AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #1 Skrevet 13. februar 2023 Skjønner ikke hvorfor jeg deltok på seksualitetsfest i helgen. Angrer sinnsykt. Bare tanken på at de mennene lå med alle jentene der inne. Og jeg sugde 2 av mennene. Og rotet med flere jenter. Og alle i soverommet flere stk samtidig, nakne alle sammen. Gutter og jenter. Jeg som misliker sterkt fuckboys, får lyst til å spy nå.🤮 Jeg og vennina mi dro dit fordi vi ville teste ut noe nytt, begge angrer. Jeg sliter med å glemme lydene etter å ha hørt vennina mi ligge, og så vennina mi ligge og føltes ut som at vi var med i en P****film. Begge var litt fulle, vi hadde planlagt dette i forveien 1 mnd før at vi skulle teste det ut. Vi dro hjem etterhvert. Men herreguud, jeg fatter ikke at jeg gjorde noe sånt, føles surrealistisk. Jeg har jo ikke klart å glemme synet av å se vennina mi ligge med menn og se resten av jentene nakne 10 stk. Og + løy til han jeg holder på med om at jeg var i en bursdag.🥵 jeg får såå dårlig samvittighet ovenfor han. Han har ingen anelse om det. Hjeelpes meg Anonymkode: 12d59...f1a 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #2 Skrevet 13. februar 2023 Skjønner du angrer,æsj🙈 Anonymkode: dae65...e20 6
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #5 Skrevet 13. februar 2023 Æsjda. Håper ikke du får herpes eller noe. Men hvis dere bare "holder på" så er dere vel ikke eksklusive eller noe, det er visst innafor å gjøre hva faen man vil seksuelt da. Anonymkode: df6cd...3f3 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #6 Skrevet 13. februar 2023 Jaja, så har du prøvd det Anonymkode: bafa5...8c3 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #7 Skrevet 13. februar 2023 Da har du gjort det. Og nå må du ikke tenke mer på det. Snakk med venninna di om hva du tenker/føler, det kan hjelpe. Det er lov å angre, men du kommer ingen vei med det. Du skadet ikke deg, heller ikke noen andre, du gjorde ikke noe ulovlig, etc. Med andre ord, du bare dømmer deg selv pga moral. Har selv aldri gjott noe sånt, men gjorde noe dumt i lignende kategori. Poenget er, det går over. Det kan ta litt tid, men ikke vær så streng med deg selv. Anonymkode: 2e19e...f96 7 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #8 Skrevet 13. februar 2023 Skjønner at du angrer nå. Fantasier er ikke alltid like lurt å gjøre til livs.. Hva og hvor er dette for et opplegg? Anonymkode: 499d9...794
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #9 Skrevet 13. februar 2023 Sliter du fordi du er redd for hva andre vil synes eller fordi du ikke likte det selv der og da? Ikke skam deg, men du trenger ikke fortelle det til noen andre heller. Om du sliter fordi du ikke egentlig likte det så skjønner jeg noe sånt kan være traumatiserende. Da er det viktig å få snakket med en profesjonell og å unngå alt som minner deg om hendelsen. Du høres ung ut og unge skal ikke oppleve sånne ting, seksualiteten skal utvikles i naturlig tempo og ikke påtvinges av andre voksne. Selvom du dro dit frivillig og var nysgjerrig så var du tydeligvis ikke mentalt klar for dette Anonymkode: b410b...7a3 8
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #10 Skrevet 14. februar 2023 Håper aldri jeg ender opp med ei slik dame. Da hadde jeg gått. Anonymkode: 614c0...f62 6 4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #11 Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Håper aldri jeg ender opp med ei slik dame. Da hadde jeg gått. Anonymkode: 614c0...f62 Enig. Slike damer er ikke noe å samle på. Anonymkode: 79b63...3c4 1 3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #12 Skrevet 14. februar 2023 Dette har jo ikke noe med “fuckboys” å gjøre? Høres ut som dere har vært på en swingersfest og det er nok ikke for alle. Du er en erfaring rikere, men selv om du ikke likte det er det da ingenting å skamme seg over. AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Håper aldri jeg ender opp med ei slik dame. Da hadde jeg gått. Anonymkode: 614c0...f62 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Enig. Slike damer er ikke noe å samle på. Anonymkode: 79b63...3c4 Men mennene på festen har selvsagt ikke gjort noe galt? Anonymkode: 107a2...16d 11 3
Fremmed fugl Skrevet 14. februar 2023 #13 Skrevet 14. februar 2023 Ok, du er en erfaring rikere. Høres ut som dette ikke var din greie. Men gjør det slutt med han du driver på med. Er ikke greit å lyve å dra på sexorgie. Du bør vel sånn generelt sett fokusere på å være tydelig med at du ikke er klar for noen type av seriøse forhold nå. 4 2
ClausSaus Skrevet 14. februar 2023 #14 Skrevet 14. februar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): [..] Men mennene på festen har selvsagt ikke gjort noe galt? Anonymkode: 107a2...16d Du tenker at disse gutta er interesserte i menn…? Hvis ikke, hvorfor skulle de bry seg med å evaluere mennene som deltok på dette arrangementet? Er ikke det opp til kvinner å vurdere? Endret 14. februar 2023 av ClausSaus
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #15 Skrevet 14. februar 2023 "Fuckboys"? Snakk heller om "Fuckgirls"...eller småhorer som gutta kaller det. Anonymkode: 6f99c...aa5 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #16 Skrevet 14. februar 2023 Så grusomt! Og nå som de advarer mot antibiotikaresistent gonoré i slike miljøer... 🤮🤮 Da får dere et minne for livet.... Anonymkode: 20a7f...031 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #17 Skrevet 14. februar 2023 Bare lurer, hva var lukta i rommet? Anonymkode: 3069d...7ac
Anonymbruker*** Skrevet 14. februar 2023 #18 Skrevet 14. februar 2023 Men da vet du hva du ikke skal gjøre neste helg. Ta tiden til hjelp, og inntrykkende vil nok bli mer bearbeidet og mindre sterke når du får opplevelsen på avstand.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #19 Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bare lurer, hva var lukta i rommet? Anonymkode: 3069d...7ac Sikkert en herlig fiskedisk kombinert med saliva og gromsete sjøvann ❤️ Anonymkode: 3069d...7ac 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #20 Skrevet 14. februar 2023 Uff! Jeg skjønner at det der plager deg mye. Det føles jo som om du har vært utsatt for overgrep. Du får se an hvordan det går framover, og ikke vær redd for å be om hjelp hvis du fortsetter å slite med det. Du gjorde noe du ikke visste at ville føles sånn, så du må ikke føle skam for å be om hjelp. Profesjonelle vil forstå det godt ❤️ Anonymkode: fece8...e4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå