Gå til innhold

Har prisen på ringen noe å si?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke forlovelsesring, og det var ikke noe savn. Fikk en fin ring i morgengave, den bruker jeg daglig, selv nå mange år etterpå og etter at mannen gikk fløyten 😅.

Noen sier den skal koste tre månedslønner. Om man virkelig mener tre brutto månedslønner, er det helt vanvittig å bruke så mye på en ring når man er i etableringsfasen, synes jeg. Selv én brutto månedslønn er i overkant, selv om man har god råd (men ikke er steinrik).

Anonymkode: 65a48...ff9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ja prisen har noe å si.

Anonymkode: 6642c...74d

Hvorfor?

Anonymkode: ebb44...be8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bryr meg mer om utsende på ringen enn prisen.

litt av en tanke gang må jeg si, dere som bare bryr dere om prisen på ringen

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skammelig tankegang. Hvem er det dere vil imponere? Er det følelsen av å gå rundt med en dyr ring, eller er det for å vise andre hvor perfekt du er? 

Er forlovet selv og har godt økonomi, så dette er ikke misunnelse. Nå skal det sies at jeg har opplevd både sykdom i nær familie og komplikasjoner ved svangerskap.. og det tror jeg har vært med på å forme meg.. bort fra en materialistisk tankegang, og over på en tanke der jeg heller setter pris på kjærligheten og det enkle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Skammelig tankegang. Hvem er det dere vil imponere? Er det følelsen av å gå rundt med en dyr ring, eller er det for å vise andre hvor perfekt du er? 

Er forlovet selv og har godt økonomi, så dette er ikke misunnelse. Nå skal det sies at jeg har opplevd både sykdom i nær familie og komplikasjoner ved svangerskap.. og det tror jeg har vært med på å forme meg.. bort fra en materialistisk tankegang, og over på en tanke der jeg heller setter pris på kjærligheten og det enkle. 

Så du går i graven med mengder penger?

Eller er du fasiten for hva alle med god råd skal bruke pengene sine på? 

Anonymkode: 37868...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...