Gå til innhold

Er han en utro person eller ikke? Hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger hjelp med noe kjapt. 

Det er en dude jeg holder på med, men vi har aldri møtes, bare avstandsforhold, han bor 6 timer unna. Vi har vært sammen i 2 år nå, vi bare chatter og sender bilder til hverandre på snap, men... Han er utro, han har fortalt en annen jente at hun var vakker og at han er singel osv, men jeg har tilgitt han. Men spørsmålet er, regnes dette egt som utroskap, er personen utro egt? Fordi vi har jo aldri møtes, tror dere at det hadde vært annerledes hvis det ikke var avstandsforhold, tror du han er den typen til å være utro hvis vi var sammen i virkeligheten ( lzm hvis vi hadde møtt hverandre)? Fordi avstandsforhold r jo ikke så seriøst, spesielt hvis man ikke har møtt hverandre, selvom jeg ser det som seriøst.

Anonymkode: 51112...646

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere holder på eller har vært sammen i 2 år? 

Spør deg selv..

Anonymkode: c5c67...5d4

• Liker 3
Skrevet

Du sier selv at han er utro, men nå spør du om han egt er utro?

• Liker 1
Skrevet

Altså, skikkelige menn sier jo ikke at de er single når de ikke er det...

Anonymkode: 26259...6c5

• Liker 1
Skrevet

Han respekterer deg ikke virker det som .Og er man egentlig kjærester om man ikke har møttes engang ???

Om han var forelsket i deg ville han gjort alt for å ha møtt deg for et år siden ! 

Hvor bor han ? Australia ? 

Anonymkode: 6975e...a85

Skrevet

Å si til noen at hun er vakker og at han er singel er ikke utroskap. Men det er langt over grensen hva JEG hadde funnet meg i. Dette betyr nemlig at han ØNSKER å være utro. Hvis hun vil ligge med han, så kommer han til å være utro.

Vil du være sammen med en som ønsker/prøver å være utro?

Hvordan fant du ut av dette?

Er du sikker på at han ikke har flere "snapchat-kjærester"?

Anonymkode: b3244...4eb

• Liker 1
Skrevet

Skal du kaste bort livet ditt på en som bor timesvis unna, finn deg ihvertfall en med god moral.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Dere holder på eller har vært sammen i 2 år? 

Spør deg selv..

Vi har vært sammen 2 år 

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Du sier selv at han er utro, men nå spør du om han egt er utro?

Nei det jeg mente var, er han den typen til å være utro hvis han hadde en dame som bodde i samme by som han, en han møte veldig ofte, enn bare en online kj som han aldri har møtt før.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Å si til noen at hun er vakker og at han er singel er ikke utroskap. Men det er langt over grensen hva JEG hadde funnet meg i. Dette betyr nemlig at han ØNSKER å være utro. Hvis hun vil ligge med han, så kommer han til å være utro.

Vil du være sammen med en som ønsker/prøver å være utro?

Hvordan fant du ut av dette?

Er du sikker på at han ikke har flere "snapchat-kjærester"?

Hvordan er det ikke utro å si at han er singel når han var sammen med meg?

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Trenger hjelp med noe kjapt. 

Det er en dude jeg holder på med, men vi har aldri møtes, bare avstandsforhold, han bor 6 timer unna. Vi har vært sammen i 2 år nå, vi bare chatter og sender bilder til hverandre på snap, men... Han er utro, han har fortalt en annen jente at hun var vakker og at han er singel osv, men jeg har tilgitt han. Men spørsmålet er, regnes dette egt som utroskap, er personen utro egt? Fordi vi har jo aldri møtes, tror dere at det hadde vært annerledes hvis det ikke var avstandsforhold, tror du han er den typen til å være utro hvis vi var sammen i virkeligheten ( lzm hvis vi hadde møtt hverandre)? Fordi avstandsforhold r jo ikke så seriøst, spesielt hvis man ikke har møtt hverandre, selvom jeg ser det som seriøst.

Tullehistorie! Finn på noe bedre🤣🤣🤣

Skrevet

Slik jeg ser det har dere ikke vært sammen. Dere er venner/sexvenner via nett/telefon.

Hvorfor kaste bort så mye tid på en som ikke en gang møter deg?

Kom deg videre, kutt kontakten og møt andre mennesker slik at du kan møte en mann som faktisk vil ha deg, du fortjener det!

Anonymkode: 2da10...a92

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor er du sammen med en du aldri har møtt? Beklager, men slike 'forhold' er dømt til å ende dårlig, stort sett. 

Anonymkode: 21575...5bb

• Liker 5
Skrevet

Du har ingen kjæreste når du aldri har møtt han. Han har ikke vært utro. Han er singel. 

Anonymkode: 7b004...bde

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvordan er det ikke utro å si at han er singel når han var sammen med meg?

Du har et poeng. Det er en del av utroskapen. Det er forbereden til utroskapen han ønsker å gjennomføre. Men, ja, det kan nok kalles utroskap. Et umoralsk svik. Absolutt dumpegrunn.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du har ingen kjæreste når du aldri har møtt han. Han har ikke vært utro. Han er singel. 

Anonymkode: 7b004...bde

Hva mener du? Det er jo noe som heter avstandsforhold, og han spurte om å bli sammen og jeg sa ja, så da er vi sammen. Hvordan er han singel?

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei det jeg mente var, er han den typen til å være utro hvis han hadde en dame som bodde i samme by som han, en han møte veldig ofte, enn bare en online kj som han aldri har møtt før.

En umoralsk person får ikke plutselig god moral ved at kjæresten bor i samme by. Det blir bare vanskeligere å skjule utroskapen.

Han vil kanskje være utro sjeldnere siden han får sex av deg. Men hvis han liker spenningen med å ligge med flere, så vil han fortsatt være utro.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva mener du? Det er jo noe som heter avstandsforhold, og han spurte om å bli sammen og jeg sa ja, så da er vi sammen. Hvordan er han singel?

Avstandsforhold er når du treffer en person fra en annen by, og forelsker deg i han og blir kjærester, og reiser til hverandre i ferier og evt noen helger.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

En umoralsk person får ikke plutselig god moral ved at kjæresten bor i samme by. Det blir bare vanskeligere å skjule utroskapen.

Han vil kanskje være utro sjeldnere siden han får sex av deg. Men hvis han liker spenningen med å ligge med flere, så vil han fortsatt være utro.

Hvor får du "sex" fra? Står ingenting om det her, han ligger ikke med andre damer, han er utro på en annen måte.

Skrevet

Avstandsforhold er når du treffer en person fra en annen by, og forelsker deg i han og blir kjærester, og reiser til hverandre i ferier og evt noen helger.

Nah

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...