Gå til innhold

Bredde på gifteringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nylig blitt forlovet 😄  Vi har begynt å se på gifteringer, og jeg lurer da på hva som et vanlig størrelse/bredde? Er 3 mm for lite? Er det evt. vanlig at brud og brudgom har ulik bredde? Hva har du/dere? 

Hilsen veldig spent og lykkelig kommende brud

Anonymkode: 18f6b...8e8

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer, så spennende! Tror jeg valgte 3 mm og mannen valgte 4 mm

Anonymkode: dda81...514

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.2.2023 den 7.21):

Gratulerer, så spennende! Tror jeg valgte 3 mm og mannen valgte 4 mm

Anonymkode: dda81...514

Vi også  valgte det 😀

Anonymkode: 04d33...879

Skrevet

Det er vel ganske vanlig å velge ulik bredde? Jeg er riktignok ikke gift, men jeg bruker ringstørrelse 50 og synes smale ringer helt klart er det som ser best ut på meg. Til giftering ville jeg personlig valgt en variant med kun 2 mm. En så smal ring ville derimot sett helt snålt ut på de store hendene til kjæresten min, så han måtte nok hatt 4 mm :P 

Anonymkode: ee63e...56b

Skrevet

Vi har 4 mm, men ville egentlig ha 5 🙈

Anonymkode: ec146...290

Skrevet

det kommer vel ann på hva man liker

Skrevet

Mitt råd her er at dere kjøper dere noen veldig enkle ringer i stainless steel for eksempel fra ebay eller lignende, test ut å gå med dem en stund. Dere finner slike til 20-40kr pr ring, prøv et par ulike bredder.
Størrelsen på fingre og ledd, på hva dere synes er både penest og mest komfortabelt er omtrent umulig å si uten at dere får testa det litt i hverdagen☺️ 

Skrevet

Jeg har 2,5mm og mannen 3,5mm. De ser klassiske og fine ut.

Anonymkode: 3dc80...ce6

Skrevet

Jeg valgte diamantbånd slik at jeg kan ha den sammen med forlovelsesring. Tror mannen (som har ganske stor hand) har 4mm. 

Anonymkode: b0dda...333

Skrevet

Jeg synes 1 mm er det vakreste på kvinneringer 

Anonymkode: f7903...53b

Skrevet

Jeg har veldig små hender, flere jeg kjenner kaller de dukkefingre. Eksen hadde skikkelige never med tykke fingre. Vi brukte begge 5 mm ringer. Det så ikke rart ut på noen av oss og jeg kunne ikke tenkt med smalere ring. Den skal synes godt.

Anonymkode: 8616d...10b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...