AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #21 Del Skrevet 22. februar 2023 Jeg tror den nye universale regelen burde bli at alle som vil unngå andres ekle greier på treningssenteret vasker apparatet før bruk, istedenfor etter. Så kan folk rett og slett velge om de vil unngå å gosse seg med andres svette eller ei. Da blir det rettferdig. Anonymkode: 5a1d4...e7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curiousine Skrevet 22. februar 2023 #22 Del Skrevet 22. februar 2023 Jeg vasker alltid etter, men har lagt merke til at folk er veldig slappe. Egentlig burde man begynt å vaske før man trener så får folk ta vare på seg selv 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #23 Del Skrevet 22. februar 2023 Jeg waster ikke rumpeluktene mine ved å vaske dem bort, har du hørt på maken. Anonymkode: 28606...98d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #24 Del Skrevet 22. februar 2023 Jeg lar min rumpesvette ligge igjen… Anonymkode: e7a9b...9d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #25 Del Skrevet 22. februar 2023 Vasker over om jeg har svettet mye på apparatet. Ellers vasker jeg hender før og etter trening og unngår å gni meg i ansiktet underveis. Anonymkode: 362a7...f23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå