AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #1 Skrevet 13. februar 2023 Jeg er helt håpløst betatt av en kjendis/rollen han spiller. Dette er jo helt fullstendig irrasjonelt da jeg åpenbart ikke har møtt vedkommende, og blander intervjuer, bilder, opptredener og rollen han spiller sammen til en smørje av hvordan jeg oppfatter han som verdens herligste og nydeligste person. Det gjør vondt i hele kroppen, jeg er virkelig tilbake i tenårene. Men hva gjør jeg med dette?? Jeg er en voksen kvinne, og tenker på denne fantasipersonen hvert bidige sekund, og dagdrømmer om at jeg feier han av brettet. Så, skal jeg fortsette å mate denne forelskelsen ved å se på Instagram og YouTube? Dette medfører altså et knust hjerte. Eller, skal jeg kutte tvert denne matingen? Dette medfører også et knust hjerte. Setter pris på alle tilbakemeldinger! Gjerne også hvor håpløst teit jeg er, for det trenger jeg virkelig å få banket inn i knollen. Anonymkode: d0cfa...37b 1
Phoenix Heart Skrevet 13. februar 2023 #2 Skrevet 13. februar 2023 Du må huske på at den rollen han spiller, er ikke den han er i virkligheten, han spiller en rolle altså skuespill. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #3 Skrevet 13. februar 2023 For meg hjelper det å søke opp kjendissen og se at han virkelig ikke har samme persona som rollefiguren sin. Anonymkode: 91175...253 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #4 Skrevet 13. februar 2023 Loool hvilken karakter? 😂 Anonymkode: 00963...404
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #5 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Loool hvilken karakter? 😂 Anonymkode: 00963...404 Det kan jeg åpenbart ikke si💀 Anonymkode: d0cfa...37b
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #6 Skrevet 13. februar 2023 Jeg er forelsket i en norsk politiker. Så skjønner greia litt. Anonymkode: ed299...976
LiljaMarie Skrevet 13. februar 2023 #7 Skrevet 13. februar 2023 Har opplevd det, men for min del tenker jeg det handlet om at jeg var litt ensom på den tiden. Behovet mitt var nok å finne meg en kjæreste men siden jeg ikke turte det da, brukte jeg tid på sånn fantasi. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #8 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er helt håpløst betatt av en kjendis/rollen han spiller. Dette er jo helt fullstendig irrasjonelt da jeg åpenbart ikke har møtt vedkommende, og blander intervjuer, bilder, opptredener og rollen han spiller sammen til en smørje av hvordan jeg oppfatter han som verdens herligste og nydeligste person. Det gjør vondt i hele kroppen, jeg er virkelig tilbake i tenårene. Men hva gjør jeg med dette?? Jeg er en voksen kvinne, og tenker på denne fantasipersonen hvert bidige sekund, og dagdrømmer om at jeg feier han av brettet. Så, skal jeg fortsette å mate denne forelskelsen ved å se på Instagram og YouTube? Dette medfører altså et knust hjerte. Eller, skal jeg kutte tvert denne matingen? Dette medfører også et knust hjerte. Setter pris på alle tilbakemeldinger! Gjerne også hvor håpløst teit jeg er, for det trenger jeg virkelig å få banket inn i knollen. Anonymkode: d0cfa...37b Minner meg om datteren min. Hun er 13 år. Anonymkode: 5db15...912 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #9 Skrevet 13. februar 2023 Etter å ha møtt en del kjendiser i mitt yrke, så kan jeg si at alle har vært VELDIG langt unna den personen man får inntrykk av i media, og det nesten utelukkende i negativ forstand, Men du ser jo allerede selv at dette er helt irrasjonelt, da vet du jo hva du må gjøre, dette må du bare legge fra deg med en gang Anonymkode: 6ddf5...b48 4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #10 Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Etter å ha møtt en del kjendiser i mitt yrke, så kan jeg si at alle har vært VELDIG langt unna den personen man får inntrykk av i media, og det nesten utelukkende i negativ forstand, Men du ser jo allerede selv at dette er helt irrasjonelt, da vet du jo hva du må gjøre, dette må du bare legge fra deg med en gang Anonymkode: 6ddf5...b48 Han virker dessverre sjukt koselig in real life også. Men jeg skjønner selvsagt at han ikke nødvendigvis er helt seg selv i intervjuer ol heller. Jeg kan i hvertfall prøve å anta at han er en douche. Anonymkode: d0cfa...37b
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #11 Skrevet 14. februar 2023 On 2/13/2023 at 8:53 PM, AnonymBruker said: Det kan jeg åpenbart ikke si💀 Anonymkode: d0cfa...37b Hvorfor kan du ikke si det? Det vil jo ikke røpe hvem du er, ei heller ha noe å si for denne personen/figuren.... 🤔 Anonymkode: 4f452...4f7 6
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #12 Skrevet 14. februar 2023 Nesten som meg med Sam Heughan/Jamie Fraser 🥰😝 Er singel flerbarnsmor, og har pr i dag ingen ønsker eller planer om å lete etter ny mann. I drømmene har jeg jo også fordelen av å ha sjans på (i mine øyne) verdens peneste og skjønneste mann 😄 Skjønner ikke helt hvorfor du synes det er så farlig? Du forstår vel at det ikke er på ekte...? Anonymkode: cfbc6...086
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #13 Skrevet 14. februar 2023 Hvorfor trenger du Skybert akkurat nå? Hehe. Spøk til side: hvis dette gir deg noe positivt og du ikke plager personen, så gjør det ingenting. Hvis du derimot begynner å ta kontakt med personen og lager deg en eller annen narrativ om hvordan dere kommer til å ende opp som par og være ment for hverandre : gi deg selv Skybert forbud Anonymkode: 577d1...afa
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #14 Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 13.2.2023 den 20.53): Det kan jeg åpenbart ikke si💀 Anonymkode: d0cfa...37b Hvorfor kan du ikke si det? 😆 Anonymkode: 577d1...afa
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #15 Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 13.2.2023 den 20.53): Det kan jeg åpenbart ikke si💀 Anonymkode: d0cfa...37b Selvsagt kan du det. Det er masse folk som er forelsket i kjendiser, ingen kan finne ut hvem du er på grunnlag av det. Anonymkode: 70f4b...c08 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #16 Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvorfor trenger du Skybert akkurat nå? Hehe. Spøk til side: hvis dette gir deg noe positivt og du ikke plager personen, så gjør det ingenting. Hvis du derimot begynner å ta kontakt med personen og lager deg en eller annen narrativ om hvordan dere kommer til å ende opp som par og være ment for hverandre : gi deg selv Skybert forbud Anonymkode: 577d1...afa Jeg er jo ganske ensom kjærlighets-og nærhetsmessig, så det er en type flukt fra virkeligheten tror jeg. Nei nei, jeg kontakter han ikke. Anonymkode: d0cfa...37b
Fjollefyr Skrevet 15. februar 2023 #17 Skrevet 15. februar 2023 Jeg blir ihvertfall veldig nysgjerrig på hvem det er. Please? 🤔 Har ikke vært forelsket i noen slik i voksen alder men var det som ung. Men jeg så serien Ku’damm, ligger på NRK, og ble virkelig trollbundet av en av hovedkarraktetene der. Monika, spilt av Sonja Gerhard. Etter å ha pløyd 3 sesonger, fant jeg en ny serie med henne. Der hun spilte to tvillingsøstre som ble skilt som barn, natten da muren ble lukket. Men da var hun ikke like sjarmerende og da forsvant det. Så om du sier hvem det er vil det jo bli lettere å gi tips hva du kan gjøre.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #18 Skrevet 15. februar 2023 Har nesten hatt det samme for Henry Cavill etter jeg så The Witcher. Føler meg så teit 🤣 Anonymkode: 2e47f...6e9 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #19 Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 13.2.2023 den 20.53): Det kan jeg åpenbart ikke si💀 Anonymkode: d0cfa...37b Og hvorfor kan du ikke si hvilken kjendis du er forelsket i? Anonymkode: 81a21...1a8 1
Caramelita Skrevet 15. februar 2023 #20 Skrevet 15. februar 2023 Noe sier meg at det er Tom Hiddleston🤔😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå