AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #1 Skrevet 13. februar 2023 Hei. Jeg har tebkt å kjøpe en kombi side by side kjøleskap brukt fra finn. Den er bare 1 år gammelt. Jeg kommer til å få med kvitteringen for da den ble kjøpt fra komplett. Det jeg lurer på. Om den streiker om 1 år el no, kan jeg be komplett å fikse den for meg, da det er innenfor reklamasjonstiden på 5 år? Er usikker siden den som kjøpte varen er ikke meg. Det er jo hun som selger meg det kjøleskapet , så vet ikke om jeg har rettighet til å be komplett fikse det,m Er veldig kjip om den plutselig ryker el noe liknende om 1 år eller noe. Den koster nå 15k i butikk. Ble kjøpt for 1 år siden. Jeg skal kjøpe den for 7000kr. Anonymkode: 004e1...499
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #3 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei. Jeg har tebkt å kjøpe en kombi side by side kjøleskap brukt fra finn. Den er bare 1 år gammelt. Jeg kommer til å få med kvitteringen for da den ble kjøpt fra komplett. Det jeg lurer på. Om den streiker om 1 år el no, kan jeg be komplett å fikse den for meg, da det er innenfor reklamasjonstiden på 5 år? Er usikker siden den som kjøpte varen er ikke meg. Det er jo hun som selger meg det kjøleskapet , så vet ikke om jeg har rettighet til å be komplett fikse det,m Er veldig kjip om den plutselig ryker el noe liknende om 1 år eller noe. Den koster nå 15k i butikk. Ble kjøpt for 1 år siden. Jeg skal kjøpe den for 7000kr. Anonymkode: 004e1...499 Reklamasjonsretten følger produktet og ikke den som kjøper det Anonymkode: f15cf...199 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå