svare. Da er han utilgjengelig. Søkte opp navnet men fant ingenting. Jeg blir bare litt sjokkert over enkeltes oppførsel. Bare bra at søplet fjerner seg selv, men må si jeg ble overrasket. Er folk vanligvis så utålmodige? Anonymkode: 985eb...08c Jeg ville også tenkt at han var utålmodig. Jeg opplever selv at noen er det på Tinder - de forventer svar med en gang. Når han tekster deg så tidlig på morgenen så tenker jeg det er rimelig at man ikke forvente svar før på kvelden. 12 timer i den forstanden er mer enn rimelig. Man må ha forståelse for at andre har ting å gjøre Jobb, det er sjeldent det kan passe med masse meldinger da, også jeg prioriterer ikke mobilen med barn i nærheten. At han blokkerte deg - veldig uhøflig fyr. 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #19 Skrevet 14. februar 2023 Skjønner ikke hvorfor du skal bry deg om det? Han var sikkert rusa og sendte upassende meldinger til alle damer han så med fint bilde på facebook og angra seg etterpå. Er massevis av sånne menn, ikke noe tap for deg for å si d sånn hehe Anonymkode: 8b325...7d8 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #20 Skrevet 14. februar 2023 Noen får kalde føtter og angrer seg. Tror ikke det har noe med utålmodighet å gjøre, men heller at personen angret på at hen tok kontakt, og blokkerte pga av dette. Eller: BobTheNoob skrev (3 timer siden): En teori : Noen har stjålet identiteten hans og sendt ut meldinger til folk. Den fake FB-kontoen har blitt rapportert og fjernet i mellomtiden. Jeg har opplevd å bli kontaktet av falske profiler. De har en tendens til å bli borte av seg selv. Dette skjer også hele tiden. Anonymkode: 814b4...1b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå