Gå til innhold

Vanskelig ved bhg levering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nå i to uker opplevd at levering i bhg alltid ender i gråt. Hun er helt hysterisk og vil komme hjem. Noen som har vært bort i samme problemstilling og har noen tips å komme med. 

Anonymkode: cb518...b87

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkedykker
Skrevet

Vært slike perioder her og. Må bare stå i det. 

Skrevet

Jeg jobber i barnehage og vi har ett barn som gråter hver gang hen blir levert, men med en gang foreldrene er ute så er barnet helt ok og leker med de andre. Hvis dette er situasjonen deres og, så ville jeg sett på hvordan dere leverer barnet, og om dere viser ovenfor barnet at dere ikke er trygge på de ansatte.

Anonymkode: 4fb0f...a35

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg jobber i barnehage og vi har ett barn som gråter hver gang hen blir levert, men med en gang foreldrene er ute så er barnet helt ok og leker med de andre. Hvis dette er situasjonen deres og, så ville jeg sett på hvordan dere leverer barnet, og om dere viser ovenfor barnet at dere ikke er trygge på de ansatte.

Anonymkode: 4fb0f...a35

Du sier noe der. Jeg peøver å være blid og smile men er innerste inne ikke helt trygg på de ansatte. Det prøver jeg som sagt å ikke vise til barnet. Føler ikke de ansatte tar henne imot på en god måte ved levering. 

hvordan kan jeg ta det opp med de uten å virke slem?

Anonymkode: cb518...b87

Skrevet

Hvor gammelt er barnet, og hvor lenge har det gått i barnehagen?

Da vår startet så gikk det veldig fint de to første ukene, også begynte hun å gråte ved levering. De ansatte tok henne godt i mot, og hadde hele veien rådet oss til å gjøre overleveringen kort og konsekvent, uansett. Så vi fortsatte med "Nå drar mamma på jobb, glad i deg" og en klem. Hun hylte, men vi fikk alltid beskjed om at hun ga seg sekundet hun ikke så oss lenger. De sa også at hun alltid var blir og fornøyd resten av dagen, så vi trøstet oss med det, selv om jeg noen ganger gråt selv på vei ut i bilen😅

Hun begynte i november, og det var sykdom på løpende bånd, så hadde sjeldent hele uker i barnehagen. Tror det derfor dro ut litt. Noen dager var greie, også gråt hun plutselig igjen.

Siden nyttår har hun ikke vært borte noe særlig, og det tror jeg har hjulpet. Rekker så vidt å få av henne sko og jakke før hun er på vei inn på avdelingen på egenhånd, og bare smiler og vinker når vi sier hade😅

Anonymkode: 59f83...b54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...