Gå til innhold

Diare og kvalme etter og spist torsk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Diare , masse luft og begynner å bli kvalm 😮 hva kommer det av? Har ikke spist fisk på mange år. Trodde jeg var flink til og steke men begynner å bli usikker siden jeg åpenlyst ble syk 

Anonymkode: 685ce...5f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det farlig med allergi mot fisk?

Skrevet

Hvor kjøpte du den? Den fisken som ligger i plastbeger kan ofte være litt gammel har jeg merket. Da kjøper jeg fryst, den er sikrest.

Anonymkode: 07ec7...502

Skrevet

Du spiste vel ikke bare fisk, så det kan vel ha vært noe annet, også. Eller en tilfeldighet. 

Anonymkode: f5d8b...115

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvor kjøpte du den? Den fisken som ligger i plastbeger kan ofte være litt gammel har jeg merket. Da kjøper jeg fryst, den er sikrest.

Anonymkode: 07ec7...502

Var fryst fisk 

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du spiste vel ikke bare fisk, så det kan vel ha vært noe annet, også. Eller en tilfeldighet. 

Makaroni og hvitsaus og gulrot til. Ingen var ute på dato

Skrevet

Ga også til hunden han er frisk 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Var fryst fisk 

Makaroni og hvitsaus og gulrot til. Ingen var ute på dato

Eller så var det bare en tilfeldighet. Du kan ikke trekke konklusjonen "fiskeallergi" på dette grunnlaget.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Eller så var det bare en tilfeldighet. Du kan ikke trekke konklusjonen "fiskeallergi" på dette grunnlaget.

Så syk etter å spist er ikke bare tilfeldig 😂 men nei sier ikke at det nødvendigvis er allergi men at jeg har blitt syk etter å spist fisken!  Og lurer på om det er farlig med allergi får fisk. Jeg tenker jo å bare legge meg men gjør jo ikke det vist jeg må passe på pusten i søvne akuratt 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Så syk etter å spist er ikke bare tilfeldig 😂 men nei sier ikke at det nødvendigvis er allergi men at jeg har blitt syk etter å spist fisken!  Og lurer på om det er farlig med allergi får fisk. Jeg tenker jo å bare legge meg men gjør jo ikke det vist jeg må passe på pusten i søvne akuratt 

Jo, det kan det være. Du kan f.eks. ha omgangssyke.

Skrevet

Ryddet for brukerdebatt og latterliggjøring. 

Christina82, mod

Skrevet

Du trenger ikke ha allergi fordi du ble dårlig etter et måltid med fisk. Det kan være at fisken var dårlig, eller noe i sausen var dårlig. Eller at maten ikke var gjennomstekt. 

Anonymkode: 2e902...017

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...