Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har blitt enige. Begge oss er på forskjellige stadier i livet. Han er i slutten av 30-årene, og jeg er i midten av 20-årene. Jeg studerer fremdeles, og han er og jobber en god del, men vi har det ekstremt gøy sammen. Idag spurte jeg han om vi skal ha et åpent forhold, han samtykket til det. Sa at det var greit. Vi skal si ifra til hverandre om vi møter noen andre. ❤️ er det noen som har erfaring med det?😊 

Anonymkode: 4d440...1de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere skal være fuckfriends inntil noe bedre dukker opp?

Det fungerer flott det, så lenge ingen har eller får romantiske følelser.

Anonymkode: 9f8ca...cab

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Typisk kvinne mentalitet dette her, når de har funnet en av topp 10 prosent av mannfolk. Da er de faktisk villig til å dele og håper på at han velger henne til slutt. Som regel skjer ikke det, så ender det opp med en klage tråd her inne eller noe

Forstå seg på det de som vill, men sympati fortjener du i hvert fall ikke hvis dette ender dårlig😉

Anonymkode: a73f5...893

• Liker 1
Skrevet

Dette ender med tårer og sorg for deg. Han er fornøyd med å få i pose og sekk.

Anonymkode: ce366...69b

• Liker 2
Skrevet

Dette ender ikke bra desverre…

Anonymkode: 2757a...a32

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er det så vanskelig å være sammen bare dere to? 
Er ikke de riktige følelsene tilstede så inngår en ikke et forhold. 
Det dere har er et rent puleforhold, og skal liksom si fra om dere vil ligge med noen andre. 
Hjelpes den dagen dere skal leve i et fast forhold … 

Anonymkode: c108f...97c

Skrevet

Jeg har ingen erfaring med sånt, men ønsker bare å si at så lenge du føler at dette er det rette for deg, og du føler deg komfortabel og er forberedt på at dette bare er for en periode (ikke forelsk deg i han), så bare nyt det og ha det gøy. 

Anonymkode: 24244...035

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Vi har blitt enige. Begge oss er på forskjellige stadier i livet. Han er i slutten av 30-årene, og jeg er i midten av 20-årene. Jeg studerer fremdeles, og han er og jobber en god del, men vi har det ekstremt gøy sammen. Idag spurte jeg han om vi skal ha et åpent forhold, han samtykket til det. Sa at det var greit. Vi skal si ifra til hverandre om vi møter noen andre. ❤️ er det noen som har erfaring med det?😊 

Anonymkode: 4d440...1de

Nei. Men dette høres ut som et forhold som er bortkastet tid, energi, tanker og bekymringer. Skjønner ikke at du er villig til å kaste bort dine beste år på dette. Men lykke til :) 

• Nyttig 1
Skrevet

Idioti er deg vi kaller dette

Anonymkode: aa6d3...35a

Skrevet

Og her ser vi hvorfor menn er glad i yngre kvinner.

De takker ja til kvinneundertrykking med et smil om munnen.

BRUK HODET DITT OG DUMP HAN!

Anonymkode: f7c40...5a7

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...