AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #1 Skrevet 13. februar 2023 Har du noensinne vært i forhold med en kvinnelig psykopat? Hvordan oppfører de seg? Hvor lang tid tok det før du skjønte at noe var galt? Anonymkode: 580de...451
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #2 Skrevet 13. februar 2023 Voksne menn synker ikke så lavt med å komme med slike kvasimerkelapper på kvinner som har behandlet de dårlig. Levde selv med en kvinne i alt for mange år som bedrev fysisk-, materiell-, verbal og psykisk vold. Ble aldri fred å få, og når jeg forlot henne så gikk hun selvfølgelig til det skrittet å ødelegge for samværet med mitt barn (samværssabotasje). "kampen" tapte hun hva gjelder samvær med min datter etter å ha blitt irettesatt av sin advokat etter at det ble lagt frem bevis på samværssabotasjen. Har aldri brukt en kalori på om hun har noen diagnose, lidelse eller personlighetstrekk i den ene eller andre retningen. Det gjør ingen forskjell om jeg setter slike merkelapper, går videre og gjør det beste ut av situasjonen. Anonymkode: ca3e7...e49 5
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #3 Skrevet 13. februar 2023 Dette er en fin tråd for deling av kunnskap. Ingen her kan diagnosere noen, men det er viktig å sette søkelys på at kvinner også kan være psykopater, ikke kun menn. Definerer fellestrekk som psykisk voldelig, noen tilfeller fysisk og de føler seg bedre enn og hevet over alle andre, inkludert den de hevder at de elsker (manipulasjon). De skal ha kontroll over deg og dine følelser. Anonymkode: 1550c...f0b
Gjest Bieter Skrevet 13. februar 2023 #4 Skrevet 13. februar 2023 35 minutter siden, AnonymBruker said: Voksne menn synker ikke så lavt med å komme med slike kvasimerkelapper på kvinner som har behandlet de dårlig. Levde selv med en kvinne i alt for mange år som bedrev fysisk-, materiell-, verbal og psykisk vold. Ble aldri fred å få, og når jeg forlot henne så gikk hun selvfølgelig til det skrittet å ødelegge for samværet med mitt barn (samværssabotasje). "kampen" tapte hun hva gjelder samvær med min datter etter å ha blitt irettesatt av sin advokat etter at det ble lagt frem bevis på samværssabotasjen. Har aldri brukt en kalori på om hun har noen diagnose, lidelse eller personlighetstrekk i den ene eller andre retningen. Det gjør ingen forskjell om jeg setter slike merkelapper, går videre og gjør det beste ut av situasjonen. Anonymkode: ca3e7...e49 Det kan hjelpe deg unngå de samme typene om du har innsikt i hva som driver psychoer, for å si det sånn. Dess bedre du forstår hvordan de er satt sammen, hvordan de føler og tenker, dess mindre sannsynlig at du vil ende opp med en ny en fremtiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå