Gå til innhold

Gjelder reklamasjonen ved dette tilfellet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Jeg har tebkt å kjøpe en kombi side by side kjøleskap brukt fra finn. Den er bare 1 år gammelt. Jeg kommer til å få  med kvitteringen for da den ble kjøpt fra komplett. Det jeg lurer på. Om den streiker om 1 år  el no, kan jeg be komplett å fikse den for meg, da det er innenfor reklamasjonstiden på 5 år? Er usikker siden den som kjøpte varen er ikke meg. Det er jo hun som selger meg det kjøleskapet , så vet ikke om jeg har rettighet til å be komplett fikse det,m

Er veldig kjip om den  plutselig ryker el noe liknende om 1 år eller noe. 

Den koster nå 15k i butikk. Ble kjøpt for 1 år siden. Jeg skal kjøpe den for 7000kr.

Anonymkode: 004e1...499

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen...??

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei. 

Jeg har tebkt å kjøpe en kombi side by side kjøleskap brukt fra finn. Den er bare 1 år gammelt. Jeg kommer til å få  med kvitteringen for da den ble kjøpt fra komplett. Det jeg lurer på. Om den streiker om 1 år  el no, kan jeg be komplett å fikse den for meg, da det er innenfor reklamasjonstiden på 5 år? Er usikker siden den som kjøpte varen er ikke meg. Det er jo hun som selger meg det kjøleskapet , så vet ikke om jeg har rettighet til å be komplett fikse det,m

Er veldig kjip om den  plutselig ryker el noe liknende om 1 år eller noe. 

Den koster nå 15k i butikk. Ble kjøpt for 1 år siden. Jeg skal kjøpe den for 7000kr.

Reklamasjonsretten følger produktet og ikke den som kjøper det

Anonymkode: f15cf...199

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...