AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #1 Skrevet 13. februar 2023 Jeg og samboer har vært sammen i 6 år. Det har vært tidvis veldig turbulent, men den siste perioden har det vært rolig. Det er fint å føle vi får hode litt over vann, men det gjør også at jeg reflekterer mye over forholdet. Jeg har nesten gjennom hele forholdet hatt mye tvil på om jeg skal bli eller gå. Er det vanlig at man i perioder har sånne tanker? Kunne jo ønske jeg kunne slått meg mer til ro med forholdet. Anonymkode: c55b2...232
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #2 Skrevet 13. februar 2023 Nei det tyder på at du burde gått for lenge siden og at det i hvertfall er på tide nå. Dette forholdet er ikke bra eller riktig for deg ❤️ Anonymkode: 5bf85...f70 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #3 Skrevet 14. februar 2023 Tankene kommer ikke uten grunn, lytt til magefølelsen Anonymkode: 91354...c16 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #4 Skrevet 14. februar 2023 Hvor lenge har det vært ok nå? Det har vært tidvis ok før, hvor lenge om gangen har det vært ok før? Hva er/var turbulent med forholdet? Anonymkode: 8d16a...1a4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #5 Skrevet 14. februar 2023 Det nok på tide å gå Anonymkode: dbcea...89e
Hjelpsom Skrevet 15. februar 2023 #6 Skrevet 15. februar 2023 On 2/14/2023 at 12:06 AM, AnonymBruker said: Jeg og samboer har vært sammen i 6 år. Det har vært tidvis veldig turbulent, men den siste perioden har det vært rolig. Det er fint å føle vi får hode litt over vann, men det gjør også at jeg reflekterer mye over forholdet. Jeg har nesten gjennom hele forholdet hatt mye tvil på om jeg skal bli eller gå. Er det vanlig at man i perioder har sånne tanker? Kunne jo ønske jeg kunne slått meg mer til ro med forholdet. Anonymkode: c55b2...232 Du reflekterer over forholdet nå da det er rolig fordi det har vært turbulent og kanskje er redd for at det igjen skal bli turbulent. Du skriver ikke hva som har gjort forholdet turbulent eller hvilke følelser du har for hen eller hvorfor du kunne ønske å slå deg mer til ro med forholdet? Jeg har mange ganger hatt det lignende og det tror jeg også min expartner hadde. Man blir litt redd for at det skal bli turbulent igjen og vet ikke om man orker det igjen.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #7 Skrevet 15. februar 2023 Det er nok ganske vanlig. I mer enn ti år har samlivsbrudd både vært min største drøm og det jeg er aller mest redd for. 😊 Lykke til! Anonymkode: 31504...77e
MissKatt Skrevet 15. februar 2023 #8 Skrevet 15. februar 2023 Jeg tror det er ganske vanlig. Det er vanlig å tenke kritisk og analysere over eget forhold. Noen ganger har man det rosenrødt, andre ganger tenker man på å forlate han. Det er ofte sånn det er i et forhold
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #10 Skrevet 15. februar 2023 MissKatt skrev (19 minutter siden): Jeg tror det er ganske vanlig. Det er vanlig å tenke kritisk og analysere over eget forhold. Noen ganger har man det rosenrødt, andre ganger tenker man på å forlate han. Det er ofte sånn det er i et forhold Selv ikke i de tyngste stundene har jeg vurdert å forlate min mann så jeg vil på det sterkeste motstride at dette er ganske vanlig.. Jeg tror det kan være vanlig for de som ikke egentlig elsker den andre og ser forholdet som viktig, men jeg tror ikke det er vanlig for de som ønsker et forrhold bygget på gjensidig respekt og omsorg for hverandre der følelsene er gode. Anonymkode: c13ac...d61
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #11 Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Selv ikke i de tyngste stundene har jeg vurdert å forlate min mann så jeg vil på det sterkeste motstride at dette er ganske vanlig.. Jeg tror det kan være vanlig for de som ikke egentlig elsker den andre og ser forholdet som viktig, men jeg tror ikke det er vanlig for de som ønsker et forrhold bygget på gjensidig respekt og omsorg for hverandre der følelsene er gode. Anonymkode: c13ac...d61 Det handler ikke bare om å elske/respektere den andre eller ikke. De gangene jeg har tenkt på å forlate, har det vært pga: Sjalusi fra hans side (jeg følte jeg ikke fikk puste) Manglende evne til å diskutere framtida (jeg må ha barn snart eller aldri) Lite konstruktive ting (ting som må være på plass for at det er et givende forhold for meg) Anonymkode: fda08...85a
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #12 Skrevet 16. februar 2023 Det er nok vanligere enn man tror, men så kommer det nok ann på hvordan du er som person også. Jeg tenker også mye på samlivsbrudd, selv om jeg er sammen med en fin mann som behandler meg godt. Jeg er grublende og dvelende. Har litt lett for å henge meg opp i det som er litt kjipt, er veldig følsom og kjenner det veldig på min egen psyke når noe vanskelig oppstår. Men sånn er jeg ellers i livet også, ikke bare i forhold. Anonymkode: ad15d...005
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå