Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sånn at kun den andre partneren kan være «utro» eller bare den bestemt ene? 
jeg er dame, så hvis jeg har et åpent forhold med en mann, er det sånn at begge kan ligge med andre og si vi elsker dem osv, eller er det bare han som får ha det / kan gjøre det og ikke meg og jeg er den som lzm skal være loyal?

Anonymkode: ab996...c3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det deg igjen? Har ikke du laget nok slike tråder allerede?

Anonymkode: ab096...f28

• Liker 1
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det sånn at kun den andre partneren kan være «utro» eller bare den bestemt ene? 
jeg er dame, så hvis jeg har et åpent forhold med en mann, er det sånn at begge kan ligge med andre og si vi elsker dem osv, eller er det bare han som får ha det / kan gjøre det og ikke meg og jeg er den som lzm skal være loyal?

Anonymkode: ab996...c3a

Åpent er åpent. Dere kan begge ha sexpartnere på si. Men det kan være lurt å lage noen "regler", da dere jo faktisk skal ha et "forhold" til hverandre og leve med hverandre. Og reglene skal være like for begge parter!

• Liker 2
Skrevet

Åpent forhold betyr at begge kan ha sex med andre. Som oftest er det bare personer med giftige følelsesmønster som er i åpent forhold og det blir bare drama og trustissues ut av det

Anonymkode: 40862...734

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Åpent forhold betyr at begge kan ha sex med andre. Som oftest er det bare personer med giftige følelsesmønster som er i åpent forhold og det blir bare drama og trustissues ut av det

Dette stemmer IKKE. Svært mange emosjonelt modne mennesker ønsker denne samlivsformen, og forholder seg til det på en sunn og åpen måte.

Det er derimot mange giftige mennesker generelt, og drama og trust issues skjer gjerne uansett om de har et monogamt eller polyamorøst forhold. 

TS, dersom du er med en mann som mener at han selv skal kunne gjøre hva han vil med hvem han vil, mens du skal holde deg monogam til han, så er han selvsagt blant giftige og/eller emosjonelt umodne mennesker. Ikke noe å spare på overhodet

Anonymkode: 704d5...8af

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette stemmer IKKE. Svært mange emosjonelt modne mennesker ønsker denne samlivsformen, og forholder seg til det på en sunn og åpen måte.

Det er derimot mange giftige mennesker generelt, og drama og trust issues skjer gjerne uansett om de har et monogamt eller polyamorøst forhold. 

TS, dersom du er med en mann som mener at han selv skal kunne gjøre hva han vil med hvem han vil, mens du skal holde deg monogam til han, så er han selvsagt blant giftige og/eller emosjonelt umodne mennesker. Ikke noe å spare på overhodet

Anonymkode: 704d5...8af

TS er 17 år

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

TS er 17 år

Og ikke emosjonelt moden

Skrevet

Hei TS.

Hvis denne mannen elsker deg så vil han ikke presse deg til noe du får en dårlig følelse av. Hvis han elsker deg, så ønsker han KUN et åpent forhold hvis han vet at det gjør DEG lykkeligere også. Hvis han elsker deg, så er det like regler for dere begge. Dvs at dere begge kan ligge med andre. Hvis du synes dette høres spennende ut, så er det kanskje noe for deg. Men hvis du går med på det for at han ikke skal dumpe deg så synes jeg ikke du skal gå med på et åpent forhold. Heller ikke hvis han mener at HAN skal ligge med andre og ikke du.

Altså like regler for begge, og begge må ha kjempelyst til dette. Hvis noen av dere må overtales, så er det ikke riktig å gjøre det.

Jeg er sikker på, TS at der finnes en kjekk og grei gutt i byen din som mer enn gjerne ville vært kjæresten din uten å ville ligge med andre jenter.

Et åpent forhold er ikke oppfunnet for å reparere utroskap. En som er utro har valgt vekk kjæresten sin, og fortjener ikke lenger å være sammen med han/henne.

Anonymkode: 80039...e96

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...