AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #1 Skrevet 14. februar 2023 Noen med erfaring eller tanker om dette? Anonymkode: dc228...13f
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #2 Skrevet 14. februar 2023 Spørs på hvordan man definerer suksess Sex - menn i tidlig 20 åra (naive menn møter naive damer) Forhold - menn 30-35 som har roet ned og som gjennom bilder viser til en litt roligere livsstil (+at de har gode sosiale kommunikasjons evner, noe dessverre mange mangler). For mange prøver for hardt, dårlig selvtillit er ikke tiltrekkende eller blir sett på som stabilt/trygt Det er min erfaring på hva menn i forskjellige aldre får ut av tinder, men herregud, er flotte menn i alle aldre, og kvinner søker jo forskjellig. Men nevnte aldre har mest napp (ift hva suksess er) Anonymkode: efe5f...78c 1
Nordic99 Skrevet 14. februar 2023 #3 Skrevet 14. februar 2023 Spørs helt hva baktanken er, å lykkes som å finne en person du kan tilbringe tid med og bygge en emosjonell relasjon til, eller lykkes med å finne seg en helgeparkering som du kan ''dyppe løken i''? Om det er første, ville jeg nok tippe nærmere 30, et sted mellom 26-30. Majoriteten av damer er ferdig med utdanningen eller starter å nærme seg ferdig og sikter etter å noen å roe seg ned. Om det er siste så er det nok starten av 20-årene, de fleste flytter hjemmefra og inn til kollektiver, leiligheter, hybler osv. Og har lyst til å utforske hva livet har å by på. Men husk at det er flere faktorer som spiller inn; å lykkes på tinder og spesielt som mann krever at du er over gjennomsnittet attraktiv (ikke mine ord, men en haug av rapporter sine ord). Om jeg ikke husker feil, så sviper damer ca. 12% høyere og gutter swiper om lag 80% høyere. -> Der de 12% er ofte de samme mennene som går på rotasjon, altså, majoriteten av damene på tinder kamper om oppmerksomheten til samme guttene. Kombinert med at du må være en flink og effektiv chatter. Derimot, går du over 30 år er sannsynlighet større for at du finner deg noen som allerede har barn og en litt uggen fortid, ikke alltid, men større er den. Er ikke så gammel selv, men har lest flere tråder at det fører ofte til surr, det å ta med seg andre sin bagasje. Ville anbefalt deg til å lete andre steder å lykkes enn tinder og generelt dating apper, forelskelse er et komplekst tema og skal som regel mer til enn bar utseende. De som går inn i forhold basert på faktorer som utseende pleier som regel ikke å vare lenge, heller pleier det ikke å være et fint forhold. 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #4 Skrevet 14. februar 2023 Menn og damer i begynnelsen og midten av 20 årene, så går det bare nedover Anonymkode: 9e4ed...52d
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #5 Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Forhold - menn 30-35 som har roet ned og som gjennom bilder viser til en litt roligere livsstil Dette. De jeg kjenner som har funnet forhold på Tinder har vært i denne aldersgruppen. Anonymkode: b4e08...875
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #6 Skrevet 14. februar 2023 Jeg kunne ønsket å se demografien til Tinder, i Norge. Jeg tror de som har mest suksess, er den aldersgruppen der det er lavest antall menn pr dame. Enkelt og greit. Anonymkode: 34e2a...bc8 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #7 Skrevet 14. februar 2023 Har aldri brukt Tinder, men inntrykket mitt er at det er «ungdommen». Anonymkode: 789c6...442
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #8 Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har aldri brukt Tinder, men inntrykket mitt er at det er «ungdommen». Anonymkode: 789c6...442 Mitt inntrykk er at det er i alderdommen. På alle datingsider og apper, virker det som kjønnsbalansen er mye bedre fra 45 og utover. Kvinner som er ferdig med etablering, realisering, og diverse prosjekter, dater med helt andre kriterier. Anonymkode: 34e2a...bc8 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #9 Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mitt inntrykk er at det er i alderdommen. På alle datingsider og apper, virker det som kjønnsbalansen er mye bedre fra 45 og utover. Kvinner som er ferdig med etablering, realisering, og diverse prosjekter, dater med helt andre kriterier. Anonymkode: 34e2a...bc8 Høres logisk ut det. Mitt inntrykk er bare basert på at jeg er voksen og ikke kjenner noen jeg vet er på Tinder. Men dette er sikkert bare tilfeldig. Anonymkode: 789c6...442
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #10 Skrevet 14. februar 2023 Med fare for å sprenge en del sikringer så er svaret at menn over 50 år har mest suksess. (Det er neppe fordi ungjenter liker 50 åringer) Anonymkode: 8c206...37d
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #11 Skrevet 14. februar 2023 Tinder har aldri vært noen høydare, men om jeg legger sammen det og andre steder var det mest oppmerksomhet da jeg var 31. Nå er jeg 35, og tilsynelatende langt mindre attraktiv. Tipper det kan ha å gjøre med at jeg nå er litt for gammel for de som ønsker seg barn, og litt for ung til at de som har vært etablerte fra før har begynt å skille seg. Inntil videre har jeg lagt drømmen om fast følge igjen på hylla. Anonymkode: 0b43c...67d
Gjest T-AA Skrevet 14. februar 2023 #12 Skrevet 14. februar 2023 Jeg har en nyskilt kompis på drøyt 40 som ligger med en ny dame annenhver helg. Så i begynnelsen av førtiårene er det sannsynligvis greit for ressurssterke menn som holder seg godt 🤷♂️
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #13 Skrevet 14. februar 2023 Først må man være etnisk norsk eller oppvokst her ser ut som 😄 Anonymkode: 1fb2f...b40
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #14 Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Først må man være etnisk norsk eller oppvokst her ser ut som 😄 Anonymkode: 1fb2f...b40 Er det vanskelig å få matcher om man ikke er norsk? Jeg har noen venninner som foretrekker de fra Afrika/Midtøsten/Asia og Sør-Amerika, så det skal være mulig. Men markedet er kanskje en del smalere? Anonymkode: bbfdc...c10
norw Skrevet 14. februar 2023 #15 Skrevet 14. februar 2023 I 40-årene vil jeg tro, når damene ikke er like ettertraktet lenger. Vet ikke om det er mange på 50+ som bruker Tinder.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #16 Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Er det vanskelig å få matcher om man ikke er norsk? Jeg har noen venninner som foretrekker de fra Afrika/Midtøsten/Asia og Sør-Amerika, så det skal være mulig. Men markedet er kanskje en del smalere? Anonymkode: bbfdc...c10 Ja, hvis det er behov for "eksotiske menn" da går det 🙂. Men hvis du er fra Øst/Nord-Øst Europa eller ex-USSR da sjanser nærmer seg null. Hjelper ikke om man tjener godt/utdannet/intelligent det alltid kommer til å være "for store kulturforskjell". Kjenner en del sånne menn, leger og farmasøyter enten de er single eller er i forhold med damer med innvandrerbakgrunn. Noe enkle unntak bekrefter regelen. Anonymkode: 1fb2f...b40
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #17 Skrevet 14. februar 2023 Slutten av 20-årene for min egen del. Men jeg var kun ute etter forhold, er ikke interessert i å bare ha sex. Hånda er mindre stress. Anonymkode: 956cd...d73
Snok1 Skrevet 14. februar 2023 #18 Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Menn og damer i begynnelsen og midten av 20 årene, så går det bare nedover Anonymkode: 9e4ed...52d Kameraten min i 50-årene kan date hver dag om han vil innenfor en radius av 50km. Kvinner som er 40+ er raske på avtrekkeren og vil gjerne teste om jevnaldrende menn presterer før de investerer videre i relasjonen.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #19 Skrevet 14. februar 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Først må man være etnisk norsk eller oppvokst her ser ut som 😄 Anonymkode: 1fb2f...b40 Jeg er etnisk morsk, og har bare vært på date med én etnisk norsk kvinne. Jeg tiltrekker meg nesten utelukkende kvinner med en annen bakgrunn, og er for så vidt tilfreds med det. Tilsvarende vet jeg om menn med sør-amerikansk, afrikansk og asiatisk bakgrunn som ikke har hatt noen som helst utfordringer med å finne seg norske kjærester. Individuell personlighet og utseende har mye mer å si enn etnisitet. Anonymkode: 0b43c...67d
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #20 Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er etnisk morsk, og har bare vært på date med én etnisk norsk kvinne. Jeg tiltrekker meg nesten utelukkende kvinner med en annen bakgrunn, og er for så vidt tilfreds med det. Tilsvarende vet jeg om menn med sør-amerikansk, afrikansk og asiatisk bakgrunn som ikke har hatt noen som helst utfordringer med å finne seg norske kjærester. Individuell personlighet og utseende har mye mer å si enn etnisitet. Anonymkode: 0b43c...67d eller man skal ha "riktig utenlandsk" bakgrunn. kjenner svært få fra øst-europa som lykkes med mindre de finner noen like utenlandsk som dem Anonymkode: 1fb2f...b40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå