AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #1 Skrevet 13. februar 2023 Er det flere her som har blødninger under samleie ved hpv/celleforandringer? Jeg har de siste årene hatt små til moderate celleforandringer. Har vært gjennom konisering, men har fått tilbake forandringene etter det. Jeg har selv sett et mønster ved at jeg med nye partnere får oppblomstring av hpv, og tenker at dette har en sammenheng med blødningene jeg opplever under samleie. Jeg har vært en del hos en gynekolog som ikke har klart å gi meg en god forklaring på blødningene. Det blør kun under samleie, ikke i etterkant. Hva er deres erfaringer? Anonymkode: 5d7a8...0ad
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #2 Skrevet 14. februar 2023 Jeg har hatt HPV i mange år, men aldri blødninger. Har du vært hos gynekolog? Og ble det vurdert en ny konisiering? Anonymkode: 7fcbd...56b
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #3 Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Er det flere her som har blødninger under samleie ved hpv/celleforandringer? Jeg har de siste årene hatt små til moderate celleforandringer. Har vært gjennom konisering, men har fått tilbake forandringene etter det. Jeg har selv sett et mønster ved at jeg med nye partnere får oppblomstring av hpv, og tenker at dette har en sammenheng med blødningene jeg opplever under samleie. Jeg har vært en del hos en gynekolog som ikke har klart å gi meg en god forklaring på blødningene. Det blør kun under samleie, ikke i etterkant. Hva er deres erfaringer? Anonymkode: 5d7a8...0ad Har man celleforandringer så er det veldig normalt med blødninger, og ihvertfall hvis det har utviklet seg til livmorhalskreft. Du finner informasjon om dette ved ett tastetrykk på nettet.. Anonymkode: 66192...ebe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå