AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #1 Skrevet 13. februar 2023 Trur det er en slags angst jeg har. Ønsker veldig et forhold men har også en motstand på grunn av tidligere erfaringer. Har vært i et forhold der jeg slapp meg helt, men det klarte jeg fordi interessen min var stor fra dag en. Nå vil jeg prøve å date for å se om jeg kan få følelser for noen som også får det for meg. Men kjenner en stor motstand, fordi jeg er redd også. Noen som har hatt det sånn? Har noen tips? Anonymkode: 86406...a1b
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #2 Skrevet 13. februar 2023 Det er klokt å passe på hjertet sitt litt. Det er helt greit å ta tiden til hjelp her, så kan du åpne opp når den du er sammen med viser seg tilliten verdig. Men følelser er jo ikke så lette å styre.. Anonymkode: 2cdaf...d50
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #3 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er klokt å passe på hjertet sitt litt. Det er helt greit å ta tiden til hjelp her, så kan du åpne opp når den du er sammen med viser seg tilliten verdig. Men følelser er jo ikke så lette å styre.. Anonymkode: 2cdaf...d50 Takk for svar. Ville du møtt en date over tid for å se om det kommer følelser? Tatt det helt rolig. ts Anonymkode: 86406...a1b
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #4 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk for svar. Ville du møtt en date over tid for å se om det kommer følelser? Tatt det helt rolig. ts Anonymkode: 86406...a1b Ikke meg du siterte, men jeg svarer likevel. Jeg er helt avhengig av å bruke tid på å skape relasjoner. Jeg er livredd i møte med potensielt nye partnere. Skummelt å åpne opp og slippe noen innpå. Sliter med tidligere erfaringer og trøblete barndom. Så for meg trengs det tid for å bygge tillit, våge å åpne opp og skape relasjoner. Anonymkode: 796a8...e24 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #5 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke meg du siterte, men jeg svarer likevel. Jeg er helt avhengig av å bruke tid på å skape relasjoner. Jeg er livredd i møte med potensielt nye partnere. Skummelt å åpne opp og slippe noen innpå. Sliter med tidligere erfaringer og trøblete barndom. Så for meg trengs det tid for å bygge tillit, våge å åpne opp og skape relasjoner. Anonymkode: 796a8...e24 Takk for svar. Så du opplever at følelsene kommer litt etter litt da? ts Anonymkode: 86406...a1b
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #6 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for svar. Ville du møtt en date over tid for å se om det kommer følelser? Tatt det helt rolig. ts Anonymkode: 86406...a1b Ja ville gjort det. Hvis det ikke kommer litt følelser etterhvert i det hele tatt så blir det feil det også. Det blir høyere risiko for å få følelser på godt og vondt når dere har sex, så ikke ta så lett på det. Bli trygg med vedkommende først over tid. Anonymkode: 2cdaf...d50
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #7 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Takk for svar. Så du opplever at følelsene kommer litt etter litt da? ts Anonymkode: 86406...a1b Kunne aldri datet en jeg ikke hadde noen som helst følelser for. Hvorfor skulle jeg det? Men om jeg har følelser for en mann opplever jeg at det skremmer meg og jeg trekker meg unna. Eventuelt forsøker jeg å utvikle noe sammen, men det krever tid og tålmodighet fra mannen dersom han ønsker å ta ting videre. Jo mer jeg liker mannen jo mer skremt er jeg. Jeg trenger å ha kontroll så lenge ting er uvisst og det har jeg best ved å ikke slippe noen tett innpå. Anonymkode: 796a8...e24 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #8 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Kunne aldri datet en jeg ikke hadde noen som helst følelser for. Hvorfor skulle jeg det? Men om jeg har følelser for en mann opplever jeg at det skremmer meg og jeg trekker meg unna. Eventuelt forsøker jeg å utvikle noe sammen, men det krever tid og tålmodighet fra mannen dersom han ønsker å ta ting videre. Jo mer jeg liker mannen jo mer skremt er jeg. Jeg trenger å ha kontroll så lenge ting er uvisst og det har jeg best ved å ikke slippe noen tett innpå. Anonymkode: 796a8...e24 Hvordan kan du ha følelser for noen du ikke har datet? Anonymkode: 86406...a1b
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #9 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvordan kan du ha følelser for noen du ikke har datet? Anonymkode: 86406...a1b Jeg går ikke på blind dates. Plukker heller ikke opp tilfeldige på byen. Men møter jeg noen som jeg liker er det jo mulig datemateriale. Men det skal litt til for at jeg våger meg utpå og dater noen. Skjer ikke ofte. Hvis det skjer er det fordi personen vekker noen følelser hos meg, men det er skremmende også på samme tid. Anonymkode: 796a8...e24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå