AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #1 Skrevet 14. februar 2023 Märtha Louise ble nylig intervjuet hvor hun hevdet at hun kun blir kritisert fordi hun er kvinne og mannen hennes blir kritisert fordi nordmenn er rasister. Dette er noe som går igjen blant folk som ikke takler kritikk. Det jeg lurer på er om folk kjøper disse forklaringene. Er det noen som tror at man i Norge blir kritisert av en samlet presse kun fordi man er kvinne eller kun fordi man er svart? At hele landet består av kun kvinnehatere og rasister? Anonymkode: 43d7e...2cc
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #2 Skrevet 14. februar 2023 Nei ikke ukritisk Anonymkode: 126de...e8e 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #3 Skrevet 14. februar 2023 Så må man huske på, hva er Martha og kongefamilien (den dag i dag) uten presse/media? Kongefamilien er jo noe, men Martha i seg selv. Jeg syntes dama er flott, men om media og Norge skulle glemt at hun eksisterer, hva videre da? Da må man make a mess da. Som hun gjør. Hun får jo masse oppmerksomhet. Media biter på 🙈 KG også 😂 da ruller ballen videre, både for Martha og media Anonymkode: 17cf3...3b0
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #4 Skrevet 14. februar 2023 Ja, det er vanlig å bli kritisert nettopp fordi man tilhører en undertrykt gruppe. En hvit mann kan slippe unna med ting en svart mann får kritikk for, og en kvinne som ytrer sin mening blir mye mer kneblet enn menn som sier det samme. Anonymkode: af38f...c15
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #5 Skrevet 14. februar 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja, det er vanlig å bli kritisert nettopp fordi man tilhører en undertrykt gruppe. En hvit mann kan slippe unna med ting en svart mann får kritikk for, og en kvinne som ytrer sin mening blir mye mer kneblet enn menn som sier det samme. Anonymkode: af38f...c15 Er kvinner en undertrykt gruppe i Norge? For øvrig verdt å nevne at Märtha selv har sagt at kvinner og menn er likestilte i Norge og at hun ikke anser seg selv som feminist. Var først da hun fikk kritikk hun mislikte hun begynte å snakke om at hun ble kritisert fordi hun er kvinne. TS Anonymkode: 43d7e...2cc 1
Lomvi Skrevet 14. februar 2023 #6 Skrevet 14. februar 2023 Ryddet for personangrep og brukerangrep. Lomvi, mod
Zeruda Skrevet 15. februar 2023 #7 Skrevet 15. februar 2023 On 2/14/2023 at 2:05 AM, AnonymBruker said: Märtha Louise ble nylig intervjuet hvor hun hevdet at hun kun blir kritisert fordi hun er kvinne og mannen hennes blir kritisert fordi nordmenn er rasister. Dette er noe som går igjen blant folk som ikke takler kritikk. Det jeg lurer på er om folk kjøper disse forklaringene. Er det noen som tror at man i Norge blir kritisert av en samlet presse kun fordi man er kvinne eller kun fordi man er svart? At hele landet består av kun kvinnehatere og rasister? Anonymkode: 43d7e...2cc NEI. Jeg tenker ikke i boks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå