AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #1 Skrevet 14. februar 2023 Erfaring med diffuser og eteriske oljer? Kanskje det gir god inneluft? Anonymkode: 09710...4ff
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #2 Skrevet 15. februar 2023 Det gir ikke god luft. Har du dårlig luft fra før får du bare dårlig luft med en annen lukt på toppen. Skal du ha god luft må du lufte, evt. løse problemer som gir dårlig luft. Anonymkode: bda94...2ac 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #3 Skrevet 16. februar 2023 Ja, synes det gir en veldig behagelig og god lukt. En liten luksusfølelse hjemme. Anonymkode: 91ea8...6a1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #4 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det gir ikke god luft. Har du dårlig luft fra før får du bare dårlig luft med en annen lukt på toppen. Skal du ha god luft må du lufte, evt. løse problemer som gir dårlig luft. Anonymkode: bda94...2ac Hva har diffuser med god/dårlig luft å gjøre, mener du? 😅 Anonymkode: 91ea8...6a1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #5 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det gir ikke god luft. Har du dårlig luft fra før får du bare dårlig luft med en annen lukt på toppen. Skal du ha god luft må du lufte, evt. løse problemer som gir dårlig luft. Anonymkode: bda94...2ac Og nå så jeg at TS skrev feil. Slik går det når man ikke får sove og forsøker å slå i hjel litt tid. Men jeg antar TS mente lukt og ikke luft. Ellers har man jo fullstendig misforstått hva diffuser er. Anonymkode: 91ea8...6a1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #6 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Og nå så jeg at TS skrev feil. Slik går det når man ikke får sove og forsøker å slå i hjel litt tid. Men jeg antar TS mente lukt og ikke luft. Ellers har man jo fullstendig misforstått hva diffuser er. Anonymkode: 91ea8...6a1 Vel, det er overraskende mange som ikke har den fjerneste anelse om at det er forskjell på god luft og god lukt, så jeg svarte på det TS spurte om, i stedet for å anta at hun mente noe annet. Anonymkode: bda94...2ac 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå