Gå til innhold

Inspirert av annen tråd; Dusjer du alltid etter at du har vært på do å gjort nr 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er tydeligvis unormal eller ekkel, men jeg har ikke sjans til å skulle dusje med en gang etter jeg har gjort nr 2.

Jeg dusjer kroppen min hver dag, men dusjetidspunkt baseres ikke utifra når jeg var på dass å 💩’et sist!

Hvordan får dere til det i praksis? Jeg kan ikke alltid bestemme når og når jeg ikke skal 💩! Det er et aspekt av saken.

I tillegg tror jeg virkelig ikke at voksne folk som tørker seg ordentlig og ellers har en normal hygiene, stinker 💩 etterpå?!

Så fortell - hvordan gjør dere dette?

Anonymkode: 44b05...d0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja Såklart… skal man gå rundt og stinke ?

Anonymkode: 39533...bc8

Skrevet

Nei, det har jeg aldri gjort. Jeg lukter menneske, ikke bæsj, for det. Jeg tørker meg, og noen ganger vasker jeg med litt vann (vått dopapir) om jeg ikke får det rent med tørt papir. Helt normalt.

Det er bare folk som er opptatt av rimming i sexlivet som må dusje seg bak etter hver avføring.

Anonymkode: 272c9...971

• Liker 6
Skrevet

Nei. Jeg tørker meg med papir. Det er som regel nok.

Ved løs mage eller mens vasker jeg meg i tillegg med wipes eller en klut som skylles og går rett i vaskemaskinen. 

Før sex tar jeg ofte en dusj men det hender jeg nøyer meg med klut/wipes.

Anonymkode: 354e1...030

• Liker 5
Skrevet

Nei, absolutt ikke! Det er bortkastet tid, det holder å tørke seg med papir!

Anonymkode: cf669...9db

• Liker 4
Skrevet

Eeehhh??? Nei, jeg dusjer ikke etter at jeg har gjort nr 2, med mindre jeg hadde tenkt å dusje da. Holder med papir. Har normal avføring.

Anonymkode: a1e85...e09

• Liker 5
Skrevet

Hæ nei ! Tørker meg som vanlige folk .

Anonymkode: 10f0b...c7a

• Liker 3
Skrevet

NEI 😂 Ikke alltid jeg dusjer hver dag en gang. Underlivet får stort sett en våtserviett vask 1 gang om dagen da, ikke alltid i forbindelse med nr 2 det heller. 

• Liker 1
Skrevet

Nei. Og jeg har til gode å oppleve at noen går rundt og lukter dass bare fordi de ikke har dusjet etterpå. Jeg vet at de jeg har rundt meg ikke er så forfengelige, og ingen av dem lukter vondt i det hele tatt. For all del, folk kan så absolutt lukte ille, men da er vi som regel på svette, røyk, parfyme eller hvis det er en uke etter sist dusj.

Anonymkode: a165e...66c

• Liker 4
Skrevet

Jeg var alltid dritetrang da jeg våkner. Så jeg driter alltid som det første jeg gjør på morgenen. Mye mulig jeg driter 2-3 ganger til Ila dagen og!! Dusjen tar jeg som regel før jeg legger meg, eller før jeg skal ut av huset, dusjer hver dag, og i anspente perioder dusjer jeg to ganger om dagen og. 

Anonymkode: fe13c...986

Skrevet

Har spyledo 👍

Anonymkode: 07456...531

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Nei, jeg dusjer om morgenen og har ikke tid til å vente på at jeg må nummer 2. 

Jeg har til gode å kjenne at det lukter dritt av folk, jeg pleier ikke å bøye meg ned å sniffe folk i ræva.

Skrevet

Bruker babywipes hvis jeg føler for det. 

Anonymkode: 3138d...ea6

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bruker babywipes hvis jeg føler for det. 

Og ja, da kommer det alltid noe på wipesene som ikke kom med på tørkepapiret😂 man er ikke så ren som man tror 😂💩

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Spyler stjerten etter dobesøk. Ser ingen grunn til å skulle dusje hele kroppen.

Anonymkode: 357ca...9c9

Skrevet

Ja faktisk så dusjer jeg etter å ha vært på do. 

Jeg står opp, spiser en skål havregrøt og drikker en kopp kaffe, og går rett på ramma etterpå. Deretter dusjer jeg, før jeg da erklærer meg klar for dagen. 

Og jeg bæsjer alltid bare om morgenen.

Men så er rutinene mine "tilfeldigvis" slik, og hva andre gjør driter jeg i ;) 

• Nyttig 1
Gjest Beelzebub
Skrevet

Nei. Men hvis jeg skal både dusje og bæsje så gjør jeg det ikke i feil rekkefølge bare på trass (ref. tråden du sikter til).

Skrevet

Nei, jeg kan ikke styre når jeg skal på do. Svært ofte det ikke pssser å dusje etter Nr 2, f eks når jeg er på jobb

Anonymkode: 9d4e6...5c1

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...