AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #1 Skrevet 13. februar 2023 Noen som har noen erfaringer (kan være hva som helst) om opplegget? Er det slik at fastlege får automatisk tilsend rapport når man er ferdig? Anonymkode: dbb95...ee0
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #2 Skrevet 16. februar 2023 Snakka med skolepsykolog som jobba i RPH. Ho spurte meg om jeg ville at fastlegen skulle få rapport. Hun rådet meg til det, og da ble d sånn Anonymkode: fe89d...cc8
Tripptrappe Skrevet 16. februar 2023 #3 Skrevet 16. februar 2023 Ikke personlig erfaring, men kjenner godt til det. Det skal jo være et lavterskeltilbud du ikke trenger henvisning til. De sender ikke epikrise til legen din, men mulig de kan gjøre det om du ønsker det. Vet mange har gode erfaringer med dem her i byen.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #4 Skrevet 16. februar 2023 Anbefaler alle å lese det de skriver før de evt sender det noe sted. Det mine kommunale hjelperr skrev var så vanvittig negativt at jeg ble helt satt ut, de tegnet et så dystert bilde av livet mitt at jeg ble enda mer deprimert. Anonymkode: f334e...7b8 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå