AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #1 Skrevet 14. februar 2023 Må slutte å ta til seg råd fra «incelkonger» som Andrew Tate og andre «manosspheretyper». Ufrivillig single menn burde heller begynne å høre på det kvinner selv sier. Slutt å la menn som er populære blant gutter på sosiale medier lage narrativet om hva «kvinner egentlig vil ha». Eneste man oppnår ved å ta til seg all idiotien disse mennene predikerer er at ufrivillig single gutter forblir ufrivillig single og at flere unge gutter faller inn i samme kategorien. Fjern fokuset fra jobb/status, penger, trening/muskler, dyre/fine klær, fancy hårsveiser og andre overflatiske ting som ikke avgjør om en kvinne tiltrekkes og opplever attraksjon. Fokuser på å utvikle egenskaper ved deg selv. Fokuser på å ha en trygg og solid selvtillit basert på selvfølelse og ikke pga muskler og penger. «Selvtillit» basert på overflatiske, ytre faktorer vil avsløres i løpet av minutter, da du mangler fokus på de ting kvinner faktisk er opptatt av. Du må jobbe med å elske deg selv som du er. Da fremstår du som «ekte» og trygg. Ikke som om du prøver hardt, noe som er umiddelbar turning. Les bøker, gjør aktiviteter, engasjer deg. Alt dette bidrar til at du fremstår med ekte visdom og engasjement. Det er sexy. Hvor mye du tjener og hvilken fettprosent du har er uinteressant og ikke sexy. Mange menn med disse forvridde oppfatningene vil hevde at man allikevel burde fokusere på disse ytre faktorene. Dette slår feil. Penger. Status, klær. Hår. Muskler. Ikke noe av dette vil skape tiltrekning og attraksjon hos en kvinne. Hverken hver for seg, eller samlet. Trygghet, ro, humor, intelligens, selvfølelse. Dette er ting som hver for seg eller samlet vil tiltrekke mange kvinner, også uten muskler, penger og status. Anonymkode: c7e52...3b2 3 4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #2 Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Må slutte å ta til seg råd fra «incelkonger» som Andrew Tate og andre «manosspheretyper». Ufrivillig single menn burde heller begynne å høre på det kvinner selv sier. Slutt å la menn som er populære blant gutter på sosiale medier lage narrativet om hva «kvinner egentlig vil ha». Eneste man oppnår ved å ta til seg all idiotien disse mennene predikerer er at ufrivillig single gutter forblir ufrivillig single og at flere unge gutter faller inn i samme kategorien. Fjern fokuset fra jobb/status, penger, trening/muskler, dyre/fine klær, fancy hårsveiser og andre overflatiske ting som ikke avgjør om en kvinne tiltrekkes og opplever attraksjon. Fokuser på å utvikle egenskaper ved deg selv. Fokuser på å ha en trygg og solid selvtillit basert på selvfølelse og ikke pga muskler og penger. «Selvtillit» basert på overflatiske, ytre faktorer vil avsløres i løpet av minutter, da du mangler fokus på de ting kvinner faktisk er opptatt av. Du må jobbe med å elske deg selv som du er. Da fremstår du som «ekte» og trygg. Ikke som om du prøver hardt, noe som er umiddelbar turning. Les bøker, gjør aktiviteter, engasjer deg. Alt dette bidrar til at du fremstår med ekte visdom og engasjement. Det er sexy. Hvor mye du tjener og hvilken fettprosent du har er uinteressant og ikke sexy. Mange menn med disse forvridde oppfatningene vil hevde at man allikevel burde fokusere på disse ytre faktorene. Dette slår feil. Penger. Status, klær. Hår. Muskler. Ikke noe av dette vil skape tiltrekning og attraksjon hos en kvinne. Hverken hver for seg, eller samlet. Trygghet, ro, humor, intelligens, selvfølelse. Dette er ting som hver for seg eller samlet vil tiltrekke mange kvinner, også uten muskler, penger og status. Anonymkode: c7e52...3b2 Og i tillegg bør de komme seg ned på jorda og åpne øyne for den søte nabojenta med potetnese, den hyggelige butikkdama med et par kilo ekstra, den sporty kollega i treningsklær og uten sminke - vanlige, normale damer, i stedet for å jage 18 år gamle modelljomfruer, som disse "guruene" tyter dem ørene full om at de fortjener, uansett hvordan de ser ut og hva de jobber som. Anonymkode: 85f74...3a5 10 4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #3 Skrevet 14. februar 2023 Det er ikke alle ufrivillig single som passer inn i det de over skriver. Jeg fant min drømmemann i en sånn! Han var veldig lukket i starten og ble mye feitolket, også av meg i begynnelsen, holdt på å dumpe han flere ganger fordi jeg ikke trodde han brydde seg nok. I dag er jeg så ufattelig glad for at jeg ikke gikk! Nå kjenner jeg han bedre, han har blitt mer åpen ettersom han ble trygg og sikker fordi jeg selv er det så mye. Han er det mest omsorgsfulle og fineste mennesket jeg vet om og jeg elsker han dypt og inderlig. Siden han var over 40 uten tidligere lange forhold, så trodde alle mine venninner at det måtte være noe galt med han og at han var sær. Det er han overhodet ikke, overraskende nok for meg 😅 Han finnes ikke satt og sær, men er derimot levende og morsom og hverken irriterende eller lett irritert. Noen ganger må man gi folk en sjanse og ikke bare snu seg om mot neste. Jeg bytter ikke ut han her mot noen som helst annen i hele verden! Anonymkode: 51799...329 3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #4 Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Og i tillegg bør de komme seg ned på jorda og åpne øyne for den søte nabojenta med potetnese, den hyggelige butikkdama med et par kilo ekstra, den sporty kollega i treningsklær og uten sminke - vanlige, normale damer, i stedet for å jage 18 år gamle modelljomfruer, som disse "guruene" tyter dem ørene full om at de fortjener, uansett hvordan de ser ut og hva de jobber som. Anonymkode: 85f74...3a5 Det nytter ikke å si det. Det er ikke bare menn som er ufrivillig single i dag. Flere og flere blir valgt bort fordi samfunnet blir mer og mer overfladisk. Fremtiden ser ikke bra ut. Anonymkode: 2b147...74d 3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #5 Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Nå kjenner jeg han bedre, han har blitt mer åpen ettersom han ble trygg og sikker fordi jeg selv er det så mye. Han er det mest omsorgsfulle er derimot levende og morsom . Anonymkode: 51799...329 Åpen, trygg, omsorgsfull og morsom (humor). 👍🏻 Dette er kvaliteter vi liker 😍 Anonymkode: c7e52...3b2 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #6 Skrevet 14. februar 2023 Confessions of a reformed incel: https://whoism3.wordpress.com/2012/11/17/confessions-of-a-reformed-incel/ Anonymkode: c466b...9ee
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #7 Skrevet 14. februar 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Confessions of a reformed incel: https://whoism3.wordpress.com/2012/11/17/confessions-of-a-reformed-incel/ Anonymkode: c466b...9ee Spoiler Misogyny. It doesn’t appear out of thin air. Here’s the kicker. Everytime… EVERY.MOTHER.FUCKING.TIME i could have taken corrective action, i was lied to. Each time my buddies told me that i had to become an asshole, (their way of saying don’t listen to what a woman wants, do what they go for) i was once again led astray by a woman. By my mother By my teachers By magazine articles By other girls i asked advice for By Oprah By my friendzone crush and object of my desire. (and yes.. by my marriage counselor) Unequivocally. I can still remember getting mad enough after a while that i started acting like a dick. After all what i was previously doing wasn’t working.. try something new right? And what did the girl i crushed on tell me when she didn’t like my new attitude? “YOU DON’T WANT TO BECOME AN ASSHOLE LIKE THAT, I KNOW YOU TOO WELL, DON’T CHANGE, YOU’RE SUCH A NICE PERSON INSIDE, DON’T RUIN YOURSELF“. That line reverberated in my head everytime i knew my asshole friend was at her place fucking her like an animal. Anonymkode: c466b...9ee
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #8 Skrevet 14. februar 2023 Dette fikk meg til å tenke på en kollega. Han er 175 cm, har ikke mye til muskler, ikke et eneste ansiktshår å gro ut og er ikke klassisk kjekk. Han er så utrolig oppmerksom, trygg og empatisk med folk rundt seg. Damene svermer rundt han og han har en veldig pen samboer. Han er egentlig ikke min type men har hatt en sexdrøm om han og følt meg litt uskyldig betatt likevel 😄 Anonymkode: 0ffce...860 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #9 Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dette fikk meg til å tenke på en kollega. Han er 175 cm, har ikke mye til muskler, ikke et eneste ansiktshår å gro ut og er ikke klassisk kjekk. Han er så utrolig oppmerksom, trygg og empatisk med folk rundt seg. Damene svermer rundt han og han har en veldig pen samboer. Han er egentlig ikke min type men har hatt en sexdrøm om han og følt meg litt uskyldig betatt likevel 😄 Anonymkode: 0ffce...860 Har så mange sånne eksempler😂 Skulle ønske flere gutter forsto dette. Anonymkode: c7e52...3b2 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #10 Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har så mange sånne eksempler😂 Skulle ønske flere gutter forsto dette. Anonymkode: c7e52...3b2 Kanskje fordi flere jenter tror at de fortjener "bare den beste" og med en gang det stemmer ikke med deres forventninger kan han dumpes og hun kan gå videre "in search for someone better"? Anonymkode: 2e039...48b 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #11 Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kanskje fordi flere jenter tror at de fortjener "bare den beste" og med en gang det stemmer ikke med deres forventninger kan han dumpes og hun kan gå videre "in search for someone better"? Anonymkode: 2e039...48b Skjønte ikke hva dette har med hva som er attraktive egenskaper å gjøre? Men ja. Jeg vil ha den som er best for meg. Jeg vil ikke ha den som måtte være best for naboen eller kollegaen. Jeg vil ha den som er best for meg. Vil tro dette er ganske vanlig. Om ting ikke fungerer med en partner. Om forholdet ikke står til det som forventes og trengs for å være fornøyd, så tar man konsekvensen av det. Vil tro dette også er ganske vanlig. Alternativet å bli sammen med en man ikke tiltrekkes av og ikke anser som den beste for en selv. Så bli i et dysfunksjonelt forhold. Ikke særlig fristende for de fleste vil jeg tro. Anonymkode: c7e52...3b2 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #12 Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Kanskje fordi flere jenter tror at de fortjener "bare den beste" og med en gang det stemmer ikke med deres forventninger kan han dumpes og hun kan gå videre "in search for someone better"? Anonymkode: 2e039...48b Mente du egentlig å si "for å lete etter noen bedre"? Anonymkode: e4b0d...b7d
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #13 Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Skjønte ikke hva dette har med hva som er attraktive egenskaper å gjøre? Men ja. Jeg vil ha den som er best for meg. Jeg vil ikke ha den som måtte være best for naboen eller kollegaen. Jeg vil ha den som er best for meg. Vil tro dette er ganske vanlig. Om ting ikke fungerer med en partner. Om forholdet ikke står til det som forventes og trengs for å være fornøyd, så tar man konsekvensen av det. Vil tro dette også er ganske vanlig. Alternativet å bli sammen med en man ikke tiltrekkes av og ikke anser som den beste for en selv. Så bli i et dysfunksjonelt forhold. Ikke særlig fristende for de fleste vil jeg tro. Anonymkode: c7e52...3b2 Det er jo greit med ønske om velfungerende forhold ser bare ofte at folk hopper fra en til andre forhold i håp at neste skal være hans "dronning" eller hennes "Mr. oh so perfect!". Ingen tenker på kompromisser. Dette gjelder både menn og kvinner. Anonymkode: 2e039...48b
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #14 Skrevet 14. februar 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Må slutte å ta til seg råd fra «incelkonger» som Andrew Tate og andre «manosspheretyper». Ufrivillig single menn burde heller begynne å høre på det kvinner selv sier. Slutt å la menn som er populære blant gutter på sosiale medier lage narrativet om hva «kvinner egentlig vil ha». Eneste man oppnår ved å ta til seg all idiotien disse mennene predikerer er at ufrivillig single gutter forblir ufrivillig single og at flere unge gutter faller inn i samme kategorien. Fjern fokuset fra jobb/status, penger, trening/muskler, dyre/fine klær, fancy hårsveiser og andre overflatiske ting som ikke avgjør om en kvinne tiltrekkes og opplever attraksjon. Fokuser på å utvikle egenskaper ved deg selv. Fokuser på å ha en trygg og solid selvtillit basert på selvfølelse og ikke pga muskler og penger. «Selvtillit» basert på overflatiske, ytre faktorer vil avsløres i løpet av minutter, da du mangler fokus på de ting kvinner faktisk er opptatt av. Du må jobbe med å elske deg selv som du er. Da fremstår du som «ekte» og trygg. Ikke som om du prøver hardt, noe som er umiddelbar turning. Les bøker, gjør aktiviteter, engasjer deg. Alt dette bidrar til at du fremstår med ekte visdom og engasjement. Det er sexy. Hvor mye du tjener og hvilken fettprosent du har er uinteressant og ikke sexy. Mange menn med disse forvridde oppfatningene vil hevde at man allikevel burde fokusere på disse ytre faktorene. Dette slår feil. Penger. Status, klær. Hår. Muskler. Ikke noe av dette vil skape tiltrekning og attraksjon hos en kvinne. Hverken hver for seg, eller samlet. Trygghet, ro, humor, intelligens, selvfølelse. Dette er ting som hver for seg eller samlet vil tiltrekke mange kvinner, også uten muskler, penger og status. Anonymkode: c7e52...3b2 Fortell meg at du er kvinne uten å si du er kvinne. Dette vet de fleste menn ikke stemmer med realiteten 😂😂😂 Anonymkode: ec81b...cb7 1
Kompetent Skrevet 14. februar 2023 #15 Skrevet 14. februar 2023 (endret) Kvinner sier de vil ha omsorgsfulle, sensitive og omtenksomme menn med glimt i øyet. Så går de på Tinder og sveiper vekk 95% av alle menn, og ender opp med en super-kjekk fuckboy, som gir dem det de vil ha, men som raskt går videre til neste bytte. Kvinner konkluderer da med at menn er sånn og sånn, og at de er useriøse og ikke til å stole på. Dernest har de en viss interesse av å ha mye å velge, så de hevder at menn de aldri ville gått på date med grunnet for dårlige gener, bare trenger å "skjerpe seg" og ihvertfall ikke høre på råd fra kjekke og berømte menn som vasser i dame-tilbud. Rådet fra kvinner er da at ufrivillig single skal gå rundt som beta-hanner med lua i hånden, og knele for enhver kvinne som kommer hans vei. Nærmest en form for frivillig kastrering. Endret 14. februar 2023 av Kompetent 2 2
Hroft Skrevet 14. februar 2023 #16 Skrevet 14. februar 2023 Kompetent skrev (Akkurat nå): Kvinner sier de vil ha omsorgsfulle, sensitive og omtenksomme menn med glimt i øyet. Så går de på Tinder og sveiper vekk 95% av alle menn, og ender opp med en super-kjekk fuckboy, som gir dem det de vil ha, men som raskt går videre til neste bytte. Kvinner konkluderer da med at menn er sånn og sånn, og at de er useriøse og ikke til å stole på. Dernest har de en viss interesse av å ha mye å velge, så de hevder at menn de aldri ville gått på date med grunnet for dårlige gener, bare trenger å "skjerpe seg" og ihvertfall ikke høre på råd fra kjekke og berømte menn som vasser i dame-tilbud. Rådet fra kvinner er da at ufrivillig single skal gå rundt som beta-hanner med lua i hånden, og knele for enhver kvinne som kommer hans vei. Nærmest en form for frivillig kastrering. Velkommen til verden styrt av influensere og reality profiler 1
Anonymburker Skrevet 14. februar 2023 #17 Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Må slutte å ta til seg råd fra «incelkonger» som Andrew Tate og andre «manosspheretyper». Ufrivillig single menn burde heller begynne å høre på det kvinner selv sier. Slutt å la menn som er populære blant gutter på sosiale medier lage narrativet om hva «kvinner egentlig vil ha». Eneste man oppnår ved å ta til seg all idiotien disse mennene predikerer er at ufrivillig single gutter forblir ufrivillig single og at flere unge gutter faller inn i samme kategorien. Fjern fokuset fra jobb/status, penger, trening/muskler, dyre/fine klær, fancy hårsveiser og andre overflatiske ting som ikke avgjør om en kvinne tiltrekkes og opplever attraksjon. Fokuser på å utvikle egenskaper ved deg selv. Fokuser på å ha en trygg og solid selvtillit basert på selvfølelse og ikke pga muskler og penger. «Selvtillit» basert på overflatiske, ytre faktorer vil avsløres i løpet av minutter, da du mangler fokus på de ting kvinner faktisk er opptatt av. Du må jobbe med å elske deg selv som du er. Da fremstår du som «ekte» og trygg. Ikke som om du prøver hardt, noe som er umiddelbar turning. Les bøker, gjør aktiviteter, engasjer deg. Alt dette bidrar til at du fremstår med ekte visdom og engasjement. Det er sexy. Hvor mye du tjener og hvilken fettprosent du har er uinteressant og ikke sexy. Mange menn med disse forvridde oppfatningene vil hevde at man allikevel burde fokusere på disse ytre faktorene. Dette slår feil. Penger. Status, klær. Hår. Muskler. Ikke noe av dette vil skape tiltrekning og attraksjon hos en kvinne. Hverken hver for seg, eller samlet. Trygghet, ro, humor, intelligens, selvfølelse. Dette er ting som hver for seg eller samlet vil tiltrekke mange kvinner, også uten muskler, penger og status. Anonymkode: c7e52...3b2 Men dette er jo bare feil. Du reflekterer bare en kvinnes mening, mens det bare er å se på samfunnet som helhet for å se at du skriver ikke stemmer. Ja, tingene og egenskapene du nevner som trygghet, ro, humor osv er bra. Men overfladiske ting som penger, status, utdannelse, hår, muskler etc har mye å si. Hvorfor ellers er det så mange drittsekker som er i forhold, og hvor mange kvinner som klager over at de ble lurt? Hvis kvinner kun valgte menn med de flotte egenskapene, hvorfor hører vi fra kvinner om så mange menn som er drittsekker? Verden er mye mer overfladisk enn du tror. 3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #18 Skrevet 14. februar 2023 På tide å slutte å bruke de utdaterte benevnelsene alfa- og beta-hanner https://forskning.no/dyreverden-ulv/du-har-kanskje-hort-om-alfahannen-og-alfahunnen-i-en-ulveflokk-begrepet-er-basert-pa-en-misforstaelse-ifolge-eksperter/1843295 Anonymkode: bef09...888 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #19 Skrevet 14. februar 2023 Anonymburker skrev (9 minutter siden): Men dette er jo bare feil. Du reflekterer bare en kvinnes mening, mens det bare er å se på samfunnet som helhet for å se at du skriver ikke stemmer. Ja, tingene og egenskapene du nevner som trygghet, ro, humor osv er bra. Men overfladiske ting som penger, status, utdannelse, hår, muskler etc har mye å si. Hvorfor ellers er det så mange drittsekker som er i forhold, og hvor mange kvinner som klager over at de ble lurt? Hvis kvinner kun valgte menn med de flotte egenskapene, hvorfor hører vi fra kvinner om så mange menn som er drittsekker? Verden er mye mer overfladisk enn du tror. Drittsekker kommer i alle samfunnslag. De drittsekkene som er rike og har mer status synes bare bedre enn de mer anonyme drittsekkene. Anonymkode: bef09...888
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #20 Skrevet 14. februar 2023 1 hour ago, Kompetent said: Kvinner sier de vil ha omsorgsfulle, sensitive og omtenksomme menn med glimt i øyet. Så går de på Tinder og sveiper vekk 95% av alle menn, og ender opp med en super-kjekk fuckboy, som gir dem det de vil ha, men som raskt går videre til neste bytte. Kvinner konkluderer da med at menn er sånn og sånn, og at de er useriøse og ikke til å stole på. Dernest har de en viss interesse av å ha mye å velge, så de hevder at menn de aldri ville gått på date med grunnet for dårlige gener, bare trenger å "skjerpe seg" og ihvertfall ikke høre på råd fra kjekke og berømte menn som vasser i dame-tilbud. Rådet fra kvinner er da at ufrivillig single skal gå rundt som beta-hanner med lua i hånden, og knele for enhver kvinne som kommer hans vei. Nærmest en form for frivillig kastrering. Dessverre er jo tinder kun basert på utseende, de som har en bra personlighet bør ta høyde for å finne partner utenom tinder Anonymkode: 0ffce...860 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå