AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #1 Skrevet 14. februar 2023 Dere bare snapper, men har ikke møtt hverandre og vært sammen i ca 1,9 år. Hadde du tatt det seriøst? han bor ca 9 timer unna. Eller hadde du satsa på noen i nærheten? Og er avstandsforhold som dette i det hele tatt seriøst Anonymkode: 9c645...636
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #2 Skrevet 14. februar 2023 Avstandsforhold kan være seriøst hvis dere har vært mye sammen fysisk slik at dere kjenner hverandre på ekte. Og helst at det er midlertidig. En som du aldri har møtt, og som du kun chatter med, er hverken kjæreste eller seriøst etter MIN mening. Anonymkode: 784b1...842 5 1
Firtina Skrevet 14. februar 2023 #3 Skrevet 14. februar 2023 jeg var i et avstandsforhold, vi er gift nå. avstanden var 6 timer. vi så hverandre 1-2 ganger i mnd. ca 1,9 år ? altså 22,8 mnd? 😅 det at dere ikke har møttes gjør vel at dette ikke er et seriøst forhold ? hvorfor møtes dere ikke ? hvor stor er avstanden ? kanskje dere ikke er en god fysisk klikk ? 3
Hippogriff Skrevet 14. februar 2023 #4 Skrevet 14. februar 2023 Nei, jeg hadde ikke tatt seriøst et forhold til en person jeg aldri har møtt. Det er i mine øyne ikke et forhold i det hele tatt. 3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #5 Skrevet 14. februar 2023 Dere har ikke et seriøst forhold. Er du trofast og tror at dette er bra? Sikker på at han er singel? Anonymkode: 9f1d3...d2a
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #6 Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Dere har ikke et seriøst forhold. Er du trofast og tror at dette er bra? Sikker på at han er singel? Anonymkode: 9f1d3...d2a Har tatt han på å være utro 2 ganger nå men tilgitt han, vi planlegger å møttes snarest. Anonymkode: 21350...e0c
starken Skrevet 14. februar 2023 #7 Skrevet 14. februar 2023 Hadde ikke blitt sammen med noen uten å møte dem først. Er i et avstandsforhold nå, og det var mange møter før jeg bestemte meg for å bli sammen med han. Vi hadde chattet en del og ringte hverandre også en del før vi møttes, og han var ganske forskjellig i virkeligheten enn hva jeg hadde trodd før vi traff hverandre.
Million Skrevet 14. februar 2023 #8 Skrevet 14. februar 2023 (endret) Jeg ville ikke tatt det seriøst, nei, om noen fortalte meg at de "har vært i et forhold" i over ett år med en person de aldri har møtt. Det er ikke seriøst. Skal det være et ordentlig forhold, må det være slik at man møtes av og til, helst regelmessig. Jeg har selv vært i et avstandsforhold ett år, med en svensk fyr jeg møtte på Rhodos. Det var ferieromansen som ble alvor. Vi begynte å brevveksle (tidlig 90-tall) og å ringe. Så besøkte vi hverandre så ofte vi kunne, byttet på å reise til hverandre. Enten dro jeg til han i helgen, eller han kom til meg. En og annen helg kunne vi ikke treffes, men vi prioriterte å møtes. Jeg tok ut feriedager, han gjorde det samme, så vi kunne møtes litt lengre i blant også. En langhelg her og der, eller han kom til meg og var en uke osv. Dette gjorde vi i ett år, og så flyttet jeg til han i Sverige, der vi ble samboere. Så det er typen avstandsforhold jeg vil kalle et seriøst avstandsforhold. Ikke et med en person du aldri har møtt. Endret 14. februar 2023 av Million
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 14. februar 2023 #9 Skrevet 14. februar 2023 Jeg har ikke seriøse forhold med folk jeg aldri har møtt, nei.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #10 Skrevet 14. februar 2023 Million skrev (6 minutter siden): Jeg ville ikke tatt det seriøst, nei, om noen fortalte meg at de "har vært i et forhold" i over ett år med en person de aldri har møtt. Det er ikke seriøst. Skal det være et ordentlig forhold, må det være slik at man møtes av og til, helst regelmessig. Jeg har selv vært i et avstandsforhold ett år, med en svensk fyr jeg møtte på Rhodos. Det var ferieromansen som ble alvor. Vi begynte å brevveksle (tidlig 90-tall) og å ringe. Så besøkte vi hverandre så ofte vi kunne, byttet på å reise til hverandre. Enten dro jeg til han i helgen, eller han kom til meg. En og annen helg kunne vi ikke treffes, men vi prioriterte å møtes. Jeg tok ut feriedager, han gjorde det samme, så vi kunne møtes litt lengre i blant også. En langhelg her og der, eller han kom til meg og var en uke osv. Dette gjorde vi i ett år, og så flyttet jeg til han i Sverige, der vi ble samboere. Så det er typen avstandsforhold jeg vil kalle et seriøst avstandsforhold. Ikke et med en person du aldri har møtt. Vi har jo planer om å møtes nå snart, men han har allerede vært utro 2 ganger nå Anonymkode: 21350...e0c
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #11 Skrevet 14. februar 2023 Har vært i et avstandsforhold I 6 år. Det fungerer helt fint. Vi er særboere. Men et avstandsforhold der du ikke treffer personen er et liksomforhold. Anonymkode: 384d0...217 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #12 Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Har tatt han på å være utro 2 ganger nå men tilgitt han, vi planlegger å møttes snarest. Anonymkode: 21350...e0c AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vi har jo planer om å møtes nå snart, men han har allerede vært utro 2 ganger nå Anonymkode: 21350...e0c Han har ikke fortalt deg selv at han har vært utro? Men du har oppdaget 2 ganger selv? Hvorfor tror du at han ikke har vært utro flere ganger når han ikke forteller deg om utroskapen? Nei, det er ikke seriøst når han ligger med andre. Det er ikke seriøst når han ikke er ærlig med deg. Og det har nok skjedd mer enn 2 ganger, og det vil nok fortsette, bare at han er mer forsiktig så du ikke oppdager det. En som er utro og angrer, gjør det ikke én gang til. Anonymkode: 784b1...842
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #13 Skrevet 14. februar 2023 Hvis man aldri har møtt hverandre, kjenner man jo ikke hverandre en gang. Og man er i hvert fall ikke sammen i et kjærlighetsforhold. Anonymkode: 87262...a76 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #14 Skrevet 14. februar 2023 JEG tar avstandsforhold seriøst. Kjæresten din er utro, så HAN tar ikke forholdet med deg seriøst Anonymkode: 784b1...842
Navani Skrevet 14. februar 2023 #15 Skrevet 14. februar 2023 Jeg tok mitt avstandsforhold seriøst ja, men vi møttes jo fysisk. Vi er gift i dag. Ville bare slått opp med en som er utro som du aldri har møtt. Han bryr seg ikke om deg tydeligvis. Finn deg en som gjør det.
Hippogriff Skrevet 14. februar 2023 #16 Skrevet 14. februar 2023 TS har forsvunnet mens en annen har kuppet tråden hennes og legger inn info om at fyren er utro og at de skal treffes snart. Se på ab-kodene. Likefult sitter jeg her og funderer veldig på hvordan man oppdager at en person er utro når man aldri treffes, om det egentlig kan defineres som utroskap at man ligger med andre når man ikke ligger med kjæresten sin, og hvordan i all verden man får det for seg at man er kjæreste med en person man aldri har møtt - i en tråd som åpenbart er rent oppspinn 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #17 Skrevet 14. februar 2023 Hippogriff skrev (1 time siden): TS har forsvunnet mens en annen har kuppet tråden hennes og legger inn info om at fyren er utro og at de skal treffes snart. Se på ab-kodene. Likefult sitter jeg her og funderer veldig på hvordan man oppdager at en person er utro når man aldri treffes, om det egentlig kan defineres som utroskap at man ligger med andre når man ikke ligger med kjæresten sin, og hvordan i all verden man får det for seg at man er kjæreste med en person man aldri har møtt - i en tråd som åpenbart er rent oppspinn Nei det kommenteres fordi det er ts som har laget disse trådene også Og flere Anonymkode: 2973e...a02
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #18 Skrevet 14. februar 2023 Hun har minst tre brukere her inne så glemte vel hvilken hun var logget inn på Anonymkode: 2973e...a02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå