Gå til innhold

Liker han meg eller er han et rødt flagg? Trenger svar fra både menn og kvinner her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt hjelp angående en mann jeg har begynt å date.     

Han har aldri hatt en kjæreste før, er det et rødt flagg eller trenger jeg ikke tenke så mye over det? Jeg klarer heller ikke finne ut om han er desperat etter et forhold eller om om han er en fuckboy som flørter rundt med masse jenter.

Han har en million i snapscore, bestevenninna mi har også vist meg  mange meldinger mellom de to når de snakket sammen. Dette er ca 2 år siden, men han har skrevet akkurat de samme tingene til henne den gangen, spurte om å møte henne og skrev at han syns hun var den fineste jenta han hadde sett og at han kunne vente på henne osv, og dette har han sagt til meg også.

Venner av han har sagt han er en gammeldags gentleman av den typen at han kommer med blomster på døren, tar ut stolen for deg og åpner dører for deg osv.  Jeg har også blitt fortalt av disse vennene at han er stormforelsket i meg og har lysst å bli sammen med meg.

Han gråt til ei veninne av meg på fest engang og sa han trodde ikke jeg ville ha han og at han er forelsket i meg. Mine venner syns han er rødt flagg og at jeg bare skal dumpe han. Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre og hva jeg tror og tenker..

Jeg har prøvd å vise interesse flere ganger og spurt han om å være med hverandre og han sier alltid ja. Jeg har sagt ifra til han at jeg har blitt usikker på om han virkelig liker meg/er serriøs og hva han er ute etter fordi det alltid har vært meg som har spurt han om å møtes, og han sier da at han skal bli bedre på å spørre.  

Han har sagt til meg at han ikke vil mase for mye på meg for han er redd for å miste meg. Er dette bare bullshit eller er han usikker på seg selv eller oss to? Eller holder han meg på gress til noe annet dukker opp?
Han virker veldig enkel i hodet hvis jeg kan si det sånn. 

Magefølelsen min sier at han liker meg og vil være med meg, men det er fortsatt noen røde flagg der, blant annet det at han skrev det samme til bestevenninna mi for noen år siden og at han har en million i snapscore.. Jeg vet ikke, hva tenker dere? 

Anonymkode: c5b5a...b78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres mer desperat ut. Definitivt ikke en player, alt for tørst til å få til det. Men det er ikke nødvendigvis et rødt flagg. Det er jo praktisk for deg om du virkelig liker en fyr som ikke har sjans på noen andre. Mindre konkurranse.

Anonymkode: 68eeb...be1

• Liker 1
Skrevet

Det at han er en «gammeldags gentleman» (aka en mansjåvinistisk tulling) er jo et rødt flagg. At han flørter, liker sex etc er helt normal adferd for mennesker som liker sex og flørting. Noe som vel gjelder de fleste som ikke er aseksuelle.

Dere fremstår begge unge, og da er jo sex og moro hele poenget med å etablere en relasjon til noen. Ikke ta livet så tungt, ts. Du er uansett mye for ung til å gifte deg, få 3 unger og så skille deg fra den her fyren. Se om han duger som selskap. Dersom ja - se om han duger for sex. Dersom ja så kan dere forbli sexpartnere. Du trenger ikke flytte sammen med noen som er «enkel» bare fordi du er forelska i han. Sats på et moderne forhold. Det er moderne tider.

Anonymkode: d8d4c...d16

Skrevet

Rødt flagg lang vei

Han har ikke vært i forhold fordi damene han sjarmerer avslører de dårlige sidene av han som du enda ikke har sett. Han fortsetter med samme oppskrift mot alle damer fordi han vet damer tror på de fine ordene. Vennene hans vet ikke om de dårlige sidene hans, de ser bare den sjarmerende typen som damene også ser i begynnelsen.

Sånn han oppfører seg er akuratt som psykopater og voldsmenn gjør

Anonymkode: 46acc...0e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...